Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ik ook geen trek in hebben
[..]
Is daar zoveel actie dan? Kom er eigenlijk nooit.
Treurig gedragquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.
Ze vonden het uitermate kwalijk dat een neutraal persoon modje werd; het moest juist iemand zijn die "vuistdiep in de materie zit", en die elke dag minimaal 5 nieuwe topics opent op basis van wat hij o.a. op de site van Niburu leest enzo.
Andersdenkenden moesten de mond gesnoerd worden, en we mochten absoluut geen alcohol drinken "onder het werk".
We werden zeer persoonlijk en echt keihard aangevallen. En dat in een periode dat ik al zwaar overspannen aan het worden was door een veel te drukke baan, mijn vader die op sterven lag en allerlei familie-perikelen daar omheen.
Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Treurig gedragkan me voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt.
Slopend dat FOKquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.
Ze vonden het uitermate kwalijk dat een neutraal persoon modje werd; het moest juist iemand zijn die "vuistdiep in de materie zit", en die elke dag minimaal 5 nieuwe topics opent op basis van wat hij o.a. op de site van Niburu leest enzo.
Andersdenkenden moesten de mond gesnoerd worden, en we mochten absoluut geen alcohol drinken "onder het werk".
We werden zeer persoonlijk en echt keihard aangevallen. En dat in een periode dat ik al zwaar overspannen aan het worden was door een veel te drukke baan, mijn vader die op sterven lag en allerlei familie-perikelen daar omheen.
Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer inquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluitenquote:Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Wat the neuk,, die sporen echt nietquote:Op maandag 15 juli 2019 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.Ik kreeg zelfs direct bedreigingen van een kloon van iemand met een permban!
Er is dan ook van alles misquote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer in![]()
Ik zou juist denken dat het juist goed is als er een neutraal iemand mod wordt in zulk soort objectieve fora. Op sommige plaatsen is het makkelijk dat iemand wat van het onderwerp afweet, bv iemand die fotografeert in FOT, maar je wilt niet iemand daar die alleen maar topics over Nikon wil hebben omdat Canon zwaar kut is (voorbeeld).
[..]
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluiten
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.Ik kreeg zelfs direct bedreigingen van een kloon van iemand met een permban!
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gastquote:Op maandag 15 juli 2019 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.
Sorry daarvoorquote:Op maandag 15 juli 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gast
Whehe ik heb hier een Nikon D500.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer in![]()
Ik zou juist denken dat het juist goed is als er een neutraal iemand mod wordt in zulk soort objectieve fora. Op sommige plaatsen is het makkelijk dat iemand wat van het onderwerp afweet, bv iemand die fotografeert in FOT, maar je wilt niet iemand daar die alleen maar topics over Nikon wil hebben omdat Canon zwaar kut is (voorbeeld).
[..]
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluiten
Geen idee of het dezelfde was, maar ik heb er maar streepjes doorgetrokkenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gast
Laatst snachts nog een keertje maar kon er wel om lachen eigenlijk. Maar als het persoonlijk wordt is de grap er wel vanaf natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.
Deze persoon had al de persoonlijke gegevens van iemand anders achterhaalt en gedeeltelijk gepost. Dat werd wel een beetje eng ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst snachts nog een keertje maar kon er wel om lachen eigenlijk. Maar als het persoonlijk wordt is de grap er wel vanaf natuurlijk.
Je moet er maar zin in hebben ookquote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze persoon had al de persoonlijke gegevens van iemand anders achterhaalt en gedeeltelijk gepost. Dat werd wel een beetje eng ja.
Als ik iets op fok heb geleerd, is dat als iemand hier een sterke mening heeft over iets, het onmogelijk is om hem te overtuigen. Hoeveel je ook gelijk hebt. Dus hoe goed je het ook bedoeld had, het zou niet hebben gewerkt. Ook al was het alleen maar zodat ze normaal met elkaar zouden omgaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier een Nikon D500.
En nee, die burn-out kwam natuurlijk niet van alleen het forum, maar het heeft sowieso wel meegedragen.
Ik was van plan om de strijdende partijen (de alu-hoedjes en de critici) een beetje tot elkaar te krijgen door een centraal topic te maken met daarin samenvattingen van heersende theorieën met onderbouwing ervoor.
Nou, mijn kop werd er zowat af gebeten toen ik daar aan wilde beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |