Wie moest dat bijhouden?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris gaat iedereen vragen of ze enig idee hebben hoeveel zakgeld ze hebben.
Lex en Kee hebben geen idee.
Zo staat het ook in filmpje op de site van Utopia.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:36 schreef puzziepie het volgende:
Duidelijk opgelegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik dacht al dat Jens het moest bijhouden...Dus waarom vraagt ze het niet gewoon aan hem??quote:Op maandag 15 juli 2019 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij zit er een wachtwoord op die lijst en Jens heeft dat wachtwoord ook...
Danigue toch.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo staat het ook in filmpje op de site van Utopia.
Mijn blik gaat alleen steeds naar die hand van Jessie, zit die nu snel piemel te knijpen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Even het kopje aaien.quote:
Anders moeten ze naar huis ws..zal wel script zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me ook af waarom de meesten slaafs doen wat Jessie ze voorschrijft. Wat is de reden daar van?
je weet ook niet welke macht hij krijgt vanuit de Febo, niet iedereen komt met een boot binnen bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 juli 2019 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me ook af waarom de meesten slaafs doen wat Jessie ze voorschrijft. Wat is de reden daar van?
Dat is ook zoiets idd.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je weet ook niet welke macht hij krijgt vanuit de Febo, niet iedereen komt met een boot binnen bijvoorbeeld
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te lettenquote:
Ja of denken af, af af, ga af! knijpquote:
Ik doe dat echt nooit.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te letten
Ff de boel schikken.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook zo, maar mannen doen dat best vaak ook, probeer er al net veel meer op te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |