abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:01:44 #1
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187945426


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal



Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:02:06 #2
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187945431
Dagsluiting.

In geen geval accuraat en beslist subjectief.


Vandaag niet zo'n uitgebreide als gisteren. Dat geouwehoer over de nieuwe structuur kan me absoluut niet boeien. Verwijs daarom naar de DGK filmpjes indien voorradig.

Middernacht. Mededeling Merel is ongesteld geworden.

Half een. Utopia is uitgestorven. Iedereen lijkt te slapen. Het zouden archiefbeelden kunnen zijn. Met de Febo aan het partyen.

Half twee gisteravond. Scheiding der machten in de boot. Adriaan en Franny twee zielen één gedachte samen slapen hele nachten. Dyl en Kay slapen anyway. Andrea kan er ook wat, die kan slapen zonder gesprekken op niveau. De rest niet in beeld dus zullen ook wel slapen.

Kwart over twee. Ik heb het wel gezien voor vandaag. Ben toe aan mijn nest. Morgen eerst een nieuw toetsenbord want deze is versleten. Hij hield het lang vol maar nu is hij op. Dus op naar Office Center/Staples morgen voor de aanschaf van een nieuwe.

Het is nu half een in de middag. Mijn nest uit gekomen en een nieuw toetsenboard gaan kopen. Met de lappen tekst die ik nu tik was het oude toetsenboard niet goed genoeg meer.

Tegen twee uur.In Utopia zijn ze nog aan het vergaderen en zeiken over de nieuwe structuur dus DGK materiaal. Kijk de filmpjes als je wil weten wat daaar besproken is. Ik ga even proberen bij te lezen.

Twee uur. Ze zitten te vreten beneden in de keuken. Adriaan en Lexy buiten de caravan een beetje bekvechten. Die twee hebben weer lol samen. Brandon en Kay samen onderweg ze gaan praten over het winstmodel. Kay weet niet goed wat ze er mee aan moet. Brandon heeft geen behoefte aan 15% extra. Kay wil vooral het permanente make up aanbrengen leren. Buiten wil ze liever in andermans shop werken dan een eigen shop.

Vijf uur geweest. Ik heb bezoek gehad en niet gekeken naar het beloofde land dus de afgelopen uren ook niks geschreven. Wordt een korte dagsluiting vandaag vermoed ik.

Maris loopt over het terrein bij iedereen te informeren hoeveel zakgeld ze nog hebben. De meeste weten het niet. Dus kunnen ze die later vertellen hoe weinig ze dan hebben. Ik vermoed dat de bewoners geknipt en geschoren gaan worden als Maris de zakgeld boekhouding gaat bijhouden.

Er komen grote hoeveelheden bestellingen voor de knuffel binnen. Iedereen blij. Tot het moment dat de poen voor Jessie blijkt te zijn zoals ik verwacht.

Zes uur. Ze zijn nog steeds aan het lullen over het Jessie plan. Ik vind het niet boeiend dus kijk de filmpjes.

De werkers zitten in de keuken te eten. Adriaan heeft gekookt. Adriaan en Jens eten samen op het strand. Die twee kunnen echt goed met elkaar omgaan en ze praten als vrienden. Als er een vrouw voor Adriaan binnenkomt sluit hij zichzelf en die vrouw op in de caravan voor vierentwintig uur. Adriaan is echt aan een wip toe.

Half zeven. Shelley en Gerrit praten. Het maakt Shelly niks uit, ze verdient toch wel, het maakt haar niet uit wat er gaat gebeuren.Jessie komt de boel verstoren. Gerrit gaat snel roken. Dan mag er immers niet gesproken worden. Jessie de loods om te eten. Gerrit is kinderachtig zegt Jessie. Bijval van Merel. Jessie is moe Merel ook. Maris had nog nooit kerst gevierd in haar eigen huis. Behalve vorig jaar. Ze moest immers altijd werken met de kerst. Ook volgde zij Utopia dag en nacht. Een echte Hermione Granger met dat tijdsding.

Maris en Merel sluiten een weddenschap af. Als Merel op de volgende markt twee keer zoveel verkoopt als afgelopen markt trakteert Maris vriendin Merel op sushi. Merel moet dus 5000 euro gaan omzetten in plaats van de 2500 euro van gisteren.

Jessie loert naar buiten om Gerrit in de gaten te houden. Jessie speelt die foto situatie met Amy nu even over naar Merel. Precies zoals we gisteren al voorspelden in de Cos. Gerrit moet hangen in de ogen van het koningskoppel.

Gerrit zit bij Brandon in de caravan te praten over de veranderingen. Andrea wil weten van hoe en wat. Maris sneaked achter de caravan om af te luisteren wat er besproken wordt.

Kwart over zeven. Gerrit en Andrea zitten nog steeds voor de caravan te babbelen. Gerrit probeert het nog een keer uit te leggen wat er aan de hand is. Andrea gaat er nog even over denken.

Half acht. Hiske en Merel op het plateau. Lievelingsgerechten wordt de nieuwe interne competitie. Mijn voorspelling: Maris doet een zuurkoolschotel met ananas. Er komt ook een danswedstrijd.

Jens, Brandon en Adriaan zitten op het veld. Jens legt het uit wat het plan is.

Even later. Adriaan en Jens zijn weer samen aan het hoepen. Jessien Gerrit hebben ook weer een discussie. Teveel gelul vandaag. Na gisteren ben ik vandaag helemaal afgepeigerd. Kan dat geouwehoer allemaal niet meer trekken.

Acht uur. Ik zie Wyatt en vanmiddag had ik ook Carmen nog gezien. Carmen is niet blond meer.
Jessie drijft nu Gerrit in een hoek en hij heeft hem klem. Gerrit heeft geen reactie of weerwoord meer. Jessie loopt weg. Hij is nu boven om met Merel en Hiske te lullen. Gerrit is een sukkel.

Half negen. Mensen eten te veel volgens Maris. Daar moet een eind aan komen. Zij moest Utopia in om Jessie te helpen dacht ze een half jaar geleden. Ze zou het goed doen bij het regime in Noord Korea.

Merel komt klagen over Gerrit in de loods. Jessie stoer doen over hoe hij Gerrit heeft klemgezet. Gerrit heeft geen enkele studie afgemaakt. Geen een langer dan een jaar volgehouden aldus Jessie.

Wordt morgen een leuke vierentwintigste verjaardag voor Gerrit. Zowel vriend als vijand zijn niet dol op hem.

Kwart voor negen Dyl gaat de shop schoonmaken. Het gekke is dat ik de laser machine niet zie staan.

Shelly is jarig op een marktdag, dan komt haar familie en dat wil Maris niet. Ik ben benieuwd wanneer Maris dit tegen Shellley gaat zeggen en hoe deze zal reageren. Die Maris weet hoe ze vrienden kan maken en mensen inspireren en motiveren.

Negen uur. Hiske verteld haar plannen aan Maris. En of ze tijdelijk twee grote keukens wil regelen een blauwe en een rode. Oh net als in Utopia 1 zegt Maris. Ze kan ze niet tekenen want haar ruitjesblok is verregend op de bar.

Hiske over de voedselvoorziening die moet free flow over shag moet er solidariteit zijn gezamelijk inkopen en gezamelijk de kosten ophoesten met het zakgeld.

Jessie denkt dat de extra vergadering morgenochtend om 9 uur is.

Gerrit heeft post en Hiske ook zij gaan het samen lezen. Hiske is benieuwd wie er heeft geschreven. Moeder en vriendin hebben geschreven ook haar vader stuurt iets. Geen post van Chris. Wel van Nick. De post van Chris mist ze het meest. Ze zag er ietwat verslagen uit. Hiske: Ik baal er wel van dat ik geen post van Chris heb. Ik snap het ook niet want mijn moeder schrijft dat ze wel geschreven heeft. Ik vermoed dat Chris veel heeft gekeken en ik ben bang dat ze Hiske heeft doorzien.

Lexy is bezig met Franny. Ze epileert er op los. Heel lief van Lexy. Echt de moederfiguur die een meisje als Franny nodig heeft. Wat een goed wijf is die Lexy toch.

Tegen tienen. Wat een weelderige natuur krijgen we weer te zien. Het ging zeker weer ergens over waar wij niks van mogen horen of zien.

His en Ger praten nog even na over de post. Maar nu eerst roken.

Dyl en Kay zijn terug van het douchen. Dyl zijn haar is nog helemaal droog.

Na tienen. Jessie en Merel staan nog een beetje te vozen en SL. Er worden allemaal gesprekken gevoerd en allemaal over hetzelfde zegt Merel. Ze voelen de weerstand.

Merel poetst haar tanden en Jessie gaat nog roken. Maris stalkt een rokende Jessie en loopt Keesje gek te maken met gezeik over aandacht. His komt er ook weer bij staan. His weer over dat Chris niet geschreven had. Leuke foto's van een vriend. Een oom en tante schreven ook nog. Ze begint weer over Chris en SL.

Maris gaat sparen voor de groep, voor sushi en voor de hot-tub....de trut heeft nog geen cent verdiend. Drie tientjes wijn heeft ze verkocht.

Foekje waarschuwt Gerrit over Shelley dat zij hem gebruikt enzo. Ik denk dat die twee elkaar gebruiken. Ze verdienen elkaar.

Hiske eng praten tegen Keesje met een klein meisjes stemmetje. Wat een mooie kat Keesje is. Die eindigt eenzaam en alleen in vervuild huis met 83 katten. Hiske de heks het kattenvrouwtje.

Tegen elven. Jens en Mylene praten over gigantische argentijnse steaks.

Adriaan en Lexy in de caravan. Franny slaapt weer in Franterpalace. Brandon weer in de caravan. Merel in haar huisje, Jessie op de boot. Gerrit en Shelley samen in een bed en Hiske ligt te lezen. Dyl en Kay ook in bed. Jens en Mylene ook. Maris en Andrea in hun huisje. Ikbal is ook nog niet gesignaleerd.

<Er was vanmiddag iets over: https://pantysuit.nl/ als nieuwe lijn bodystockings. De tijd weet ik niet.>

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten. De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

PS: Bedankjes zijn welkom in het volgende topic: UTO / Vragen/opmerkingen over Utopia, streamverslag en updates..

Maar quote de Dagsluiting niet helemaal maar knip er in. De persoon die hem tegenkomt en ziet dat het gaat om de dagsluiting kan naar het origineel gaan door te klikken op de datum. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk. BVD!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:05:41 #3
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_187945463
Fijne dagsluiting, bedankt weer Paco55 ..... ^O^


Centraal deel 1 - 15 juli 2019.
x7dbovr


Centraal deel 2 - 15 juli 2019.
x7dd1jr
.
pi_187945507
Mariska is de asociale bewoonster die in Utopia woont denkt alleen maar aan ikke ikke en ikke. Zelf vreet ze een paar keer per dag er goed van. Brengt geen euro binnen oké misschien een paar na de markt met inkoop van de 3 flessen eraf. Liegt de hele dag wil interessant gevonden worden. Heeft zoveel banen gehad ze moet zeker veel ouder zijnmet haar arbeidsverleden . Het is een miscasting .
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:10:31 #5
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187945508
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijne dagsluiting, bedankt weer Paco55 ..... ^O^

[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 15 juli 2019.
x7dbovr

[ afbeelding ]
Centraal deel 2 - 15 juli 2019.
x7dd1jr
Plenty te doenvoor jou. Want die urenlange vergadering van dwazen vind ik onverteerbaar. Dat trek ik niet. Zo'n markt vind ik leuker om te zien en te verslaan. Jij bedankt voor de filmpjes weer.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:11:55 #6
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_187945516
Heb deze even apart gemonteerd, vond het wel tegeltjeswaardig ..... :Y


In het beloofde land wordt niet gestolen.
x7dd8wa
.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:13:37 #7
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187945532
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:10 schreef Labradoodle het volgende:
Mariska is de asociale bewoonster die in Utopia woont denkt alleen maar aan ikke ikke en ikke. Zelf vreet ze een paar keer per dag er goed van. Brengt geen euro binnen oké misschien een paar na de markt met inkoop van de 3 flessen eraf. Liegt de hele dag wil interessant gevonden worden. Heeft zoveel banen gehad ze moet zeker veel ouder zijnmet haar arbeidsverleden . Het is een miscasting .
Die lult zich ergens naar binnen en in no time wordt ze weer ontslagen omdat ze het niet waar kan maken. Anders kan ik haar vermeende arbeidsverleden niet uitleggen. Ze opereert als een Stasi agent. Zoals ze vamiddag naar de caravan sneakte om Gerrit afte luistern vind ik kenmerkend voor haar
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_187945548
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:13 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Die lult zich ergens naar binnen en in no time wordt ze weer ontslagen omdat ze het niet waar kan maken. Anders kan ik haar vermeende arbeidsverleden niet uitleggen. Ze opereert als een Stasi agent. Zoals ze vamiddag naar de caravan sneakte om Gerrit afte luistern vind ik kenmerkend voor haar
Dat is Mariska ze gaat over lijken om er zelf beter van te worden.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:20:59 #9
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187945591
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:15 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat is Mariska ze gaat over lijken om er zelf beter van te worden.
Ik hoop dat de febo er misschien wat aan gaat doen. En anders stemmen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:21:16 #10
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945594
Ik kan Mariska wel pruimen ...er wordt hier vaak geroepen dat bijvoorbeeld een Cees terug zou moeten om die luie lakse bende daar eens aan het werk/opruimen te krijgen ....krijgen we de vrouwelijke variant binnen is het weer niet goed..

Ze ziet er niet uit ..wordt lichamelijk compleet belachelijk gemaakt ...Stasi agent zelfs en gaat inmiddels over lijken?..

Ik zag haar vanavond heel leuk bezig met haar wijntjes en bloemen bakjes...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187945604
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:15 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat is Mariska ze gaat over lijken om er zelf beter van te worden.
Net als Merel: doen alsof ze zich inzet voor een goed doel, maar dat blijkt zij alleen zelf te zijn. Free a girl is een flop, mag niet meer over gesproken worden. Wrtw is ook een soort goed doel, niemand weet precies hoe of wat, maar Merel heeft altijd beweerd dat een deel naar misbruikte vrouwen gaat. Intussen graait en snaait ze haar kleding bij elkaar en met de nieuwe structuur nog meer. En nog steeds geen enkele duidelijkheid over wat er naar het goede doel gaat......ehhhh ja Merel, maar verder niets. Wat dat betreft is Merel wat mij betreft de grootste sjoemelaar van Utopia. En gelukkig beginnen de schuimpjes op FB dat ook te zien. Een publieksstem voor haar zou zeer op haar plaats zijn. ^O^
pi_187945612
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:20 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de febo er misschien wat aan gaat doen. En anders stemmen.
Denk dat de febo haar geweldig vindt er wordt over haar op forms en Facebook veel geschreven. Jammer genoeg gaan de utopianen weer een petertje stemmen Adje.
pi_187945619
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:23 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Denk dat de febo haar geweldig vindt er wordt over haar op forms en Facebook veel geschreven. Jammer genoeg gaan de utopianen weer een petertje stemmen Adje.
Adriaan hoeft er niet uitgestemd te worden, die mag na 15 maanden naar huis. ^O^
pi_187945628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:21 schreef snetje het volgende:
Ik kan Mariska wel pruimen ...er wordt hier vaak geroepen dat bijvoorbeeld een Cees terug zou moeten om die luie lakse bende daar eens aan het werk/opruimen te krijgen ....krijgen we de vrouwelijke variant binnen is het weer niet goed..

Ze ziet er niet uit ..wordt lichamelijk compleet belachelijk gemaakt ...Stasi agent zelfs en gaat inmiddels over lijken?..

Ik zag haar vanavond heel leuk bezig met haar wijntjes en bloemen bakjes...
Ik vindt dat er helemaal niemand uit 1 in Utopia hoort. En war heeft ze voor elkaar gekregen sinds ze binnen is. Niks
pi_187945632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Net als Merel: doen alsof ze zich inzet voor een goed doel, maar dat blijkt zij alleen zelf te zijn. Free a girl is een flop, mag niet meer over gesproken worden. Wrtw is ook een soort goed doel, niemand weet precies hoe of wat, maar Merel heeft altijd beweerd dat een deel naar misbruikte vrouwen gaat. Intussen graait en snaait ze haar kleding bij elkaar en met de nieuwe structuur nog meer. En nog steeds geen enkele duidelijkheid over wat er naar het goede doel gaat......ehhhh ja Merel, maar verder niets. Wat dat betreft is Merel wat mij betreft de grootste sjoemelaar van Utopia. En gelukkig beginnen de schuimpjes op FB dat ook te zien. Een publieksstem voor haar zou zeer op haar plaats zijn. ^O^
Helemaal met je eens 👍
pi_187945633
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:25 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ik vindt dat er helemaal niemand uit 1 in Utopia hoort. En war heeft ze voor elkaar gekregen sinds ze binnen is. Niks
Zo mee eens. :Y Jessie had nooit terug moeten komen. Fail vanaf moment 1 tot nu. :Y
pi_187945641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:24 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Adriaan hoeft er niet uitgestemd te worden, die mag na 15 maanden naar huis. ^O^
Dat is zo dan kan je met behoud borg vertrekken. Dan is er nog een kans dat ze genomineerd wordt .
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:29:11 #18
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187945645
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_187945651
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:28 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat is zo dan kan je met behoud borg vertrekken. Dan is er nog een kans dat ze genomineerd wordt .
Ja klopt, iedereen heeft kans om genomimeerd te worden; Jessie en Merel ook. Hun populariteit daalt. ^O^
pi_187945658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zo mee eens. :Y Jessie had nooit terug moeten komen. Fail vanaf moment 1 tot nu. :Y
Hij kwam al verkeerd binnen met een boot terwijl de andere nog niet allemaal een goede plek hadden. Hij denkt omdat hij in 1 gewoond heeft de directeur is .
pi_187945660
quote:
Nee, dat staan ze niet, zonder deze aanmaning: 3000 tot 6000 BTW, 6000 Katieknuffels en nog wat factures.
pi_187945667
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:30 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Hij kwam al verkeerd binnen met een boot terwijl de andere nog niet allemaal een goede plek hadden. Hij denkt omdat hij in 1 gewoond heeft de directeur is .
Yep en tot nu toe heeft hij geld uitgegeven aan projecten die mislukten. De lijst is inmiddels wel bekend. Dat staat in geen verhouding tot de kleding die hij verkocht heeft. :N
pi_187945668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja klopt, iedereen heeft kans om genomimeerd te worden; Jessie en Merel ook. Hun populariteit daalt. ^O^
Die twee zouden al gek worden van een publiek stem. Ze denken dat ze geweldig zijn en heel veel fans .
pi_187945671
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:32 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Die twee zouden al gek worden van een publiek stem. Ze denken dat ze geweldig zijn en heel veel fans .
Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop. :Y
pi_187945672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Yep en tot nu toe heeft hij geld uitgegeven aan projecten die mislukten. De lijst is inmiddels wel bekend. Dat staat in geen verhouding tot de kleding die hij verkocht heeft. :N
Hij komt bij de slecht verdieners 🤣
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:35:43 #26
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Net als Merel: doen alsof ze zich inzet voor een goed doel, maar dat blijkt zij alleen zelf te zijn. Free a girl is een flop, mag niet meer over gesproken worden. Wrtw is ook een soort goed doel, niemand weet precies hoe of wat, maar Merel heeft altijd beweerd dat een deel naar misbruikte vrouwen gaat. Intussen graait en snaait ze haar kleding bij elkaar en met de nieuwe structuur nog meer. En nog steeds geen enkele duidelijkheid over wat er naar het goede doel gaat......ehhhh ja Merel, maar verder niets. Wat dat betreft is Merel wat mij betreft de grootste sjoemelaar van Utopia. En gelukkig beginnen de schuimpjes op FB dat ook te zien. Een publieksstem voor haar zou zeer op haar plaats zijn. ^O^
Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187945678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop. :Y
En terecht dat was echt niet normaal . En dat Mylène zo rustig bleef vindt ik echt onbegrijpelijk.
pi_187945679
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Hij komt bij de slecht verdieners 🤣
Als je inkomsten en uitgaven verrekend komt een Franny er nog beter van af. :Y
Maar ja, Jessie doet de creatieve boekhouding. :Y
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:36:41 #29
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_187945684
Nog van gisteravond, er komt ook nog een blote borst voorbij zonder SL ...... :P


Merel heeft geld verstopt in haar BH - 14 juli 2019.
x7dd2z9
.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:36:41 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187945685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:

[..]

Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Is die wijnvoorraad al op?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_187945686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:

[..]

Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Dit is een grap?
pi_187945687
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:

[..]

Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Whoehahaha ja joh natuurlijk. _O- _O- _O-
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:36:57 #33
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945688
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:25 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ik vindt dat er helemaal niemand uit 1 in Utopia hoort. En war heeft ze voor elkaar gekregen sinds ze binnen is. Niks
Zat Mariska ook in 1?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:37:55 #34
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187945694
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop. :Y
Dat was een soort van nekslag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_187945696
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dit is een grap?
Ik denk het wel. :Y Heerlijk en vooral na het gesjoemel van gisteren, even alleen als voorbeeld. :)
pi_187945697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Als je inkomsten en uitgegaven verrekend komt een Franny er nog beter van af. :Y
Maar ja, Jessie doet de creatieve boekhouding. :Y
Hij heeft de pas en het wachtwoord kan ze zakgeld constant weer aanvullen.
pi_187945702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat was een soort van nekslag.
Zeker weten. :Y Je kon ook goed zien wanneer die uitzending geweest was. :Y
pi_187945705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef snetje het volgende:

[..]

Zat Mariska ook in 1?..
Nee maar dat schrijf ik toch ook niet.
pi_187945711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat was een soort van nekslag.
Dat is heel goed ze denkt dat ze alles maar kan sinds ze snorkelt met Jessie. Daarvoor was ze minder erg.
pi_187945713
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:38 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Hij heeft de pas en het wachtwoord kan ze zakgeld constant weer aanvullen.
Van iedereen, he? Die sukkels letten zelf ook niet op. :N 8)7
Hoe kan je roken en daarnaast nog een banner bestellen, een doktersjas en planten bestellen van 70 euro? :? En dan is hij ook nog verantwoordelijk voor dat lasergedoe a 500 euro per maand.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:41:42 #41
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945718
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop. :Y
Ik zit hier in de CoS toch?...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187945721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:41 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik zit hier in de CoS toch?...
Ja ik ook en nu? :?
pi_187945726
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteravond, er komt ook nog een blote borst voorbij zonder SL ...... :P

[ afbeelding ]
Merel heeft geld verstopt in haar BH - 14 juli 2019.
x7dd2z9
Waar zie jij geld in dat filmpje? :?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187945732
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel heeft geld verstopt in haar BH
Op welke minuut/ seconde is dat geld te zien? :?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:43:59 #45
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945735
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Whoehahaha ja joh natuurlijk. _O- _O- _O-
Ja echt ..kun je lachen wat je wilt ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187945737
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Van iedereen, he? Die sukkels letten zelf ook niet op. :N 8)7
Hoe kan je roken en daarnaast nog een banner bestellen, een doktersjas en planten bestellen van 70 euro? :? En dan is hij ook nog verantwoordelijk voor dat lasergedoe a 500 euro per maand.
En niemand die er wat van zegt 8)7
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:44:12 #47
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187945739
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dit is een grap?
Nope..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187945743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:43 schreef snetje het volgende:

[..]

Ja echt ..kun je lachen wat je wilt ...
Dat klopt, ik lach me rot. :Y _O- _O-
pi_187945746
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:44 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

En niemand die er wat van zegt 8)7
Nope, nog niet. Je mag altijd hopen. :Y
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:45:38 #50
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_187945748
Er volgden nog een stuk of wat van deze discussies, ga ze niet allemaal monteren ..... ;)


Discussie Gerrit en Jessie over het plan - deel 1.
x7ddept
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')