abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2019 @ 15:07:03 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187935303
quote:
De Amerikaanse Republikein Robert Foster wil niet alleen met een vrouw in een ruimte zijn, omdat hij bang is voor een #metoo-incident. Daarnaast is de diepgelovige politicus bang voor geruchten dat hij vreemdgaat.

Foster is in de race voor het gouverneurschap van Mississippi en vertelde een vrouwelijke verslaggever dat zij hem niet mocht interviewen, tenzij een mannelijke collega haar ondersteunde.

"Ik wil niet in de positie komen dat een vrouw kan zeggen dat ik met haar flirtte", aldus Foster. Volgens hem moet er altijd een getuige bij zijn die kan zeggen dat er niets van waar is.

De vrouwelijke journalist Larrison Campbell noemt zijn actie "seksistisch", omdat zij Foster door zijn regel niet mag interviewen. De politicus benadrukt dat hij al sinds zijn jeugd volgens zijn standpunt leeft.

Foster heeft nog drie weken om de Republikeinse nominatie voor het gouverneurschap binnen te slepen. Tot die tijd wil hij met alles rekening houden, zegt de Republikein in gesprek met de publieke omroep NPR.
Bron.

Wat vinden jullie? Overdreven? Of van dezelfde categorie als vrouwen die niet meer alleen met een man willen zijn uit angst voor aanranding?
pi_187935469
Groot gelijk heeft hij. Zie je nu ook al met lifters, mannen nemen geen vrouwelijke lifters meer mee.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_187935477
Dat van de #metoo kan ik enigszins begrijpen; dat loopt al snel uit de klauwen.

quote:
Daarnaast is de diepgelovige politicus bang voor geruchten dat hij vreemdgaat.
Deze snap ik dan weer niet.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:17:24 #4
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_187935506
Goed zo. Ook mooi dat vrouwen dit niet begrijpen en/of eerlijk vinden. Krijg je er dus van, je zaait wat je oogst. Ook een goede reden om vrouwen te weren uit het zakenleven waar vooral mannen werkzaam zijn, het gevaar voor #metoo.
pi_187935507
Ik zou ook niet met hem in één ruimte willen.
-nee-
  maandag 15 juli 2019 @ 15:18:50 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187935533
Misschien is het een beetje gechargeerd, maar hij heeft wel een punt. De maatschappij is hysterisch aan het worden.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:34:21 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187935833
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef zarGon het volgende:
Dat van de #metoo kan ik enigszins begrijpen; dat loopt al snel uit de klauwen.
[..]

Deze snap ik dan weer niet.
Het ging om een tag-along van 16 uur met zijn 2en op de weg. Zijn vrouw was er niet blij mee en hij had geen zin in geruchten of dat zij hem ging mee-too-en over 5 of 10 jaar of wanneer het voor haar uit komt.

Dat laatste heeft hij niet expliciet gezegd maar dat is de onderliggende gedachte.

Dat wordt hier kinderachtig vertaald naar "hij is bang voor geruchten dat hij vreemd gaat". Dat is niet zo door hem gezegd in dat CNN interview.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 15 juli 2019 @ 15:35:44 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187935858
Oh en... his truck, his rules.

... ladies.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 15 juli 2019 @ 15:38:11 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187935896
Lijkt me zwaar overdreven (ik zou het ook overdreven vinden als een politica niet alleen met een mannelijke interviewer wil zijn), maar verder is het wel een geinig kunstje. Zal prima vallen bij zijn potentiële stemmers en hij krijgt gratis de aandacht die een interview zou genereren, waarvoor hij nu geen lastige vragen hoeft te beantwoorden.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:41:35 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187935950
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
Lijkt me zwaar overdreven (ik zou het ook overdreven vinden als een politica niet alleen met een mannelijke interviewer wil zijn), maar verder is het wel een geinig kunstje. Zal prima vallen bij zijn potentiële stemmers en hij krijgt gratis de aandacht die een interview zou genereren, waarvoor hij nu geen lastige vragen hoeft te beantwoorden.
Er is een verschil tussen een kort interview van een uurtje met rollende camera's en een ride-along van 16 uur met zijn 2en in een truck of wat het voertuig ook is zonder getuigen en andere zekerheden dat men zich hoffelijk heeft gedragen.

Kan je overdreven vinden maar je ziet in dat CNN interview dat zij hem daar al (zonder ook maar 1 uur zelfs met hem te hebben doorgebracht) malafide en oneerlijk in de schijnwerpers duwt...

Prima call van deze man dus.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:42:14 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187935955
Hier het interview trouwens. CNN weer lekker objectief :')

maandag 15 juli 2019 @ 15:42:44 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187935959
Ik snap het wel. Helemaal als republikein moet je enorm op je hoede zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 15 juli 2019 @ 15:43:09 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_187935966
Sorry hoor, maar dat is gewoon zwaar paranoide.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:44:55 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187935991
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:43 schreef Hathor het volgende:
Sorry hoor, maar dat is gewoon zwaar paranoide.
Niet dus want ze probeert hem al te naaien zonder die ride-along.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:49:31 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187936049
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bron.

Wat vinden jullie? Overdreven? Of van dezelfde categorie als vrouwen die niet meer alleen met een man willen zijn uit angst voor aanranding?
Nee, geheel logisch, zeker na die smerige, valse heksenjacht op Justice Brett Kavanaugh. Democraten hebben inmiddels meerdere malen actrices opgeroepen om rechtse politici, acteurs en rechters te beschadigen. Nep verkrachtigsslachtofferschap als wapen, welkom in 2019. :r
  maandag 15 juli 2019 @ 15:53:04 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187936101
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee, geheel logisch, zeker na die smerige, valse heksenjacht op Justice Brett Kavanaugh. Democraten hebben inmiddels meerdere malen actrices opgeroepen om rechtse politici, acteurs en rechters te beschadigen. Nep verkrachtigsslachtofferschap als wapen, welkom in 2019. :r
Als ik in een machtige positie zou zitten of er naar zou ambiëren, zou ik het denk ik ook doen. Maar heb geen ambities om een carrièrepoliticus of CEO te worden of zoiets, en mijn huidige baan is geen machtspositie, dus zelf heb ik op dit moment geen behoefte aan zulke maatregelen. Krijg ik alleen maar geroddel over.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:54:59 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_187936128
Beetje paranoïde en misschien pakt het wat nadelig voor hem uit in de politiek maar helemaal onbegrijpelijk is het ook weer niet, als je overtuigd bent dat #metoo een beweging is met minder dan loepzuivere intenties dan is het wel logisch dat je jezelf er tegen wapent denk ik?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_187936172
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bron.

Angst is een goede raadgever, veel meer vrouwen zouden hun angstgevoelens niet moeten negeren, dan hadden ze niet zoveel pech, dan hadden de verkrachters meer pech, ondanks dat de verkrachters zoveel vallen gebouwd hebben.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:59:33 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187936200
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als ik in een machtige positie zou zitten of er naar zou ambiëren, zou ik het denk ik ook doen. Maar heb geen ambities om een carrièrepoliticus of CEO te worden of zoiets, en mijn huidige baan is geen machtspositie, dus zelf heb ik op dit moment geen behoefte aan zulke maatregelen. Krijg ik alleen maar geroddel over.
De vraag is ook niet of jij dit zou doen in jouw persoonlijke leven.
De vraag is niet eens of Jan lul met de korte pet op zijn achternaam dit zou moeten doen met zijn persoonlijke leven.

De vraag is... is het redelijk van een republikeinse kandidaat om als beleid te voeren dat hij nooit alleen is met iemand van het andere geslacht. Denkend aan mensen die er direct voordeel uit zouden kunnen halen om over jou te liegen tegen de media.

Iedereen met politieke ambities is constant bezig met het cureren van hun imago. Dit hoort er anno 2019 gewoon bij.
  maandag 15 juli 2019 @ 15:59:44 #20
22565 asco
Los in deze tent
pi_187936203
Die man heeft helemaal gelijk. Laat die vrouwen maar krijsen als ze hier wat van vinden.
  maandag 15 juli 2019 @ 16:06:31 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187936301
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De vraag is niet eens of Jan lul met de korte pet op zijn achternaam dit zou moeten doen met zijn persoonlijke leven.

De vraag is... is het redelijk van een republikeinse kandidaat om als beleid te voeren dat hij nooit alleen is met iemand van het andere geslacht. Denkend aan mensen die er direct voordeel uit zouden kunnen halen om over jou te liegen tegen de media.

Iedereen met politieke ambities is constant bezig met het cureren van hun imago. Dit hoort er anno 2019 gewoon bij.
Ja precies, 99% van de mannen hoeft dit niet te doen, maar als rechts politicus, CEO, of acteur moet je je tegenwoordig wapenen.
  maandag 15 juli 2019 @ 16:08:28 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187936328
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vind het in dat geval absoluut redelijk. Hij heeft zich ook wel goed ingedekt om het publiekelijk te zeggen. Het is nu een stuk minder geloofwaardig als iemand alsnog met een valse beschuldiging aankomt.
  maandag 15 juli 2019 @ 16:12:42 #23
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187936395
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een kort interview van een uurtje met rollende camera's en een ride-along van 16 uur met zijn 2en in een truck of wat het voertuig ook is zonder getuigen en andere zekerheden dat men zich hoffelijk heeft gedragen.

Kan je overdreven vinden maar je ziet in dat CNN interview dat zij hem daar al (zonder ook maar 1 uur zelfs met hem te hebben doorgebracht) malafide en oneerlijk in de schijnwerpers duwt...

Prima call van deze man dus.
Ik denk ook dat het een prima call is. Ik denk dat hij er heel makkelijk punten mee scoort en aandacht mee krijgt, met weinig risico (was hij een democraat in Californië geweest zou ik het niet aanraden). Maar het beleid op zich blijft absurd en compleet onnodig.

Bovendien is zijn punt ook niet dat dit nodig is vanwege #metoo, maar dat dit zijn afspraak met zijn vrouw is. Dat kan, maar is natuurlijk op zijn minst een opmerkelijke afspraak te noemen. Ik vraag me af hoe zo'n afspraak van een moslim zou vallen (niet echt, dat weet ik wel).
pi_187936687
deze man weet waarschijnlijk van zichzelf dat ie totaal niet te vertrouwen is, enge viezerik...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2019 16:30:40 ]
  maandag 15 juli 2019 @ 17:12:21 #25
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187937553
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef Nielsch het volgende:
deze man weet waarschijnlijk van zichzelf dat ie totaal niet te vertrouwen is, enge viezerik...
Lekker aan de victim blaming weer. Het is erg genoeg dat dit nodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')