"vers" jaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je altijd vers brood![]()
![]()
![]()
Als ze in de avond ook klaargemaakte warme junkfood verkopen voor mensen die zijn gaan stappen dan zijn ze binnen.
Das ook wel ouderwets hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is makkelijk dat ze niet om 18:00 dicht gaan, verder maakt het me niet zo uit.
Of winkels die niet open mogen op zondag, want eh, zondag.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Het is ook de gemeente die moeilijk doet, genoeg supermarkten hier die tot 0.00 open kunnen en willen
Is nu bijna geen punt meer, wel die 200% toeslag die werknemers krijgen. Die zal ook niet lang meer standhouden.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Of winkels die niet open mogen op zondag, want eh, zondag.
Nu komt de aap uit de mouw, je wil geen toeslag betalen aan jouw werknemers.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nu bijna geen punt meer, wel die 200% toeslag die werknemers krijgen. Die zal ook niet lang meer standhouden.
Ben me gek.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, je wil geen toeslag betalen aan jouw werknemers.
Geen enkel bedrijf zit te wachten om toeslagen uit te betalen als het voorkomen kan worden. Weet uit mijn AH-winkeltijd hoe gierig men was. De goedkoopste mensen mochten alleen op zondag werken omdat het anders te veel toeslag zou kosten qua uurloon.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, je wil geen toeslag betalen aan jouw werknemers.
Herkenbaar, maandagen waren ook met recht DRAMAANDAG.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf zit te wachten om toeslagen uit te betalen als het voorkomen kan worden. Weet uit mijn AH-winkeltijd hoe gierig men was. De goedkoopste mensen mochten alleen op zondag werken omdat het anders te veel toeslag zou kosten qua uurloon.
Helaas was de geleverde kwaliteit door dat soort jeugdigen ver beneden de maat waardoor je als werkgever toch meer kwijt was om dat te herstellen.
Zeker, daarom wilde ik nooit op maandag werken. Moest je alles van de zondag herstellenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar, maandagen waren ook met recht DRAMAANDAG.
Blij dat ik weg ben uit dat wereldje.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, daarom wilde ik nooit op maandag werken. Moest je alles van de zondag herstellen![]()
![]()
Ik ook, op een gegeven moment word je als een voetenveeg behandelt en moet je 100 taken in een half uur doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik weg ben uit dat wereldje.
Hele tijd burgers en friet bakken in de hitte.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
Werken in de Mc Donald's lijkt me z'n beetje het ergste wat er is
Kende twee mensen die bij de McDonalds hadden gewerkt. Ze waren beiden van mager postuur. Na een maandje werken waren ze al 10 kilo bijgekomen. In de pauzes aten ze friet en burgers met milkshake.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
Werken in de Mc Donald's lijkt me z'n beetje het ergste wat er is
Moet je niet te zwaar aan tillen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Kende twee mensen die bij de McDonalds hadden gewerkt. Ze waren beiden van mager postuur. Na een maandje werken waren ze al 10 kilo bijgekomen. In de pauzes aten ze friet en burgers met milkshake.
Hahaquote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Kende twee mensen die bij de McDonalds hadden gewerkt. Ze waren beiden van mager postuur. Na een maandje werken waren ze al 10 kilo bijgekomen. In de pauzes aten ze friet en burgers met milkshake.
Ja precies, dan ben je dus net 10 kilo aangekomen zoals Stokj schreef, ben je medewerker van de maand en mag je met je dikke plofkop op de foto met een lijstje eromheen hangen bij de ingangquote:Op maandag 15 juli 2019 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hahaja moet je niet aan beginnen
Ja en is hard werken voor een kut loontje. Wel kans om medewerker van de maand te worden, dat dan weer wel
Zeer ongezond.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet te zwaar aan tillen.
Oh, daarom mocht ik altijd op zondag werkenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf zit te wachten om toeslagen uit te betalen als het voorkomen kan worden. Weet uit mijn AH-winkeltijd hoe gierig men was. De goedkoopste mensen mochten alleen op zondag werken omdat het anders te veel toeslag zou kosten qua uurloon.
Helaas was de geleverde kwaliteit door dat soort jeugdigen ver beneden de maat waardoor je als werkgever toch meer kwijt was om dat te herstellen.
En op de foto lachen als Louis Andersonquote:Op maandag 15 juli 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, dan ben je dus net 10 kilo aangekomen zoals Stokj schreef, ben je medewerker van de maand en mag je met je dikke plofkop op de foto met een lijstje eromheen hangen bij de ingang
#trots
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, dan ben je dus net 10 kilo aangekomen zoals Stokj schreef, ben je medewerker van de maand en mag je met je dikke plofkop op de foto met een lijstje eromheen hangen bij de ingang
#trots
Zeker, voordat je zo een besluit neemt moet je goed de kosten afwegen en of het 't waard is. En of je er ook nog een beetje winst op maakt natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, daarom mocht ik altijd op zondag werken![]()
Toeslagen, salarissen, bonussen zijn normale onkosten net als huur, elektriciteit en zo. De ondernemer moet gewoon voor een goed businessmodel zorgen en als hij/zij dat niet kan bv doordat hij zijn prijzen niet kan verhogen of niet voldoende omzet draait, dan moet hij op zondag dicht blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |