Das een dikke vette aannamequote:Op maandag 15 juli 2019 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ALs Jessie het niet meer naar zijn zin heeft stapt hij gewoon eruit. Die is gevraagd om deel te nemen en heeft echt geen borg betaald om er in te stappen.
Ja, en de fotograaf was gek op haar want ze was een met hemquote:Op maandag 15 juli 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie had echt altijd hele mooie selfies op haar insta, als ze moe was, maakte ze geen selfie.
Jammer dat zij zo met haar uiterlijk en ouder worden bezig is. Er is méér in het leven meid.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie had echt altijd hele mooie selfies op haar insta, als ze moe was, maakte ze geen selfie.
en dat met een carriere .. respect voor haar heurquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska volgde iedereen van Utopia (insta e.d.) 'Dag en nacht volgde ik het.'
In Uto 1 volgens mij al.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris had als nummer 1 binnen willen lopen in Uto2...
Zij had 48 uur in een dagquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie missen we hier?quote:
Zou ze dat werk noemen, want ze werkte ook dag en nachtquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dat met een carriere .. respect voor haar heur![]()
Inderdaad het strookt niet met 'Ik was altijd aan het werk' ik had geen tijd om kerst te vieren'.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze dat werk noemen, want ze werkte ook dag en nacht
Rustige branche dus dat keukentjes verkopen.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dat met een carriere .. respect voor haar heur![]()
Eindelijk eens lekker de vrijheid. Wat is zij groot geworden zeg en mooi ook.quote:
Is het haar gelukt om zich er tussen te wurmen bij Jessie en Merel?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:29 schreef DKUp het volgende:
Vreselijk die Nariska, succes met dit talent in je groepje Djezzie.
en hij heeft teveel naar utopia 1 gekeken hahaahahahquote:Op maandag 15 juli 2019 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit die geld achter hield met Joa en Tim voor eigen gewin wil dat nu niet hebben.
Ze lult met Jessie zijn geklaag mee, dus Jessie accepteert haar weer, tot de volgende ronde tenminstequote:Op maandag 15 juli 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het haar gelukt om zich er tussen te wurmen bij Jessie en Merel?
ger heeft nog steeds een sok met inhoud.....en er kon kontant bij ger betaald worden bij de rondleidingen...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit die geld achter hield met Joa en Tim voor eigen gewin wil dat nu niet hebben.
Djezzie wantrouwt haar nog, maar hij heeft wel een commerciële topper nodig om dit halve plan te laten slagen.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het haar gelukt om zich er tussen te wurmen bij Jessie en Merel?
Hij heeft geen geld meer in die sok en ik denk niet dat hij nu nog geld achter houdt.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Maria. het volgende:
[..]
ger heeft nog steeds een sok met inhoud.....en er kon kontant bij ger betaald worden bij de rondleidingen...
En ondertussen sloopt ze het boompje.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die luistert.. Oops wrong button..
dat is werkenquote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
De personen die het meeste geld straks hebben zullen dan de macht hebben. Daar gaat het dus om bij Gerrit. Hij zegt ik kan ook zo een goed produkt op de markt zetten en dan verdienen. Lul waarom doe je het dan niet.
En niet alleen Ger.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:34 schreef krabje het volgende:
[..]
dat is werkenen daar heeft ger een hekel aan.
Als Greet zelf een product had wat goed liep keek hij er vast anders tegen aan. Maar ja, dikke luiwammes, gunfactor komt niet aanwaaien.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
jij ookquote:
Omdat ie niet Utopia in is gegaan om knalhard te werken voor een paar centen misschien? Ik zeg ook maar wat ...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
De personen die het meeste geld straks hebben zullen dan de macht hebben. Daar gaat het dus om bij Gerrit. Hij zegt ik kan ook zo een goed produkt op de markt zetten en dan verdienen. Lul waarom doe je het dan niet.
onzin....laatst vroeg jens ernaar...en ger zei dat zijn sokje nog bestond....en wilde niet zeggen hoeveel erin zat.....jens was pissed....!! en ja er mocht contant betaald worden bij de rondleidingen..quote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld meer in die sok en ik denk niet dat hij nu nog geld achter houdt.
Ze was vanmorgen aan het sporten.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze vreet en zuipt en doet nauwelijks wat.
En daar zal ze wel op hameren. Het gaat haar vast lukken, al zal ze aan Merel een harde noot om te kraken hebben. Die staat haar met moeite veroverde plekje echt niet zomaar af hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie wantrouwt haar nog, maar hij heeft wel een commerciële topper nodig om dit halve plan te laten slagen.
Omzet, geen winst.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Chea49 het volgende:
Merel voor 2500 verkocht op de markt gisteren?
Zij en Jessie hadden het meest verkocht.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Chea49 het volgende:
Als je gewoon blijft vreten en zuipen maakt dat weinig uit.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze was vanmorgen aan het sporten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Chea49 het volgende:
Ik zuip niet en dat patatje van gisteren was eenmalig.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je gewoon blijft vreten en zuipen maakt dat weinig uit.
Jij bent toch niet Meertje PD?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zuip niet en dat patatje van gisteren was eenmalig.
Franny zei hier op. als ik dit had gewild was ik wel in de buitenwereld blijven werken.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat ie niet Utopia in is gegaan om knalhard te werken voor een paar centen misschien? Ik zeg ook maar wat ...
En wie hebben er allemaal aan meegewerkt aan die kleding en opdrukken en verzendingen?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij en Jessie hadden het meest verkocht.
precies...ze bedoelt....geen regels ...geen wetten.....en gelijk heeft ze...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franny zei hier op. als ik dit had gewild was ik wel in de buitenwereld blijven werken.
O, maar dat zijn meerdere artikelen van meerdere mensen. Dus dat doe ik voor het gemak maar door 2-en.quote:
Nou Jessie heeft net een lesje janken gegeven dat een paar uur duurde, wat een sneuneus!quote:Op maandag 15 juli 2019 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet nog aan het janken over Jessie?
Gooi die gozer in zijn wieg.
Die rooijuh duivel heeft weer geen meningquote:Op maandag 15 juli 2019 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske: Dat moet ik even op me in laten komen.
Het is ook een wereldwonder 60 uur per week keihard werken en gelijk de streams en sociaal media volgen.quote:
Hij heeft nog nooit hard gewerkt heb ik het vermoeden.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat ie niet Utopia in is gegaan om knalhard te werken voor een paar centen misschien? Ik zeg ook maar wat ...
Dat was wel de bedoeling. Djezzie had dat zelf gezegd, maar het moest vandaag eigenlijk geïntroduceerd en ingevoerd worden door Djezzie.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet wil pas aan het nieuwe systeem meedoen als ze in de plus staan.
Nou, met jouw mentaliteit wordt die plus nooit bereikt.
Ja en? hij is student ..quote:Op maandag 15 juli 2019 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit hard gewerkt heb ik het vermoeden.
Als we op Greet moeten wachten ...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling. Djezzie had dat zelf gezegd, maar het moest vandaag eigenlijk geïntroduceerd en ingevoerd worden door Djezzie.
hij moest ger wel lalten vallen....anders werd jessie door mariska afgemaakt....en die bui heeft tactikus jessie goed aan zien komen...en vermeden...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie slaat een beetje door over Gerrit.
Heeft niks met Gerrit te maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als we op Greet moeten wachten ...
ja dat zat erin....en nu naar shelley....om ger te naaien,,..denk ik..quote:Op maandag 15 juli 2019 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Oh jessie verteld tegen Merel dat Gerrit gister bij de foto van AMy een hartje had geschreven en daarbij you are special.
Die haalde toch aan dat Jessie eerst gezegd had dat het pas zou gebeuren als ze pas in de plus zouden staan? Net zegt Greet 'Nu staan we min of meer in de plus' maar dat zal er wel uitgeknipt worden voor de uitzending.quote:
gisteravond nog....hahaha...mja...dat vergeet ze..quote:Op maandag 15 juli 2019 18:52 schreef DKUp het volgende:
Meertje: Met die DJ-set doet hij bijna niks meer mee.
Huilen maar
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef Maria. het volgende:
[..]
hij moest ger wel lalten vallen....anders werd jessie door mariska afgemaakt....en die bui heeft tactikus jessie goed aan zien komen...en vermeden...
firma list en bedrog.....grijpstra en de gier...quote:Op maandag 15 juli 2019 18:51 schreef Setje72 het volgende:
Merel denkt alleen maar aan haarzelf...zij en Jess lekker hand in hand de poort uit en samen eigen bedrijfje buiten opstarten
Merel is echt zo dom .quote:Op maandag 15 juli 2019 18:52 schreef DKUp het volgende:
Meertje: Hij lijkt wel een sekteleider.
Jij neukt die sekteleider juist.
jessie gaat over lijken....merel dumpt hij ook als het hem uitkomt...en vrienden heeft hij buiten ook niet....bij zijn bezoek.,,quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:53 schreef Maria. het volgende:
[..]
firma list en bedrog.....grijpstra en de gier...
Pst volg ook Gerrit even, die doet precies hetzelfde. Ze zeiken allemaal Hele cossen weer volgeschreven. Is tijden geleden. Dat is dan wel weer leuk.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:54 schreef BloesBloes het volgende:
De frustratie druipt eraf bij die twee. Wat een vreselijke mensen
Wat heeft hij in hemelsnaam te vrezen van Mariska? Met Ger aan zijn kant had hij dit er door gekregen.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef Maria. het volgende:
[..]
hij moest ger wel lalten vallen....anders werd jessie door mariska afgemaakt....en die bui heeft tactikus jessie goed aan zien komen...en vermeden...
Dat ziet brandon heel goed en de managerquote:Op maandag 15 juli 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon tegen Ger - Overdag ben je misschien niet de meest actieve, maar in vergaderingen durf jij wel je mond open te trekken.
Heeft Adriaan dat bontkraagje gezien?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:56 schreef cobain1994 het volgende:
Ow ow ow, wat ben ik toch hard bezig..
[ afbeelding ]
Marissa is net een koekkoeksjong, wurmt zich in een nest van anderen en gooit de anderen uit het nestquote:Op maandag 15 juli 2019 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Als Merel nu uit zichzelf bij Jessie opstapt is de weg helemaal vrij voor Marissa om haar plaats in te nemen. Die vindt deze wending geweldig!
We kunnen ons ook zo aanmelden, gelijk een hoofdrolvquote:Op maandag 15 juli 2019 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris is dingen in kaart aan het zetten.Deed ze thuis al.
Dat Ger hier groot gelijk heeft maakt m geen heilige, maar dat staat voor mij los van die 2 oplichters.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pst volg ook Gerrit even, die doet precies hetzelfde. Ze zeiken allemaal Hele cossen weer volgeschreven. Is tijden geleden. Dat is dan wel weer leuk.
Het verschil zal minimaal zijn je houdt je 70 euro en ze laten je niet verhongeren.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit durft niet uit te spreken dat hij bang is om bij de "arme" groep te gaan horen. Hij heeft het telkens over anderen die het er niet mee eens zijn...
[ afbeelding ]
Waar haalde ze de tijd vandaan? Ik zou heel een heel eng gevoel krijgen als iemand zulke uitspraken doet. Ze lijkt wel een stalker.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris is dingen in kaart aan het zetten.Deed ze thuis al.
Vind je Hiske en Maris niet meer 'aunt Lydia' types?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:53 schreef Bestweldonker het volgende:
The commander and his wife....janken maar door over Ger, te triest, die 2.
Poes gaat Franny uithoren, ze vindt Ger net een sekte leider.
Heb je wel eens naar je eigen vent gekeken, Poes?
Ik heb mijn schriftje.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar haalde ze de tijd vandaan? Ik zou heel een heel eng gevoel krijgen als iemand zulke uitspraken doet. Ze lijkt wel een stalker.
Ze zou graag in de boot willen met hem snorkelen .maar merel zit nog in de weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Maria. het volgende:
maris wil geen secrataresse zijn van jessie.....hahaha....ze doet niet anders...
tja en ze heeft al jaren geen kerst gevierd.....had ze geen tijd voor....en al helemaal niet voor een kesrtboom....quote:Op maandag 15 juli 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar haalde ze de tijd vandaan? Ik zou heel een heel eng gevoel krijgen als iemand zulke uitspraken doet. Ze lijkt wel een stalker.
dit is niet te vergelijken met de buitenwereld en eigen broek ophoudenquote:Op maandag 15 juli 2019 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeurt jessie, laat gerrit een groep samen maken en ga lekker apart met Merel en wie erbij wil. Dan iedereen zijn eigen broek ophouden zoals het in de buitenwereld ook is.
Juist.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Marissa is net een koekkoeksjong, wurmt zich in een nest van anderen en gooit de anderen uit het nest
Ze gaat voor minares/meesteresquote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Maria. het volgende:
maris wil geen secrataresse zijn van jessie.....hahaha....ze doet niet anders...
Hoezo. Het is een bedrijf geen leger des heils daar.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is niet te vergelijken met de buitenwereld en eigen broek ophouden
Ze wil dat Jéssie haar secretaresse wordtquote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Maria. het volgende:
dus dat,of met de mensen die wel willen een soort van 2de bv opzetten.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou als ik Jessie was denken van joh zoek het allemaal uit en lekker hetzelfde gaan doen wat de meeste daar doen. Vakantie vieren en tegen de febo zeggen zoek maar een vervanger voor me.
nou...ze denkt hij niet....hij is de baas...en wil dat tenkoste van alles blijven......quote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou als ik Jessie was denken van joh zoek het allemaal uit en lekker hetzelfde gaan doen wat de meeste daar doen. Vakantie vieren en tegen de febo zeggen zoek maar een vervanger voor me.
Top idee👍quote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
nee...ze gaat voor het allerhoogste.....nu slijmen....en dan jessie eruit werken...quote:
Nu je het zegt. Die had zeker meer uren in de dag dan een normaal mensquote:Op maandag 15 juli 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat mens hangt van leugens aan elkaarquote:Op maandag 15 juli 2019 19:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]Voor iemand met een drukke managersfunctie
Leuke beelden;Jessie in het midden,en Maris links en Merel rechts.quote:
je dacht toch niet dat buiten deze kledingmeuk geld op zou brengen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo. Het is een bedrijf geen leger des heils daar.
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, die videoclip van Tranny heeft ook nooit plaatsgevonden, of heb ik dat gemist?
Oh jaaaaaaaa was ik al vergeten, niks meer over gehoord, misschien komt het nog?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
O ja, die videoclip van Tranny heeft ook nooit plaatsgevonden, of heb ik dat gemist?
In amazonezit zit ze ook op de topquote:Op maandag 15 juli 2019 19:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee...ze gaat voor het allerhoogste.....nu slijmen....en dan jessie eruit werken...
vrouwen aan de top....zei ze tegen hiske,..
Daar werkt ze naar toe. Een discipel van Neelie.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee...ze gaat voor het allerhoogste.....nu slijmen....en dan jessie eruit werken...
vrouwen aan de top....zei ze tegen hiske,..
Volgens mij kreeg ze maanden geleden al een mailtje dat er iemand langs zou komen, maar is degene nooit geweest.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:03 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
[..]
Oh jaaaaaaaa was ik al vergeten, niks meer over gehoord, misschien komt het nog?
Dat is zielig voor Jessie dan moet hij zijn 2 minuten delen. Dat kan hij niet aan hij is niet zo actief in bed.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuke beelden;Jessie in het midden,en Maris links en Merel rechts.
Zeker of martha's ...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind je Hiske en Maris niet meer 'aunt Lydia' types?
Dan komt Merel misschien eens echt aan haarctrekkenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:05 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat is zielig voor Jessie dan moet hij zijn 2 minuten delen. Dat kan hij niet aan hij is niet zo actief in bed.
en ze blijft maar zeggen....maris heeft nog nooit gefaald in haar leven....quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar werkt ze naar toe. Een discipel van Neelie.
Hebben ze daar toch ook gas wat er en licht en belasting. Precies wat je opnoemt.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat buiten deze kledingmeuk geld op zou brengen?
Dat gebeurt alleen maar omdat het dus een tv programma is.
Buiten heb je ook woonlasten, gas en licht, belastingafdracht enz.
Ze zitten hier met z'n allen in een tv programma, wat af en toe wat termen laat vallen van de buitenwereld.
Dat wel 😀quote:Op maandag 15 juli 2019 19:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan komt Merel misschien eens echt aan haarctrekken
Geknipt voor de politiekquote:Op maandag 15 juli 2019 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog steeds aan het zeiken over het werken voor geld...............Gerrit heeft de meeste moeite....Luie hond........
Ook zoiets; over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
en ze blijft maar zeggen....maris heeft nog nooit gefaald in haar leven....
Ja klopt, die gasten vullen hun zakken ook met niets doen............quote:
ja hoor, en dat dragen ze ook af, gas en licht en belasting...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben ze daar toch ook gas wat er en licht en belasting. Precies wat je opnoemt.
ook toneel spelers....marionetten aan een touwtje...van de puppetmasters..quote:Op maandag 15 juli 2019 19:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt, die gasten vullen hun zakken ook met niets doen............
En hoe......Grootste criminelen zitten in de tweede kamer....quote:
Dat doet Jessie ook heel vaak.....Jessie Merel neuken!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zoiets; over jezelf in de derde persoon praten.
jessie is goed....donny is de alcoholist....quote:Op maandag 15 juli 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat doet Jessie ook heel vaak.....Jessie Merel neuken!Jessie is niet blij.....etc.
Dat vind ik zó raarquote:Op maandag 15 juli 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat doet Jessie ook heel vaak.....Jessie Merel neuken!Jessie is niet blij.....etc.
Maar Gerrit en adriaan eten er lekker van. Door die geplotterde kledingmeuk van bv. Shelly en Merel komt er nog geld binnen om die luie donder van een gerrit 3 lagen salami en kaas op zijn boterham te laten doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, en dat dragen ze ook af, gas en licht en belasting...
maar het gaat mij erom dat het hele imperium van Jessie gebaseerd is op geplotterde kledingmeuk die ze in de buitenwereld aan de straatstenen niet zouden kwijtraken.
Die heeft haar faalmomenten zeker gehad, maar heeft daar een wrok aan overgehouden in plaats van lering trekken en verder gaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zoiets; over jezelf in de derde persoon praten.
En wat dat nooit gefaald betreft? Dit wordt dan misschien de eerste keer![]()
Ja dus als die er mee zouden stoppen dan heeft Gerrit geen salami en kaas meer op brood.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:08 schreef Crabapple het volgende:
Jessie en Merel en Dylan en Kaylee zijn qua verdienen de twee koningskoppels van Utopia wordt door Ger en Brandon bevestigd
gerrit en adriaan eten er lekker van omdat ze in een tv programma zitten en tv maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar Gerrit en adriaan eten er lekker van. Door die geplotterde kledingmeuk van bv. Shelly en Merel komt er nog geld binnen om die luie donder van een gerrit 3 lagen salami en kaas op zijn boterham te laten doen.
Denk dat merel en Jessie het drukker hebben ze doen niks anders het over gerrit hebben. Dat is eigenlijk al sinds hun fantastische gezellige date.quote:
Ze zijn in feite tot elkaar veroordeeld nu. Als ze die macht willen houden moeten ze bij elkaar blijven. Waarschijnlijk zwaar tegen hun zin. Zeker van Jessie zie ik weinig liefde naar Merel.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Merel is Ger in paniek
Geweldig hoe Merel alles zo draait en tegelijkertijd pissed is omdat Gerrie zijn bek los trekt en niet meteen akkoord gaat met het plan van de liefde van haar leven
Hoewel liefde...ik zie er meer een broer of neef in qua hoe ze met elkaar omgaan
Ik zie een ontevreden zure Merel .en een ontevreden klagende Jessie
Ik geloof niet in het 'zelf verdienen' daar, waren ze allang ontruimd door een deurwaarderquote:Op maandag 15 juli 2019 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dus als die er mee zouden stoppen dan heeft Gerrit geen salami en kaas meer op brood.
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog steeds aan het zeiken over het werken voor geld...............Gerrit heeft de meeste moeite....Luie hond........
Ja daarom hadden ze in het begin alleen droog brood en pindakaasquote:Op maandag 15 juli 2019 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
gerrit en adriaan eten er lekker van omdat ze in een tv programma zitten en tv maken.
Gelukkig de rest niet en Jessie die zelf ook geen euro verdient mag wel eten?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar Gerrit en adriaan eten er lekker van. Door die geplotterde kledingmeuk van bv. Shelly en Merel komt er nog geld binnen om die luie donder van een gerrit 3 lagen salami en kaas op zijn boterham te laten doen.
Hoe tegenstrijdig hij praatquote:Op maandag 15 juli 2019 19:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "ik voel mij gepasseerd, maar het maakt mij niiks uit"
Slappe ouwehoer
Ze vraagt wel door bij Gerrit, goed om te horenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:11 schreef Maria. het volgende:
heerlijk....andrea is zeer goed in analiseren....toppertje..
Dat was ook leuk voor de tv.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daarom hadden ze in het begin alleen droog brood en pindakaas
Jessie verdiend wel geld met zijn Do & D shirts met mMerel samenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:12 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Gelukkig de rest niet en Jessie die zelf ook geen euro verdient mag wel eten?
Reverse cowgirl.quote:
Jij bent nou net zo zuur als Jessie en Merel, nooit eens positiefquote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jens is er ook nog...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:12 schreef spapaars het volgende:
Gerrit aan het muiten tegen z'n kapiteins.
Hij zal wel op den duur toegeven, en omdat hij de woordvoerder speelt zal de rest daarna niets meer kunnen zeggen
En heeft Jessie met z'n neukertje wat ze wilde..
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Marissa is net een koekkoeksjong, wurmt zich in een nest van anderen en gooit de anderen uit het nest
Voedzame maaltijdquote:Op maandag 15 juli 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En door wie komt het dat dat niet meer zo is?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die zal raar opkijken als er mensen zijn die apart gaan,dan geen dik belegde boterham meer voor ons gerretjequote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie verdiend wel geld met zijn Do & D shirts met mMerel samen
Dat geld wat hij verdient maakt hij alleen al op aan mayonaisequote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het over werken gaat.............. het werk werd/wordt door anderen gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Johnquote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En door wie komt het dat dat niet meer zo is?
Sinds het in de uitverkoop ging er werd gezegd we verkopen niks dus in de uitverkoop. En zijn laserapparaat gaat hij dat terugverdienen 500 euro nog geen betalende klant gezien.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die geef je een paar balletpantoffels, en dan is ook hij stil.
Denk ook niet dat de Plus nog wil komen bij die klaplopersquote:Op maandag 15 juli 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet wil pas aan het nieuwe systeem meedoen als ze in de plus staan.
Nou, met jouw mentaliteit wordt die plus nooit bereikt.
Jessie durft zijn nek uit te steken maar is zeker niet succesvol in alles wat hij doet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:15 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Sinds het in de uitverkoop ging er werd gezegd we verkopen niks dus in de uitverkoop. En zijn laserapparaat gaat hij dat terugverdienen 500 euro nog geen betalende klant gezien.
Het was moeilijker toen om wat te verdienen dan nu. Toen konden een heleboel dingen niet, die nu wel kunnen omdat Utopia ver is. Toen er niets was, kon je ook geen B&B geven, geen feestjes, geen geld etc. We weten het wel. Het is nu makkelijk lullen De febo heeft een boel spullen gekocht en nu kan er naar lieve lust geplotterd worden. Er kon veel meer bedacht en gedaan worden. Nu is het ook een beetje over met die zooi.quote:
in de vergadering van morgen stonden ze 669 euro in de plus......quote:Op maandag 15 juli 2019 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de Plus nog wil komen bij die klaplopers
Alles wat hij wilde is mislukt behalve de kopie van 1 verschrikkelijke shirts plotteren . En de portomonee leegtrekken van de schuimpjes met absurd dure prijzen overal voor willen vragen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie durft zijn nek uit te steken maar is zeker niet succesvol in alles wat hij doet.
Jumbo/AH/DEEN/Plusquote:Op maandag 15 juli 2019 19:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
in de vergadering van morgen stonde ze 669 euro in de plus......
zeker niet,maar je moet wel durven anders kom je nergens.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie durft zijn nek uit te steken maar is zeker niet succesvol in alles wat hij doet.
Dat was met vooruitbetaalde knuffels van Katy waar de kosten nog voor moesten worden verrekend. Was dus blijmaken met een dooie mus, maar het is geen - 30 k meer.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
in de vergadering van morgen stonde ze 600 euro in de plus......
aan de macht blijven....gaat hem uitstekend af....door verdeel en heers...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
en de belasting moet ook nog komenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat was met vooruitbetaalde knuffels van Katy waar de kosten nog voor moesten worden verrekend. Was dus blijmaken met een dooie mus, maar het is geen - 30 k meer.
Loop maar eens de PC hooftstraat in, daar worden nog belachelijker prijzen gevraagd. Mensen geven dat zelf uit.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Alles wat hij wilde is mislukt behalve de kopie van 1 verschrikkelijke shirts plotteren . En de portomonee leegtrekken van de schuimpjes met absurd dure prijzen overal voor willen vragen.
Zeg maar gerust. In niets wat hij doet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:35 schreef krabje het volgende:
[..]
jij ook![]()
![]()
![]()
(sorry kon het niet laten)
ja er zijn er daar veel die het liefst de hele dag op bed hangen ern niks doen en denken dat het eten vanzelf aan komt waaien,ja als je thuis bij moeders woont dan wel
ALS de Katie knuffels goed gaan lopen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
in de vergadering van morgen stonden ze 669 euro in de plus......
Daar zal je kwaliteit hebben in Utopia 1 x wassen en weg shirt komen vaak genoeg klachten binnen. Is wel een heel groot verschil .quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loop maar eens de PC hooftstraat in, daar worden nog belachelijker prijzen gevraagd. Mensen geven dat zelf uit.
dat zijn wel merken, waar inderdaad veel voor wordt betaald.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Loop maar eens de PC hooftstraat in, daar worden nog belachelijker prijzen gevraagd. Mensen geven dat zelf uit.
Het lukt hem om Merel te paaien met een stronk onkruidquote:Op maandag 15 juli 2019 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg maar gerust. In niets wat hij doet.
Tegeltje.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske: Dat moet ik even op me in laten komen.
Verhoudingsgewijs net zo veel Margequote:Op maandag 15 juli 2019 19:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zijn wel merken, waar inderdaad veel voor wordt betaald.
Maar dat kun je toch niet vergelijken met deze goedkope meuk met slecht geplotterde opdruk?
Daar lopen veel mereltjes...met de pinpas van sugar daddies......quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Verschil is wel dat de mensen die in de PC Hooft kopen het makkelijk kunnen betalen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En, zo zei hij van de week liggen er nog rekeningen maar die hoeven pas over 1 maand betaald te wordenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
ALS de Katie knuffels goed gaan lopen.
Feitelijk staan ze nog steeds in de min.
Jessie maakte het iets rooskleuriger dan strikt noodzakelijk.
Nee de pinpas en zijn bodemloze zakgeld .quote:Op maandag 15 juli 2019 19:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het lukt hem om Merel te paaien met een stronk onkruid
Jij wil de PCHooft kwaliteit vergelijken met die van Utopia?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar dat is wel iets anders,ik betaal ook gerust 100 euro voor een polo.Maar doe er wel jaren mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
die boot is van hem toch?....mooi ...!!....precario betalen.!!..quote:Op maandag 15 juli 2019 19:22 schreef formule het volgende:
Jessie heeft wel voor gesprek stof gezorgd met zijn plan, dat is TV maken![]()
Net zoals hij binnen kwam met zijn boot, dat was Jessie zijn idee?
De Utopia bezoekers geven het ook uit, dus neem aan dat ze het kunnen missenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Verschil is wel dat de mensen die in de PC Hooft kopen het makkelijk kunnen betalen.
Jij snapt het.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:22 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Daar zal je kwaliteit hebben in Utopia 1 x wassen en weg shirt komen vaak genoeg klachten binnen. Is wel een heel groot verschil .
Ja, opeens een heel andere blik dan een week geleden toen 'ie zich nog dik met Jessie waande, wat maakt hij zich opeens druk om die mensen die 'te dom zijn om te ppoepen'.quote:
pissed dat hij ingeruilt is voor mariska...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, opeens een heel andere blik dan een week geleden toen 'ie zich nog dik met Jessie waande, wat maakt hij zich opeens druk om die mensen die 'te dom zijn om te ppoepen'.
Ging om de winstmarge, niet de kwaliteit.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jij wil de PCHooft kwaliteit vergelijken met die van Utopia?
![]()
Ik pis bijna in mijn broek
![]()
Ja en niemand heeft geldzorgen in Nederland want iedereen geeft precies uit wat ie kan missen ...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De Utopia bezoekers geven het ook uit, dus neem aan dat ze het kunnen missen
Dus eigenlijk is Jessie gewoon een enorme sukkel, dat hij Ger buitenspel heeft gezet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, opeens een heel andere blik dan een week geleden toen 'ie zich nog dik met Jessie waande, wat maakt hij zich opeens druk om die mensen die 'te dom zijn om te ppoepen'.
Het gaat niet alleen om salami. Het gaat om de vrijheid om te doen wat je wil. Zij hebben de kleding naar zich toe getrokken, wetende dat je daar het meeste mee binnenharkt.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ging om de winstmarge, niet de kwaliteit.
Ik heb het niet over verstandige uitgaves, maar over hoe vaak kleding etc over de kop gaat qua inkoop tot verkoopquote:Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dat is wel iets anders,ik betaal ook gerust 100 euro voor een polo.Maar doe er wel jaren mee.
nee jessie is een survivor....mariska had een stok gehad om jessie te slaan.....die stok zag jessie aankomen..quote:Op maandag 15 juli 2019 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Jessie gewoon een enorme sukkel, dat hij Ger buitenspel heeft gezet.
Hoe dom kan je zijn Jessie?
U is weer geweldig.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar uw tevredenheid meneer?
Daar weet ik alles van.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verstandige uitgaves, maar over hoe vaak kleding etc over de kop gaat qua inkoop tot verkoop
En jij denkt dat mensen in de PC Hooftstraat geen geldzorgen kennen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en niemand heeft geldzorgen in Nederland want iedereen geeft precies uit wat ie kan missen ...
Ik doe het graag.quote:
Jessie is alleen aardig als hij je kan gebruiken . Gerrit was niet nodig toen hij een geheime vergadering clubje had met de 4 achterbakse utopianen. Hij zal nu inderdaad spijt hebben hij kan niet tegen iemand die niet zijn voeten kust.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Jessie gewoon een enorme sukkel, dat hij Ger buitenspel heeft gezet.
Precies, maar het geeft ons wel leuke streams vandaagquote:Op maandag 15 juli 2019 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het personeel van Oger is altijd blij wanneer ik langskom.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En jij denkt dat mensen in de PC Hooftstraat geen geldzorgen kennen?
Je moet het ze uit de portemonnee kunnen lullen, want een winkel is er niet. Die rare schuimpjes willen van hun geld af en doneren aan sommige zieligerds in Utopia .quote:Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Idd voor iemand die zich nergens druk om maakte is er een hoop angst, dat ie naast de pot gaat pissenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heerlijk, ik vermaak me geweldig!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, maar het geeft ons wel leuke streams vandaag
Dat is wel zo zelfs in de opruiming verdienen winkels er nog goed aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verstandige uitgaves, maar over hoe vaak kleding etc over de kop gaat qua inkoop tot verkoop
Die nemen graag je maat opquote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het personeel van Oger is altijd blij wanneer ik langskom.
De meesten niet nee, maar dat is bezijden het punt. Goed aan de andere kant als die armoedzaaiers hun uitkeringsgeld willen uitgeven van veel te dure Utopia-troep dan moet ze dat ook eigenlijk maar doenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gerrit is geen moneymaker, daar heeft Jessie niets aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
ow...heb je daar een special deal mee......quote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het personeel van Oger is altijd blij wanneer ik langskom.
Die kennen ze al.quote:
Er zijn wel een paar maskers gevallen, verwacht nog meer onrustquote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk, ik vermaak me geweldig!![]()
Zeker omdat sommige mensen zich zo duidelijk als jankerd neerzetten.
Jessie maakt zich met zijn snorkel drukker om Jessie dan anders om.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Idd voor iemand die zich nergens druk om maakte is er een hoop angst, dat ie naast de pot gaat pissen
Lees je je eigen schrijfsels wel eens over juist ook die twee. Je opmerking slaat nergens op. Je kent me niet persoonlijk net zoals ik jou niet persoonlijk ken. Dit is een cos over een tv programma en mensen die we ook niet kennen. Je maakt het nu naar mij toe persoonlijk. Min is datquote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jij bent nou net zo zuur als Jessie en Merel, nooit eens positief
Ik vind dit heerlijk, hij ziet Gerrit eindelijk als de sukkel die het is, de niksnut de teek de bloedzuigers. Erger mij dood dat gerrit er zo makkelijk door heen fietstquote:Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie is alleen aardig als hij je kan gebruiken . Gerrit was niet nodig toen hij een geheime vergadering clubje had met de 4 achterbakse utopianen. Hij zal nu inderdaad spijt hebben hij kan niet tegen iemand die niet zijn voeten kust.
quote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef DKUp het volgende:
Jensie cynisch: Minder zakgeld. Niet straffen wel belonen.
Ze doen het zelf alleen maar hun favoriete utopiaan te steunenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De meesten niet nee, maar dat is bezijden het punt. Goed aan de andere kant als die armoedzaaiers hun uitkeringsgeld willen uitgeven van veel te dure Utopia-troep dan moet ze dat ook eigenlijk maar doen
En Mariska is wel een moneymaker of een Hiske?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit is geen moneymaker, daar heeft Jessie niets aan.
Sorry dat ik je kwets en nee ik ken jou niet, maar ben nooit verbaasd over je mening..Maar natuurlijk maak ik mijn excuses, neem me niet kwalijk alsjeblieft, vergeef mijquote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lees je je eigen schrijfsels wel eens over juist ook die twee. Je opmerking slaat nergens op. Je kent me niet persoonlijk net zoals ik jou niet persoonlijk ken. Dit is een cos over een tv programma en mensen die we ook niet kennen. Je maakt het nu naar mij toe persoonlijk. Min is dat
Altijd met dit soort dingen tussen Gerrit en Jessie denk ik van er moeten weer tv minuten gemaakt worden en kijkcijfers gescoord worden.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind dit heerlijk, hij ziet Gerrit eindelijk als de sukkel die het is, de niksnut de teek de bloedzuigers. Erger mij dood dat gerrit er zo makkelijk door heen fietst
Mariska is uniek in haar soortquote:Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En Mariska is wel een moneymaker of een Hiske?
Oké als er 1 niet overal door heen fietst is het Gerrit wel. Hij heeft in de mnd dat hij er zit genoeg tegen werking gehad .quote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind dit heerlijk, hij ziet Gerrit eindelijk als de sukkel die het is, de niksnut de teek de bloedzuigers. Erger mij dood dat gerrit er zo makkelijk door heen fietst
Natuurlijk kunnen zij ook geldzorgen hebben, maar dat is dan van een andere orde en ze liggen niet direct in de sloot.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Oké wij kijken duidelijk met een andere blik...beter laten we dat zo want over gerrit kan ik nog uren doorgaan...quote:Op maandag 15 juli 2019 19:37 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Oké als er 1 niet overal door heen fietst is het Gerrit wel. Hij heeft in de mnd dat hij er zit genoeg tegen werking gehad .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |