Helemaal niks de schuimpjes hun portomonee heeft ook een bodem.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben goed te eten en te roken, wat willen ze nog meer? Die scheiding gaat echt een klasseverschil geven.
Ze vinden het leuk om te doen ..... ik zeg weer maar wat.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat voor nut dat gezwaai met die hoelahoep dingen in de lucht voor toegevoegde waarde heeft na het sporten.
Klopt, maar Jessie vindt dat er iets moet veranderen. Hij wil dat hij over over meer geld te beschikken om de big shot uit te kunnen hangen. Verschil moet er zijn, als het aan Jessie ligt.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben goed te eten en te roken, wat willen ze nog meer? Die scheiding gaat echt een klasseverschil geven.
Jessie zelf niet meegerekend, want die doet geen fuck aan geld verdienen.. Af en toe een ontwerpje en Merel bestelt bij de URBquote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef Crabapple het volgende:
Kijk aap komt uit de mouw, 4 of 5 mensen zorgen voor 80% vd inkomsten.
Jessie gelukkig niet hij kost alleen maar geld met zijn bedpartner.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie: Je bent een soort magneet richting rode cijfers.
![]()
Deze dringt niet bij Greet door.
Als er meer geld gaat naar de utopianen die wat verdienen komt er toch minder in kas? Of gaan de schuimpjes en familie ineens veel meer kopen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar Jessie vindt dat er iets moet veranderen. Hij wil dat hij over over meer geld te beschikken om de big shot uit te kunnen hangen. Verschil moet er zijn, als het aan Jessie ligt.
Ja dat zag ik vanmiddag al..Anders zou hij niet hebben gezegd, dat Gerrit hem er bij had moeten betrekken..Hoezo, hij liet Gerrit ook barsten, ondanks dat Gerrit diverse keren vroeg of hij mee kon luisteren..Jessie vindt dat iedereen hem verantwoording schuldig is, dus ziet hij alles als persoonlijke aanval..quote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef Crabapple het volgende:
Oh Gerrit zegt dat het geen persoonlijke aanval is op Jessie. Jessie vind van wel.
dieet? Ze moest volgens mij al fillers toen ze nog vetter was. Nu ze wat gewicht verliest moet ze nog meer fillers.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat dieet werkt alleen bij haar lippen. Wat lullig
Kloptquote:Op maandag 15 juli 2019 19:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat zag ik vanmiddag al..Anders zou hij niet hebben gezegd, dat Gerrit hem er bij had moeten betrekken..Hoezo, hij liet Gerrit ook barsten, ondanks dat Gerrit diverse keren vroeg of hij mee kon luisteren..Jessie vind dat iedereen hem verantwoording schuldig is, dus ziet hij alles als persoonlijke aanval..
Daar gaat Jessie vanuit. en deels mogen een aantal alleen droog brood, zodat hij zijn parma ham kan kopen. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:58 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als er meer geld gaat naar de utopianen die wat verdienen komt er toch minder in kas? Of gaan de schuimpjes en familie ineens veel meer kopen.
Hij neukt zich een slag in de rondte, noem dat maar lui:+quote:Op maandag 15 juli 2019 19:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit moet zijn luie waffel houden en wat gaan doen daar.............Als hij een kerel is en eerlijk zegt ik ben te lui om wat te doen, dan krijg ik nog respect voor hem.............
Tja is ook een bezigheid....quote:Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij neukt zich een slag in de rondte, noem dat maar lui:+
Ik kan ook van Jens genieten? Alleen vind ik wel ook dat hij tegen Jessie niet eerlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van de bedachtzame manier waarop Jens een plan kan analyseren en fileren!![]()
Jens - Het plan was nu een beetje - Vriendjes 100, die 100...ff denken, die ook 100.
Verkapte donatie aan Merel is kleding van haar kopen, help Merel de winter door.
Jessie benadrukt dat er vanmorgen nog zaken te bespreken waren, en Gerrit zegt ja maar je wilde het vandaag wel in laten gaanquote:Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Flow3r het volgende:
Owww wat gaat er gebeuren? Ger heeft een plan tegen jessie ?
Ik heb lak aan Gerrit, maar voor Jessie heb ik geen respect. Als mens zou ik op dit moment eerder voor Gerrit kiezen, want die is op dit moment in ieder geval geen tampon meer. Ondankbare Jessie wil hem alleen kielhalen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit moet zijn luie waffel houden en wat gaan doen daar.............Als hij een kerel is en eerlijk zegt ik ben te lui om wat te doen, dan krijg ik nog respect voor hem.............
Dat is Jessie onderscheid moet er zijn maar hij vergeet dat hij ook bij de minstverdiener groep zit. Hij heeft wel het voordeel dat hij de pas heeft en het wachtwoord om zijn zakgeld aan te blijven vullen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar gaat Jessie vanuit. en deels mogen een aantal alleen droog brood, zodat hij zijn parma ham kan kopen. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen.
Ik hoor gewoon de woede bij Jessie.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb lak aan Gerrit, maar voor Jessie heb ik geen respect. Als mens zou ik op dit moment eerder voor Gerrit kiezen, want die is op dit moment in ieder geval geen tampon meer. Ondankbare Jessie wil hem alleen kielhalen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de woede bij Jessie.
De toorn van een narcistquote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooie cap!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk die vale rooie,,,
[ afbeelding ]
Dat was al duidelijk, hoef je niet te melden bij je postings....Scheelt wat typwerk......quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb lak aan Gerrit, maar voor Jessie heb ik geen respect. Als mens zou ik op dit moment eerder voor Gerrit kiezen, want die is op dit moment in ieder geval geen tampon meer. Ondankbare Jessie wil hem alleen kielhalen.
En de luiheid bij Gerrit???quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jens gooit nooit gelijk zijn kaarten blootquote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik kan ook van Jens genieten? Alleen vind ik wel ook dat hij tegen Jessie niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |