De Luifel 3.0.quote:
Trouble in Paradise.quote:
Kan je nagaan, geeft hem nog de credits.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt nu dus wel degelijk. Hij is dom.
Wat maakt dat uit? Een iets kleinere past ook niet door de brievenbusquote:Op maandag 15 juli 2019 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is ook een onhandig formaat. Veel te groot.
Waarom denk je dat hij een boek van Michael Pilarczyk (Master your mindset) leest?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan snap ik dus niet. Wil hij alleen even weer laten zien hoe hij mensen kan bespelen/manipuleren. Geen idee nog wat hij denkt eruit te kunnen halen. Dat hij niets geleerd heeft is duidelijk, want dom is hij niet.
Ik heb wel gelezen dat er plannen waren, maar niet dat het in de vergadering is besloten.quote:
Zelfs Merel zwanger maken is mislukt.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Trouble in Paradise.
Wat heeft die faalhaas eigenlijk wel succesvol laten worden? Ik kan me niets bedenken.
Nee, niet ivm de brievenbus, maar voor kinderen is het te groot om mee te knuffelen, lijkt het.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Een iets kleinere past ook niet door de brievenbus
Shirts met team Jessie. Dat is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Trouble in Paradise.
Wat heeft die faalhaas eigenlijk wel succesvol laten worden? Ik kan me niets bedenken.
Heb ik gemist zeker.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Wanneer is besloten dat er geïnvesteerd wordt in een snackbar?
Dus dat!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, niet ivm de brievenbus, maar voor kinderen is het te groot om mee te knuffelen, lijkt het.
en hij weet hoe het werkt....quote:Op maandag 15 juli 2019 16:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Ger - De mensen met de grote gunfactor, die gaan het meeste verkopen.
Weet je hoe dat komt Jessie? De mensen moeten niet naar je luisteren, maar ze moeten doen wat je wil of het met je eens zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie weer - IK heb het in 1 ook gehad, maar mensen willen gewoon niet luisteren.
Hoe zou dat komen, Jessie?
Omdat dat slim staat?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een boek van Michael Pilarczyk (Master your mindset) leest?
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt niet alles maar goed maken met een blommetje.
Die van Lotus kwamen echt van BAX(omdat ik daar ook altijd koop, weet ik het)quote:
Ik zou het niet kunnen leren omdat het tegen mijn principes en natuur ingaat.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook om wat op te steken...Manipuleren is zo gemakkelijk te leren
Dat doet hij altijd al. In 1 haalde hij zijn wijsheid ook uit boeken, speciaal voor zijn doelen. Hij maar doen alsof hij het allemaal zelf bedenkt.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een boek van Michael Pilarczyk (Master your mindset) leest?
Dat is Alphenaar lieverdquote:Op maandag 15 juli 2019 16:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oops btw de zit bij jou in Haarlem hoor, als je eht station utloopt
nu is de inkoop 15 euro...p/s op basis van 500 afnamequote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hadden beter die varkens bij Aliexpres kunnen bestellen, deed Lotus toch ook niet die kleine gitaartjes?
Djezzie ging daarstraks wel allemaal mensen af om over Gerrie te zeiken en roddelen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:49 schreef magnaal het volgende:
Gerrit mag zich niet verweren of mensen op andere gedachten brengen van Jessie...
Over de schuimpjes hun dead body.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie de rat. Hoop dat hij binnenkort goed op zijn plaat gaat en jankend de poort verlaat.
Het is gewoon een smerige rat. Schijnheil. Iedereen zogenaamd te vriend houden maar als ze zich omdraaien hebben ze al een dolk in de rug zitten.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie ging daarstraks wel allemaal mensen af om over Gerrie te zeiken en roddelen.
Jessie wel 10 x vragen - Wat is de dans ontspringen? Dombo.quote:
Ja en n u proberen Gerrit aan zijn kant te krijgen..Gerrit had hem erbij moeten betrekken..Jessie kan het niet aan, dat iemand hem niet helemaal vertrouwt en Gerrit andere mensen wil laten nadenken en een eigen mening laten vormen..Zo gaat het ...quote:Op maandag 15 juli 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie ging daarstraks wel allemaal mensen af om over Gerrie te zeiken en roddelen.
Ja te dikke vrouwen zeker waar hij gisteren lekker op werd aangesproken meerdere keren en zelf zijn te dikke vriendin neuken met toestemming van pappie en mammie.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over de schuimpjes hun dead body.
Dat is hoe Jessie het doet. Keer op keer. Wij zien het allemaal. Dit ook. Dat hij nog trots is op zichzelf of hij denkt dat wij allemaal stom en achterlijk zijn. Geen wonder eigenlijk, hij staat hoog in de peiling, dus het stijgt naar zijn hoofd.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tis een smerige kerel terwijl als hij het anders had aangepakt had kunnen bereiken wat hij eigenlijk gewild had toen hij daar binnen kwam. Hij verwachtte buigende mensen die hem als BN-er zouden begroeten en nu zijn steeds meer bewoners tegen hem.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is gewoon een smerige rat. Schijnheil. Iedereen zogenaamd te vriend houden maar als ze zich omdraaien hebben ze al een dolk in de rug zitten.
Ja tuurlijk..iedereen is een kneus voor Jessie die niet met zijn plannen meegaatquote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Jezus, wat een kneus, die Ger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |