Wie moest dat bijhouden?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris gaat iedereen vragen of ze enig idee hebben hoeveel zakgeld ze hebben.
Lex en Kee hebben geen idee.
Zo staat het ook in filmpje op de site van Utopia.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:36 schreef puzziepie het volgende:
Duidelijk opgelegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik dacht al dat Jens het moest bijhouden...Dus waarom vraagt ze het niet gewoon aan hem??quote:Op maandag 15 juli 2019 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij zit er een wachtwoord op die lijst en Jens heeft dat wachtwoord ook...
Danigue toch.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo staat het ook in filmpje op de site van Utopia.
Mijn blik gaat alleen steeds naar die hand van Jessie, zit die nu snel piemel te knijpen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Even het kopje aaien.quote:
Anders moeten ze naar huis ws..zal wel script zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me ook af waarom de meesten slaafs doen wat Jessie ze voorschrijft. Wat is de reden daar van?
je weet ook niet welke macht hij krijgt vanuit de Febo, niet iedereen komt met een boot binnen bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 juli 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me ook af waarom de meesten slaafs doen wat Jessie ze voorschrijft. Wat is de reden daar van?
Dat is ook zoiets idd.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je weet ook niet welke macht hij krijgt vanuit de Febo, niet iedereen komt met een boot binnen bijvoorbeeld
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te lettenquote:
Ja of denken af, af af, ga af! knijpquote:
Ik doe dat echt nooit.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te letten
Ff de boel schikken.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te letten
Ja is waar, had ik ook beter niet kunnen doen, blijf dat nu zienquote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Misschien heeft ie net geschoren en heeft ie jeuk...quote:Op maandag 15 juli 2019 15:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry moet niet alles over een kam scheren
Wat belachelijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:56 schreef DKUp het volgende:
Nariska gaat iedereen af om te kijken of ze weten hoeveel zakgeld ze hebben, reteinteressant
Ik had het haar ook nooit gezegd, heeft ze niets mee te maken zou ik denkenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska vragen naar het zakgeld,dat staat toch in een bestand?
laat ze lekker ff gaan sparen voor haar nepharenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik had het haar ook nooit gezegd, heeft ze niets mee te maken zou ik denken
En Keesquote:Op maandag 15 juli 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
Gegeven feit is dat je vaker mannen ff ziet krabben, of voelen of het nog wel goed zit, dan vrouwen, Bats daargelaten natuurlijk
Juist, veel wijn verkopenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat ze lekker ff gaan sparen voor haar nepharen
Je vergeet Kaylee, die krabt er ff aan en ruikt daarna aan haar vingers of het wel van haar isquote:Op maandag 15 juli 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
Gegeven feit is dat je vaker mannen ff ziet krabben, of voelen of het nog wel goed zit, dan vrouwen, Bats daargelaten natuurlijk
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je vergeet Kaylee, die krabt er ff aan en ruikt daarna aan haar vingers of het wel van haar is
Nee die hangt er nogquote:Op maandag 15 juli 2019 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Neemt Ger nu het plan van Jessie op de flipover mee?
Ja die had er heel wat pareltjes tussen zitten met dat kruiskrabbenquote:
ja Maz zei het alquote:Op maandag 15 juli 2019 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je vergeet Kaylee, die krabt er ff aan en ruikt daarna aan haar vingers of het wel van haar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |