Jawel joh. 23 graden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is helemaal geen perfect cocktailweer
Dat doe ik nu toch al. Met veel plezierquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij het echt dood- en dood- en doodsaai vinden om het goede voorbeeld te geven en een rolmodel te zijn
Buurquote:
Nee, maar ik ben er wel voor in de stemming.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is helemaal geen perfect cocktailweer
Je kan beter deze week nog verhuizenquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:50 schreef Solotovski het volgende:
Jeej dan lekker 35 gr met verhuizen pff
Ja als ik dat toch eens voor het zeggen had hequote:Op woensdag 17 juli 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan beter deze week nog verhuizen
Dan was je de baas van het journaal?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja als ik dat toch eens voor het zeggen had he
yup, weg met de zomerquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buur
[..]
Nee, maar ik ben er wel voor in de stemming.
Overigens gaat het weer richting de 30 graden over een paar dagen.
De hel.
gelukkig hebben we airco op kantoorquote:
En thuis. @Vanillekwarkquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gelukkig hebben we airco op kantoor
Ik heb hem drie dagen aangehad volgens mijquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem tot nu toe pas 1x nodig gehad dit jaar.
multisplitgenotquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark en ik kunnen het ten zeerste aanbevelen.
En dan woon jij in een gedeelte waar het veel warmer is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hem drie dagen aangehad volgens mij
Je kunt het lang uitstellen als je beetje verstandig omgaat met zonwering en doorluchtingquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan woon jij in een gedeelte waar het veel warmer is.
Truequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt het lang uitstellen als je beetje verstandig omgaat met zonwering en doorluchting
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark en ik kunnen het ten zeerste aanbevelen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.
multisplitgenotquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.
dat zou misschien singlesplitgenot zijn jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja voor een 1 kamer appartement is dat prima
Dat is zeker w...quote:
Was jij nu degene met die leaseauto ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dat zou misschien singlesplitgenot zijn ja
Wat is je vraag? Of ik een leaseauto heb?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij nu degene met die leaseauto ?
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.quote:
Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.
GENIETEN
Op een leeg schoolplein bedoel je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.
GENIETEN
morgen 3:15 bij de fietsenstalling, bel je ouders maar dat ze extra pleisters kopenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GENIETEN
Nee gewoon in een sjiek kantoorpand.quote:
Het spijt me maar hiervoor zal ik de politie moeten inschakelen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 03:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
morgen 3:15 bij de fietsenstalling, bel je ouders maar dat ze extra pleisters kopen
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktoberquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je vraag? Of ik een leaseauto heb?
Uh...ja? Waarom?
ownooooooooooooooquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:07 schreef Rozevla het volgende:
JULLIE HEBBEN ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEEEEEEE
Gokje, Volvo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |