Das een dikke vette aannamequote:Op maandag 15 juli 2019 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ALs Jessie het niet meer naar zijn zin heeft stapt hij gewoon eruit. Die is gevraagd om deel te nemen en heeft echt geen borg betaald om er in te stappen.
Ja, en de fotograaf was gek op haar want ze was een met hemquote:Op maandag 15 juli 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie had echt altijd hele mooie selfies op haar insta, als ze moe was, maakte ze geen selfie.
Jammer dat zij zo met haar uiterlijk en ouder worden bezig is. Er is méér in het leven meid.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie had echt altijd hele mooie selfies op haar insta, als ze moe was, maakte ze geen selfie.
en dat met een carriere .. respect voor haar heurquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska volgde iedereen van Utopia (insta e.d.) 'Dag en nacht volgde ik het.'
In Uto 1 volgens mij al.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris had als nummer 1 binnen willen lopen in Uto2...
Zij had 48 uur in een dagquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie missen we hier?quote:
Zou ze dat werk noemen, want ze werkte ook dag en nachtquote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dat met een carriere .. respect voor haar heur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |