Ze ging toch ook vrijwilligerswerk doen ergens in Afrika? of Nepal ofzo, weet niet meerquote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet vanAls die plannen doorgaan dan zal ik de details wat meer gaan vragen, maar er is ook gewoon een kans dat ze in NL blijft
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-febquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze ging toch ook vrijwilligerswerk doen ergens in Afrika? of Nepal ofzo, weet niet meer
Dat was toch als opstapje naar missionariswerk? Kan ze dat in Santiago gaan doenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-feb
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-feb
Ja, best sad.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was vorige maand op reptielenbeurs (en over 2 maanden dus weer) maar ik vond die vrieskisten vol met diertjes wel beetje sneu eruit zien.![]()
Nouja, dat gaat ze dus in die herberg/klooster doenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was toch als opstapje naar missionariswerk? Kan ze dat in Santiago gaan doen
Verdieping van het geloofquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?
[..]
Houtenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, best sad.
Waar is de beurs als je gaat?
pics van je zusje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al verteld dat mijn zusje erover denkt om naar Spanje te verhuizen?
hey Kaneel alles goed?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?
[..]
Ja, best sad.
Waar is de beurs als je gaat?
He dat is niet eens zo ver weg. Dacht dat je ergens in Drenthe ging.quote:
inb4 meerdere doden op de beursquote:Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef I. het volgende:
We zien de nieuwsberichten wel verschijnen "Zeer giftige slang ontsnapt tijdens beurs in Houten"
Daar is die altijd toch?Toen ik net slangen had was het al daar volgens mij. Dat is toch zo'n 27 jaar geleden al.quote:
Nee :p Volgens mij hebben we dat hier niet eens.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He dat is niet eens zo ver weg. Dacht dat je ergens in Drenthe ging.
Nou en. Ook nonnen hebben behoeftenquote:
nonsensquote:
Ja volgens mij is het 3 of 4x per jaar. Ik ben daar jaren terug ook al geweest toen ik nog een hamster had want je hebt daar ook de exoknaag bij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar is die altijd toch?Toen ik net slangen had was het al daar volgens mij. Dat is toch zo'n 27 jaar geleden al.
Een echte heldquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-spuitje~af1955a0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |