Witheetquote:Op maandag 15 juli 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar vreemd dat jullie nooit wat aardigs doen voor de medemens op deze wereld. Dat zegt meer over jullie dan over mij.
Ik had een jaar terug ofzo een rituals pakketje gewonnen, die lag in de kast dus begin dit jaar aan Charlotte gestuurd.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:35 schreef aTypisch het volgende:
Ik ken dit verhaal van Scrummie niet. Vertel eens...
Hahahaquote:Op maandag 15 juli 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had een jaar terug ofzo een rituals pakketje gewonnen, die lag in de kast dus begin dit jaar aan Charlotte gestuurd.
Niets bijzonders dus.
Binnenkort dus @scrummie3.0quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef Caland het volgende:
Scrummie wordt genadeloos aangepakt deze maandag.
Eens, maar we mogen hier niet te eerlijk zijn en ons opstellen alsof we mensen zijn met gevoel.. stel je voor, dan zouden ze er een halfjaar later nog mee bezig zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben er serieus wel een beetje klaar mee overigens. Nu is dit niet echt de plek om zoiets te melden want daar gaan weer allerlei lollige reacties op komen, maar ik stuur zoiets belangeloos, zonder bijbedoelingen op.
Zou het fijn vinden als het gezeik erover een keer zou kunnen stoppen. Bedankt alvast!
Goed bezig Scrummie. Laat je niet kisten joh.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben er serieus wel een beetje klaar mee overigens. Nu is dit niet echt de plek om zoiets te melden want daar gaan weer allerlei lollige reacties op komen, maar ik stuur zoiets belangeloos, zonder bijbedoelingen op.
Zou het fijn vinden als het gezeik erover een keer zou kunnen stoppen. Bedankt alvast!
Jammer dat je zo sarcastisch loopt te doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:47 schreef GGMM het volgende:
Nu we toch met onze gevoelens bezig zijn ik zou het op prijs stellen als jullie niet meer over 'lanks' beginnen. Ik heb daar erg veel last van als ik wil slapen!
quote:Op maandag 15 juli 2019 14:49 schreef Elan het volgende:
Vlug rechtgezet. Bedankt vriend @:maxi-mus .
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 15 juli 2019 14:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |