Sjonge jonge doe niet zo geheimzinnigquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar rijden er wel 40.000 van in Den Haag en nee, je gaat het toch nooit raden, want mensen verwachten toch niet dat ik in een dergelijke auto rijd.
En nee, het is geen Hummer
Waar rij je zelf in?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjonge jonge doe niet zo geheimzinnig
Best een aardige autoquote:
Sowieso wel fan van Nissan, mijn vriendin heeft sinds kort de Micra. Ook een fijne auto.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best een aardige auto
Beter dan een Djuke
Die vind ik te kleinquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso wel fan van Nissan, mijn vriendin heeft sinds kort de Micra. Ook een fijne auto.
Understatement van het jaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn niet zo mooi.
Het oude model Micra zoals velen die kennen was pas klein. Het nieuwe model is al stukken groter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vind ik te klein
Ik vind de auto waar ik nu in rijd ook klein
Oh ja, ik dacht even dat het net zoiets was als een Suzuki Altoquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het oude model Micra zoals velen die kennen was pas klein. Het nieuwe model is al stukken groter.
Wat vind jij de lelijkste auto ever ?quote:
Haha nee het is stukken groter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht even dat het net zoiets was als een Suzuki Altomaar volgens mij hebben ze het model wel wat opgevoerd ja
Poeh ehm.. goede vraag wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij de lelijkste auto ever ?
multipla jatochquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
Suggesties:quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
JAquote:
quote:
die verdienen geen schoonheidsprijs nee 😂quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suggesties:
Fiat Multipla (oude model)
Suzuki Swift, gewoon alle modellen
Renault Twingo (oude model)
Heeft ook mooie auto's ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |