Ligt er maar net aan waar.. Sommige fora gebeurt echt geen kutquote:Op maandag 15 juli 2019 21:12 schreef Geerd het volgende:
Mod zijn op Fok! Dat lijkt me juist zwaar kut..
Fffffffffffffffffgf
Mag jij geen mot worden?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:12 schreef Geerd het volgende:
Fffffffffffffffffgf
Vooral op een rel forum als MENquote:Op maandag 15 juli 2019 21:12 schreef Geerd het volgende:
Fffffffffffffffffgf
Ja ik doe het in ieder geval niet meer.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:12 schreef Geerd het volgende:
Fffffffffffffffffgf
Waar was je mod van?quote:
[BNW] bijoorbeeld, maar ik kan me voorstellen dat KLB en VBL ook geen pretje is.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar.. Sommige fora gebeurt echt geen kut
Mwuaaaaahquote:Op maandag 15 juli 2019 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[BNW] bijoorbeeld, maar ik kan me voorstellen dat KLB en VBL ook geen pretje is.
Zou ik ook geen trek in hebbenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[BNW] bijoorbeeld, maar ik kan me voorstellen dat KLB en VBL ook geen pretje is.
Is daar zoveel actie dan? Kom er eigenlijk nooit.quote:
quote:
Dat is voor spookjes en hekserij, niet voor samenzweringen van bigpharma en de joden enzo.quote:
Ik denk dat een forum als Relaties & Psychologie juist lastiger is, daar heb je soms ook "echte" serieuze topic en kan het ook persoonlijk worden. In VBL en KLB hoef je alleen de ergste bagger van de gewone bagger te onderscheidenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik post daar amper.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor spookjes en hekserij, niet voor samenzweringen van bigpharma en de joden enzo.
zo'n ah manager of wat voor supermarktketen dan ook is dan ook geen zelfstandige ondernemer en moet wel op de kosten letten en krijgt dingen opgelegd vanuit hoofdkantoor. Zo vaak dat er te weinig kassa's open zijn door besparingenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, daarom mocht ik altijd op zondag werken![]()
Toeslagen, salarissen, bonussen zijn normale onkosten net als huur, elektriciteit en zo. De ondernemer moet gewoon voor een goed businessmodel zorgen en als hij/zij dat niet kan bv doordat hij zijn prijzen niet kan verhogen of niet voldoende omzet draait, dan moet hij op zondag dicht blijven.
Zijn wel meer hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
In MEN zijn er maar 3 users die de hele tijd posten in drie topics. Moet je dat de hele tijd in de gaten houden...![]()
![]()
Toch @:aloa
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
In MEN zijn er maar 3 users die de hele tijd posten in drie topics. Moet je dat de hele tijd in de gaten houden...![]()
![]()
Toch @:aloa
Daarom wilt elke winkel de pinwedstrijd winnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n ah manager of wat voor supermarktketen dan ook is dan ook geen zelfstandige ondernemer en moet wel op de kosten letten en krijgt dingen opgelegd vanuit hoofdkantoor. Zo vaak dat er te weinig kassa's open zijn door besparingen
Hahaquote:Op maandag 15 juli 2019 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Controleren of er niet verkeerd geteld wordt
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Controleren of er niet verkeerd geteld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |