Doping doet wat met een mens.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat plaatje uit de OP, die doping proleet draagt gewoon klittenband schoenen
Dit dode topic is er stil van.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Laurens ten Dammert stopt
EEEEEUUJJJ waarom nu niet geforceerd klappen ?
Nergens voor nodig idd...al wil hij misschien toch nog het WK gaan rijden. Dan moet je je nu niet over de kop rijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:43 schreef Marcoss het volgende:
Van Aert is 24.. waarom zou je die eerder uit de Tour halen
Heeft hij dat al bevestigd ja? Las wel dat de Belgen hem zowat collectief willen overhalen om toch te starten, maar dat hij zelf nog steeds vindt dat het niet in de voorbereiding op het veldritseizoen past..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig idd...al wil hij misschien toch nog het WK gaan rijden. Dan moet je je nu niet over de kop rijden.
Nog steeds niet, maar onder druk wordt alles vloeibaar. Zou wel een geniale Mathieu vs Wout battle worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft hij dat al bevestigd ja? Las wel dat de Belgen hem zowat collectief willen overhalen om toch te starten, maar dat hij zelf nog steeds vindt dat het niet in de voorbereiding op het veldritseizoen past..
Hoe zit het eigenlijk met Remco Evenepoel? Gaat die al dikke koersen rijden en zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar onder druk wordt alles vloeibaar. Zou wel een geniale Mathieu vs Wout battle worden.
En hij kan natuurlijk zomaar wereldkampioen worden in de tijdrit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar onder druk wordt alles vloeibaar. Zou wel een geniale Mathieu vs Wout battle worden.
Denk niet dat ze hem als kopman gaan meenemen... daarvoor hebben de Belgen te veel toppers op dit parcours. Misschien dat hij als knecht mee mag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Remco Evenepoel? Gaat die al dikke koersen rijden en zo?
Nou ja ik doelde ook niet specifiek op het WKquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem als kopman gaan meenemen... daarvoor hebben de Belgen te veel toppers op dit parcours. Misschien dat hij als knecht mee mag.
Niemand kan er iets over zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:49 schreef Steven184 het volgende:
Buchmann gaat zo vertellen hoe hij de Tour gaat winnen
Daarvoor moet Buchmann idd eerst nog 25x top 10 rijden in de TdF en tegelijkertijd meest onzichtbare renner zijn. Daarvoor heeft hij wel aanleg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is maar goed dat Columbiafan dit programma niet kan zien. Buchmann met Zubeldia vergelijken.
ik zou het leuker doen dan die gasten bij elkaarquote:
Tristan zegt nooit iets. Hij leeft permanent in de ontkenning.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:43 schreef Steven184 het volgende:
Op een Merida ben je toch nooit de grote favoriet voor een tijdrit?
Genoeg geld overtuigt welquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]hoe kun je als wereldkampioen kiezen voor zo’n gemankeerde fiets
Ik mag hopen dat Merida op zn minst beloftes heeft gemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]hoe kun je als wereldkampioen kiezen voor zo’n gemankeerde fiets
Je bouwt niet in een paar maanden een wondermachinequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Merida op zn minst beloftes heeft gemaakt.
Eens, maar anders is hij nog dommer dan verwachtquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je bouwt niet in een paar maanden een wondermachine
Hoeveel mensen zouden bij de grote fietsmerken bezig zijn met de ontwikkeling van TT fietsen? Is een kleine markt maar levert wel veel prestige op als je de beste TT fiets maaktquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens, maar anders is hij nog dommer dan verwacht
Kijk naar wat Vicsnor met Ridley heeft gedaan. Merida heeft meer mogelijkheden dan Ridley.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden bij de grote fietsmerken bezig zijn met de ontwikkeling van TT fietsen? Is een kleine markt maar levert wel veel prestige op als je de beste TT fiets maakt
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:03 schreef showtimer het volgende:
https://www.gall.nl/shop/195286-colombelle-de-france-2018-75cl/
lol
Kosten nog moeite gespaard.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:03 schreef showtimer het volgende:
https://www.gall.nl/shop/195286-colombelle-de-france-2018-75cl/
lol
Ik vind Nolles het prima doen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind dit echt een prima programmatjes. Bart Nolles is enige minpunt. Snap niet dat het zo slecht scoort. Veel beter dan het tenenkrommende programma van de NOS. Vanavond zal er wel een hoorcollege van LVG komen.
Bij de Nos zou Herman moeten presenteren ipv die theemuts.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind dit echt een prima programmatjes. Bart Nolles is enige minpunt. Snap niet dat het zo slecht scoort. Veel beter dan het tenenkrommende programma van de NOS. Vanavond zal er wel een hoorcollege van LVG komen.
Naar zijn mogelijkheden is het oké maar ik vind het geen persoonlijkheid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind Nolles het prima doen eigenlijk.
Opzich vind ik Dionne nog wel oké alleen het hele format van maar 2 gasten zorgt voor een vrij saaie dynamiek aan tafel. Een talkshow moet toch met minimaal 4 mensen naar mijn idee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij de Nos zou Herman moeten presenteren ipv die theemuts.
Zou idd beter zijn. Tour du Jour kijkt veel lekkerder weg tot nu toe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Opzich vind ik Dionne nog wel oké alleen het hele format van maar 2 gasten zorgt voor een vrij saaie dynamiek aan tafel. Een talkshow moet toch met minimaal 4 mensen naar mijn idee.
Denk jij dat Matthews zijn best gaat doen morgen? Zit te twijfelen om hem op te stellen in mijn scorito poule.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Uitslag van vorig jaar zegt niet zoveel natuurlijk, Alaflip reed nergens meer voor toen bijvoorbeeld..
Deze tafel herkent dat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Uitslag van vorig jaar zegt niet zoveel natuurlijk, Alaflip reed nergens meer voor toen bijvoorbeeld..
Ze kon uiteindelijk toch wel alleen ze ging het niet redden want iets met haar rug. Maar nu gaat ze het toch proberen ondanks haar rug. In eerste instantie kon ze niet ivm olympische verkenning maar dat is gewijzigd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Doet de Alian morgen toch mee met La Course? Ze zou toch niet rijden want olympische verkenning
Die start gewoon ja, net als vd Breggen en Vosquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Doet de Alian morgen toch mee met La Course? Ze zou toch niet rijden want olympische verkenning
Terugblikken op die geniale sprint in Gent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steegmans of all places. Hoe dan?
Parijs was beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terugblikken op die geniale sprint in Gent.
Het publiek praat ook nogal veel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze praten behoorlijk langs elkaar heen.
Het probleem met Filemon is dat hij wel een goed gevoel voor humor heeft maar een heel slechte timing en verwoording (zeker in het Frans)...zijn grappen komen niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef Martinello het volgende:
"Is dat een baguette?" Goede vraag hoor Filemon
Oh ja, makes sense.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Gameren, een 1 of andere F1-analist ofzo
Niet eens analist joh, zoekt alleen maar schijtlollige tweets en filmpjes op.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Gameren, een 1 of andere F1-analist ofzo
"Soms als je gaat karten gaat het wel eens fout" en dan stuurt er zo'n gast in een met een aardappel gefilmd filmpje anderhalve pylon omver ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet eens analist joh, zoekt alleen maar schijtlollige tweets en filmpjes op.
Waarom weet je dit?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Soms als je gaat karten gaat het wel eens fout" en dan stuurt er zo'n gast in een met een aardappel gefilmd filmpje anderhalve pylon omver ofzo.
Omdat ik F1 kijk. Insert uiterst voorspelbare reactie.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:56 schreef showtimer het volgende:
Nolles vergeet de promo op rtl4. Livebeelden van een lege studio.
Dan heeft Sjors er toch wel een klein beetje verstand van.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjors was het niet eens met de tactiek dus.
Nic0 bedankt.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjors was het niet eens met de tactiek dus.
Wout had zelf kunnen winnen, volgens Gert.quote:
Je gaat niet voor je lol naar een programma waar 15 mensen naar kijken.quote:
Zolang Karsten Kroon niet komt.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, de meesten heb ik al 3 of 4 keer gezien.
Jef Rademakers wil niet meer.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, de meesten heb ik al 3 of 4 keer gezien.
Met Diekstra en Wytze op locatiequote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Flopshow, de hoogtijdagen van Nelissen en Gert in 2011 komen niet meer terug.
L1 (Limburg) heeft deze mongool gestrikt voor bijna dagelijks in een talkshow plaats te nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 20:31 schreef franklop het volgende:
Gelukkig zit hij er niet meer elke dag, vermoeiend persoon
En dat verhaal tussen Nelissen en Raas waarvan ik niet eens meer weet waar het over ging, maar waar Nelissen nogal boos over werdquote:
Alleen tokkies wonen op een flatje.quote:
Dat ook idd. Met Genee is het nog wel een leuke act. Nu vermoeiend.quote:
Oke sorry, zit iedereen niet op zn zolderkamer?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen tokkies wonen op een flatje.
[..]
Dat ook idd. Met Genee is het nog wel een leuke act. Nu vermoeiend.
Genee was er ook helemaal klaar mee hoor. Was toen zelfs nog een klein relletje dat hij in een bepaald jaar slechts twee keer mocht komen ofzo.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:31 schreef RipCity het volgende:
Dat ook idd. Met Genee is het nog wel een leuke act. Nu vermoeiend.
quote:Wilfred Genee staat achter de beslissing van zijn redactie. “In het verhaal dat het allemaal wat serieuzer moet, herken ik wel iets. Gert kan inderdaad hilarisch verhalen, maar het moet allemaal geen parodie worden.”
“Wat dat betreft is het beter als hij er bijvoorbeeld om de paar dagen is. Je moet Gert ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.“
Of naar de nieuwe WT ploeg rond MvdPquote:Op maandag 22 juli 2019 20:48 schreef TLC het volgende:
Als Tom bij sunwesp weggaat dan kan Oomen ook maar beter naar n andere ploeg gaan kijken, misschien mee met Tom om JV nog sterker te maken
Slopersformatie a la Skygodenquote:Op maandag 22 juli 2019 20:48 schreef TLC het volgende:
Als Tom bij sunwesp weggaat dan kan Oomen ook maar beter naar n andere ploeg gaan kijken, misschien mee met Tom om JV nog sterker te maken
Genee was helemaal klaar met de show.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genee was er ook helemaal klaar mee hoor. Was toen zelfs nog een klein relletje dat hij in een bepaald jaar slechts twee keer mocht komen ofzo.
quote:Wel heeft Jakobs een idee waarom hij is vervangen door Michael Boogerd. “Wat ik uit de wandelgangen begrijp, is dat ze mij niet serieus genoeg vinden en dat is eigenlijk oneerlijk; ik kijk dag en nacht naar wielrennen en ik weet er heel veel van.”
Laat die niet blijken. Enige wat die altijd zegt is dat een Nederlander gaat winnen.quote:
Je kunt zoveel wielrennen kijken als je wilt, maar als je het IQ hebt van een pannenlap kom je nog niet verquote:Op maandag 22 juli 2019 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laat die niet blijken. Enige wat die altijd zegt is dat een Nederlander gaat winnen.
Ergens ook wel tragisch, lijkt me dat hij weinig anders had.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt zoveel wielrennen kijken als je wilt, maar als je het IQ hebt van een pannenlap kom je nog niet ver
Ja die kansloze anekdotes waren best tof, maar die zijn op een gegeven moment ook opquote:Op maandag 22 juli 2019 21:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ergens ook wel tragisch, lijkt me dat hij weinig anders had.
Hij was in 2011 ook heel erg bezig met zijn eigen merk te ontwikkelen en wou een soort Gijpie worden.
Yep, Gertje was binnen een seizoen door z'n anekdotes heen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja die kansloze anekdotes waren best tof, maar die zijn op een gegeven moment ook op
Liever Humberto voor de dance en swing.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen Dijkstra en Evenblij het volgend jaar gewoon niet presenteren
Dat gaan ze niet doen idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Buitenvrouwen er nog bij en los.....quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Liever Humberto voor de dance en swing.
Moeders hou uw dochters thuis.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buitenvrouwen er nog bij en los.....
[ afbeelding ]
Gekke basketbal movesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buitenvrouwen er nog bij en los.....
[ afbeelding ]
Leuk interviewquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit, het eten bij Lotto Soudal.
@Zipportalquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer die mongool met dat petje.
Heeft hij kaal haar of wat is de reden?
Vorige topic staat een foto.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer die mongool met dat petje.
Heeft hij kaal haar of wat is de reden?
Wat een morbide hoofd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige topic staat een foto.
[ afbeelding ]
Is die nog met dat aziatische meisje of heeft die ook het licht gezien?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige topic staat een foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet zo stoer doen Roy, met je abrikozenvlaai in je mond.
Ik ken de beste man alleen via dit programma.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is die nog met dat aziatische meisje of heeft die ook het licht gezien?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ken de beste man alleen via dit programma.
Uit Den Haag komen alleen maar tokkies.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik schakel voor de tweede keer deze Tour in en het eerste wat ik hoor is Boogerd die met zware bedreigingen komt.
Van mij mag het, als ze daarmee dan maar van de radio gaan verdwijnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Idd, ik snap echt niet waarom er nog discussie is over de uitsluiting.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tony Martin heeft zich gewoon schandelijk gedragen.
Er is geen dode bij de aanslag dus de terrorist hoeft niet gestraft.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Er is niet gevallen, dus het is niet erg."
Zwak verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Er is niet gevallen, dus het is niet erg."
Zo werkt het bij de formule 1 wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er is geen dode bij de aanslag dus de terrorist hoeft niet gestraft.
quote:'Boogerd heeft met ploegarts Geert Leinders ook over bloedtransfusies gesproken. En over het gebruik van het bloed van familieleden - om precies te zijn Michaels broer Rini. Voor de koninginnenrit naar La Plagne brengt Rini Boogerd een bezoek aan de Rabobank-ploeg. Het is dokter Leinders die het infuus legt, van broer tot broer. Binnen tien minuten stroomt er een halve liter bloed van Rini naar Michael', schrijven Derix en De Groot.
Dat valt allemaal best meequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dit is echt een heel slecht programma.
Idd. De eerste 2/3 afleveringen waren slecht. NU is het goed te doen. Er mag wel wat meer sfeer zijn maar de items zijn altijd wel leuk (niet van die verkrampte gesponsorde nonsens) en aan tafel kabbelt het ook wel aardig door. Er mag nog wel 1/2 leukere gasten bij die wat schwung aan het programma geven maar verder is het wel ok.quote:
Balen man.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik erger me aan Nolles. Tankink en Curvers zijn wel oke.
Kan echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |