Vastgeluld door meerdere users en dan ga je zoals eerder gezegd maar rondslaan met persoonlijke oneliners die zogenaamd gevat moeten zijn. Doe jezelf een plezier, ga weg en kom terug als je mentaal uit de pubertijd bent. In een van je eerste posts in dit topic zei je al dat je niet wist waar je moest beginnen, ga dan ook weg. Klaar nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als TS ve discriminatoir topic zou ik me nog ff duidelijker profileren..
Niks vastgeluld. En zwaai zwaai voor je topic... Binnen 24 uur is het weg....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vastgeluld door meerdere users en dan ga je zoals eerder gezegd maar rondslaan met persoonlijke oneliners die zogenaamd gevat moeten zijn. Doe jezelf een plezier, ga weg en kom terug als je mentaal uit de pubertijd bent. In een van je eerste posts in dit topic zei je al dat je niet wist waar je moest beginnen, ga dan ook weg. Klaar nu.
Typische feminazi: alles maar censureren wat je maar niet bevalt. Mijn vooroordeel over jou is bevestigd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks vastgeluld. En zwaai zwaai voor je topic... Binnen 24 uur is het weg....
Ja, niet eens dus femi"nazi"?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Typische feminazi: alles maar censureren wat je maar niet bevalt. Mijn vooroordeel over jou is bevestigd.
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, niet eens dus femi"nazi"?!
Dat vind je normaal taalgebruik ook?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:43 schreef SpecialK het volgende:
Voor alle users die ter steun zojuist mijn amazon affiliate links hebben geklikt om mijn "ik haat vrouwen" kopjes en t-shirts te kopen... mijn eeuwige dank.
Luister.. het was nog niet eens in me opgekomen om vrouwen te haten maar Gary_Oak heeft mij overtuigd dat het een goed idee was.quote:
Deze post gaat me over 10 jaar achtervolgen in een random ander topic. Denk dat er een mens-only subforum moet komen waar ik alleen nog maar moet posten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Luister.. het was nog niet eens in me opgekomen om vrouwen te haten maar Gary_Oak heeft mij overtuigd dat het een goed idee was.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Deze post gaat me over 10 jaar achtervolgen in een random ander topic. Denk dat er een mens-only subforum moet komen waar ik alleen nog maar moet posten.
Sorry, dan verwar ik je met anderen. Inderdaad, lets not ..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo goed presenteert wat ik daar normaal over zeg eigenlijk.
Op meerdere vlakken. Maar heb ik ook eigenlijk niet zo'n zin om dit nu om half 1 's nachts helemaal uit te gaan pakken. Maar ... goed onderwerp voor een topic... Open er eentje en ik zal er zijn.
Ik denk dat je dat hooguit kan proberen. Lukken zal het je waarschijnlijk nooit. En om een ander een gebrek aan consistentie te verwijten is vaak ook weer zo negatief.quote:Dat zeg ik ook nergens. Ik stel slechts dat als je dat framework gaat volgen, je consistent moet blijven.
Helemaal mee eens.quote:Ik vind het helemaal niet een goed idee om mensen hun meningen en ideeen te koppelen aan geslacht of ras oid.
Om dan terug te gaan naar het onderwerp .. Als de stelling in de TT klopt (waarvan ik dus enigszins betwijfel dat het primair 'angst voor metoo' is) .. De historische context van 'valselijk beschuldigd worden van seksuele intimidatie / mishandeling door een vrouw, om daar vervolgens ernstige carrière- en imago-schade aan over te houden' is vrijwel niet-bestaand. Is nog nooit echt eerder een ding geweest, laten we maar zeggen.quote:Er is onrecht. Maar het is denk ik wel goed om bewust te zijn van de historische context van dat onrecht en hoe dat onrecht zich verhoud binnen andere groepen.
Niet erg. Mijn male privilege zorgt er wel voor dat ik gegarandeerd goed terecht kom in deze heteronormatieve cisgender patriarchaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet niet of je nog ambities had om premier te worden of een Marvel film te produceren want ik denk dat we dat hierbij wel flink voor je hebben verpest![]()
En dat spijt mij oprecht
Deze kandidaat is niet degene die het in de media bracht .. het is de journaliste... dus ik geloof dat dit oprecht een regel is die hij zo heeft gezet zonder per se te verwachten dat iemand er op deze manier over zou struikelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:59 schreef probeer het volgende:
Om dan terug te gaan naar het onderwerp .. Als de stelling in de TT klopt (waarvan ik dus enigszins betwijfel dat het primair 'angst voor metoo' is) ..
Klopt. En als je seksueel intimideert en mishandelt dan ben je wat mij betreft ook een piece of shit en verdien je het om (afhankelijk van je functie en de context waarbinnen het gebeurde) ontslagen te worden of andere sociale consequenties te ondervinden.quote:De historische context van 'valselijk beschuldigd worden van seksuele intimidatie / mishandeling door een vrouw, om daar vervolgens ernstige carrière- en imago-schade aan over te houden' is vrijwel niet-bestaand. Is nog nooit echt eerder een ding geweest, laten we maar zeggen.
Tuurlijk bestaan die wel, zowel bij mannen als vrouwen. Maar ik denk eerder dat hier geld zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja want valse beschuldigingen/mensen met een grote fantasie bestaan niet natuurlijk.
Dus die mannen zijn wel schuldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die wel, zowel bij mannen als vrouwen. Maar ik denk eerder dat hier geld zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Yepquote:Op dinsdag 16 juli 2019 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Rare conclusie. Er zijn overal wel rotte appels, maar niet iedere appel is rot.
Dat dacht Joe Biden ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een overdreven onzin, ik raak vrouwen nog gewoon aan, je voelt toch zelf wel aan wat wel of niet gepast is.
Niks mis met een schouderklopje.
Ja, maar da's een creep, ik niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dacht Joe Biden ookMaar dat bij voorbaat al uitsluiten van die vrouwelijke reporter geeft imo al aan dat Robert Foster zichzelf niet vertrouwt.
Hij is een creep, maar het probleem zit dieper.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar da's een creep, ik niet.
Heb ook geen geld.
bron, maar je kunt wel meer vinden over dat onderzoekquote:Men, especially those in senior positions, are apparently wrestling with that question more than ever. The LeanIn survey, conducted in partnership with Survey Monkey, polled more than 5,000 adults in the U.S. It found that men in senior leadership roles are 12 times more likely to be hesitant to meet with a woman than a man; nine times more likely to not want to travel on a business trip with a female colleague; and six times more likely to avoid work dinners with a woman.
Godverdommequote:Op maandag 15 juli 2019 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik word hier ff iets te giftig van nu.
Laters
Ik realiseer me opeens dat we praten tegen een boos tienjarig meisje, haar user name is niet voor niets 2009. Het komt vast nog wel goed met haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Typische feminazi: alles maar censureren wat je maar niet bevalt. Mijn vooroordeel over jou is bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |