quote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hadden beter die varkens bij Aliexpres kunnen bestellen, deed Lotus toch ook niet die kleine gitaartjes?
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee die had ze ut Haarlem, Bax iets ofzo
Dan verdienen ze nog maar 3,85.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Knuffel kost 28,95 inclusief verzenden.....achterlijke dwazen.
O, ik dacht later uit China, maar fout dus. Excusez.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Smakelijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je zit er echt helemaal in he? Heb ik ook vaak, maar nu ga ik ff eten maken
Jessie heeft al bedacht dat de kapitalist een arme sloeber zijn werk kan gaan doen en dan krijgt hij een aalmoes. Zo heeft hij het in gedachten. Dan is hij gelukkig. Niet iedereen alles samen. Nee, hij een heleboel en hij kan neerkijken.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Leuk die knuffel, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Ze verdienen 8 euro per knuffel en dat had meer kunnen zijn. Ze hebben er straks heel veel werk aan. En wie gaat dat doen?
Dit gaat lekker zo.quote:
O.a Amsterdam schatquote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik meende ook dat die van Alie kwamen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was het in Uto 1 niet Reums die zijn penthouse schoonmaakte voor een armzalig bedrag ?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie heeft al bedacht dat de kapitalist een arme sloeber zijn werk kan gaan doen en dan krijgt hij een aalmoes. Zo heeft hij het in gedachten. Dan is hij gelukkig. Niet iedereen alles samen. Nee, hij een heleboel en hij kan neerkijken.
Ja, uit China dacht ik ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, ik dacht later uit China, maar fout dus. Excusez.
Goffer.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik meende ook dat die van Alie kwamen.
Jessie had het er gisteren al over dat 500 knuffels hun break even point was.....quote:
Lelijke foto zei ze over die van Mariska.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat hoor ik Hiske zeggen? I love my eigen huis? Zou ze het weer opeisen?
mijn god zeg, wat een fail nu al.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie had het er gisteren al over dat 500 knuffels hun break even point was.....
En vergeet niet dat je altijd achteraf klachten krijgt van niet aangekomen zending of beschadigd. Maar staat geloof ik op de webshop dat je geen geld retour kunt krijgen. Dat is sowieso niet echt klantvriendelijk.quote:
Yep, en dan ook steeds commentaar. Hij kocht ook zijn afwas af.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
was het in Uto 1 niet Reums die zijn penthouse schoonmaakte voor een armzalig bedrag ?
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lelijke foto zei ze over die van Mariska.
ja, echt schandaligquote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
was het in Uto 1 niet Reums die zijn penthouse schoonmaakte voor een armzalig bedrag ?
De lancering heeft 330 euro gekost,nemen we dat ook even mee?quote:
Gaat niet werken dat stupide plan van hem. Ging in Uto1 al mis en dus niks geleerd.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie heeft al bedacht dat de kapitalist een arme sloeber zijn werk kan gaan doen en dan krijgt hij een aalmoes. Zo heeft hij het in gedachten. Dan is hij gelukkig. Niet iedereen alles samen. Nee, hij een heleboel en hij kan neerkijken.
Yep.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Diervoeder,sneeuw.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Alles wat Jessie aanraakt verandert in kak. Koffie, Laserbehandelingen, Knuffels.
Dat ging van zijn zakgeld..zoals alles van zijn zakgeld gaat..ook dingen voor Merel..enz enzquote:Op maandag 15 juli 2019 16:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De lancering heeft 330 euro gekost,nemen we dat ook even mee?
Ze kunnen op de webshop zetten, wat ze willen. Er zijn regels die daar boven staan: 30 dagen bedenktijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je altijd achteraf klachten krijgt van niet aangekomen zending of beschadigd. Maar staat geloof ik op de webshop dat je geen geld retour kunt krijgen. Dat is sowieso niet echt klantvriendelijk.
Nog ff en er moet geld bij.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De lancering heeft 330 euro gekost,nemen we dat ook even mee?
En dan snap ik dus niet. Wil hij alleen even weer laten zien hoe hij mensen kan bespelen/manipuleren. Geen idee nog wat hij denkt eruit te kunnen halen. Dat hij niets geleerd heeft is duidelijk, want dom is hij niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat niet werken dat stupide plan van hem. Ging in Uto1 al mis en dus niks geleerd.
Ja veel kans op . Ik schreef gisteren al dat ze nu misschien duurder waren omdat het voorbeeld apart gemaakt werd en een paar keer aangepast moest worden.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na die eerste 500 misschien de inkoop lager?![]()
Maar ja, dan wil niemand deze meer.
Nee, dat kan. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na die eerste 500 misschien de inkoop lager?![]()
Maar ja, dan wil niemand deze meer.
En ook NIET rechtsgeldig!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je altijd achteraf klachten krijgt van niet aangekomen zending of beschadigd. Maar staat geloof ik op de webshop dat je geen geld retour kunt krijgen. Dat is sowieso niet echt klantvriendelijk.
Alle fokkers een kopen en terugsturen en geld terug eisen een optie?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze kunnen op de webshop zetten, wat ze willen. Er zijn regels die daar boven staan: 30 dagen bedenktijd.
Het zou lekker zijn als die dingen niet komen uit China of veel later. Of hij komt kapot aan.
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik DACHT het alleen maar, schiet m'n kop er niet af FF!
Vorige weekquote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Wanneer is besloten dat er geïnvesteerd wordt in een snackbar?
Ik ben heel benieuwd hoe ze daarmee omgaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Alle fokkers een kopen en terugsturen en geld terug eisen een optie?
Dat laatste blijkt nu dus wel degelijk. Hij is dom.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan snap ik dus niet. Wil hij alleen even weer laten zien hoe hij mensen kan bespelen/manipuleren. Geen idee nog wat hij denkt eruit te kunnen halen. Dat hij niets geleerd heeft is duidelijk, want dom is hij niet.
Het is ook een onhandig formaat. Veel te groot.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Alle fokkers een kopen en terugsturen en geld terug eisen een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |