Ja en dat flikt hij dus bij iedereen. Basisschoolpraktijken. Backstab gedrag. Smerige achterbakse hond die Jessie.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Jezus, wat een kneus, die Ger.
Diegene die het hoogst in de popipoll staan, krijgen het laagste percentage van de winst, eerlijk zullen wij alles delen!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het nu wel heel erg de Jessie-show worden. Tijd voor een Utopia-revolutie.
Hij zou wat dat betreft een goede casanova nieuwe stijl zijn. Hij pakt ze in en ze geven hem hun laatste cent voor zijn villa, parma ham, sushi, topkok etc etc.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja te dikke vrouwen zeker waar hij gisteren lekker op werd aangesproken meerdere keren en zelf zijn te dikke vriendin neuken met toestemming van pappie en mammie.
ja kan ook wel, weet niets van Haarlem, rol het station uit, en belandt in de Hut, ff werken en het IJ weer over terugquote:
Dat klopt wel,alleen een klein percentage koopt daadwerkelijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:00 schreef Maria. het volgende:
100.000 unieke bezoekers in de webshop.....hahahaha...dream on gerrit...
3 inmiddels ..uiteindelijk zullen de domme dozen Franny en Lex nog blijven staan...quote:Op maandag 15 juli 2019 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Er staan 4 vrouwen bij Gerrit om hem aan te horen, zelfs Shelly staat er niet bij.
Hoor je het zingen op de straatquote:Op maandag 15 juli 2019 17:00 schreef BloesBloes het volgende:
Rustig Ger, adem halen jongen,vertel het rustig
99,9 procent via fotum link Fok..quote:Op maandag 15 juli 2019 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat klopt wel,alleen een klein percentage koopt daadwerkelijk.
noem dat maar niks met zn geouwehoerquote:Op maandag 15 juli 2019 17:01 schreef DKUp het volgende:
Harde werker Djezzie heeft ook niks gedaan vandaag.
Ik ben schuldig.quote:
welke diktiet?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:03 schreef BloesBloes het volgende:
Die diktiet is wel oliedom hoor. "dit gaat niet gebeuren, dit gaat gewoon niet gebeuren" Oliedom dat wijf, ga schoonmaken!
@Soulravenquote:
Ja die wil geen werknemer worden want stel je eens voor ...aan het werk moeten...quote:
Ik wil geen werknemer worden, omdat ik niet Jessie of Merel boven mij wil hebben staan. In utopia hoort namelijk niemand boven de ander te staanquote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja die wil geen werknemer worden want stel je eens voor ...aan het werk moeten...
Opstand met Franny en Lex als medestanders win je de oorlog wel. Andrea stond erbij en die is al weggelopen van Gerritquote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind dit wel leuk dat Gerrit dit doet..Eindelijk een beetje opstand
Vive la révolution!!!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoor je het zingen op de straat
hoor je het zingen op het plein
Van al die mensen die verdommen
om nog langer slaaf te zijn
dan had hij ook niet terug hoeven komenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: laten we wel wezen, als ik alles zelf had gehouden wat ik vanaf het begin het verdiend.
Welja joh, vergeet even voor het gemak wat je allemaal gekost hebt aan nutteloze investeringen.
Die ligt vanaaf om 21:00 uur weer plat..quote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind dit wel leuk dat Gerrit dit doet..Eindelijk een beetje opstand
Op de barricade.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vive la révolution!!!
Beman de guillotines
Inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2019 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wil geen werknemer worden, omdat ik niet Jessie of Merel boven mij wil hebben staan. In utopia hoort namelijk niemand boven de ander te staan
Dat is bij veel bedrijven het geval, maar het wordt vaak genoemd, maar het zegt niets over de inkomsten.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat klopt wel,alleen een klein percentage koopt daadwerkelijk.
daar komen ze niet overheenquote:
Grappig is het wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
Alle ja-knikkers staat weer ja te knikken. Geef Jessie een kwartier het woord en ze staan weer allemaal ja te knikken. Wat een schapen!!
Jij snapt het. A la volonté du peuplequote:Op maandag 15 juli 2019 17:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vive la révolution!!!
Beman de guillotines
Dan moet je ervoor zorgen dat je zelf met een goed idee/product op de proppen komt ..een zomerhit bijvoorbeeld...quote:Op maandag 15 juli 2019 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wil geen werknemer worden, omdat ik niet Jessie of Merel boven mij wil hebben staan. In utopia hoort namelijk niemand boven de ander te staan
zal best, maar Jessie is ook een schaap, van de Febo, zn ouders en van Mereltje, de babyquote:Op maandag 15 juli 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
Alle ja-knikkers staat weer ja te knikken. Geef Jessie een kwartier het woord en ze staan weer allemaal ja te knikken. Wat een schapen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |