Laat dit toch varen jongen, totaal niet meer serieus te nemen deze babbels.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Via Eurosport op TV, mensen zonder principes kijken ook via de Eurosport Player.
Dat kunnen zoveel mensen zeggen, maar dat maakt het nog niet betrouwbaar. Tenzij je graag de eerste beste hansworst gelooft.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hoort het overigens ook van veel renners, hij beweegt zich al koning door het peloton.
Ten Dam vertelde het een keer in zijn podcast, dat is geen hansworst.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel mensen zeggen, maar dat maakt het nog niet betrouwbaar. Tenzij je graag de eerste beste hansworst gelooft.
Dat doen Nederlanders heulmaal nietquote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vinden we ervan dat onze jongens van de Jumbo aan de Aicar zitten?
Als we maar winnenquote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En ketonen.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ketonen toch? Of is bij Aicar ook Jumbo bevestigd?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Water en brood.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mag Ten Dam vinden.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ten Dam vertelde het een keer in zijn podcast, dat is geen hansworst.
Als IENJOS het mag mogen WE dat ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere ploeg waar ze dit jaar harder rijden dan vorig jaar is een ketonenploeg, die scheiding is volgens mij makkelijk te maken. Jumbo, Bora, Astana, Ineos natuurlijk en vast ook Quick Step. De ploegen die niet meedoen, zoals Sunweb, blijven achter. Verklaart stiekem wel een hoop.quote:
EF Education kan ook wel in dat rijtjequote:Op maandag 15 juli 2019 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere ploeg waar ze dit jaar harder rijden dan vorig jaar is een ketonenploeg, die scheiding is volgens mij makkelijk te maken. Jumbo, Bora, Astana, Ineos natuurlijk en vast ook Quick Step. De ploegen die niet meedoen, zoals Sunweb, blijven achter. Verklaart stiekem wel een hoop.
Het zal ook een extra reden zijn voor Dumoulin om de overstap te maken. Onze Tom wil ook aan de ketonen.
Lijkt me niet dat ze het gebruik van Aicar gaan bevestigen. Maar er is in ieder geval één ploeg waar ze het gebruiken en knipperlicht heeft alleen bronnen binnen Jumbo dus ik ga voor de simpele 1+1.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ketonen toch? Of is bij Aicar ook Jumbo bevestigd?
Ray is wel iemand die makkelijk hearsay dingen de wereld in kan slingeren, dus daar zou ik niet direct van uitgaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het gebruik van Aicar gaan bevestigen. Maar er is in ieder geval één ploeg waar ze het gebruiken en knipperlicht heeft alleen bronnen binnen Jumbo dus ik ga voor de simpele 1+1.
Daarom zal er wel een poging ondernomen worden om het illegaal te maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
15% meer trainingsarbeid kunnen leveren dankzij een legaal goedje. Dan zou ik het ook wel weten hoor. Dat is gewoon enorm veel
Is dat tevens de ploeg waar ze het stiekem in de bidon gooien?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het gebruik van Aicar gaan bevestigen. Maar er is in ieder geval één ploeg waar ze het gebruiken en knipperlicht heeft alleen bronnen binnen Jumbo dus ik ga voor de simpele 1+1.
Pas 6x dit seizoen ja, waarvan wel 4 in de WT overigensquote:Op maandag 15 juli 2019 13:00 schreef VoMy het volgende:
Sunweb stuurt enkel persberichten als ze wat winnen. Lekker rustige mailinglijst.
Quick Step lijkt mij ook ja:quote:Op maandag 15 juli 2019 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere ploeg waar ze dit jaar harder rijden dan vorig jaar is een ketonenploeg, die scheiding is volgens mij makkelijk te maken. Jumbo, Bora, Astana, Ineos natuurlijk en vast ook Quick Step. De ploegen die niet meedoen, zoals Sunweb, blijven achter. Verklaart stiekem wel een hoop.
Het zal ook een extra reden zijn voor Dumoulin om de overstap te maken. Onze Tom wil ook aan de ketonen.
Ik denk Quickstep.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Groenewegen won vrijdag de zevende etappe. ,,Als het nu weer sprinten wordt, moet het op dezelfde manier als de vorige keer. Het is moeilijk om een perfecte lead-out in de Tour te doen. Dan moet gewoon de gaskraan open en moet ik zorgen dat ik in goede positie zit. Dan is het aan Mike Teunissen om als soort ‘bodyguard’ te spelen, ook al ziet dat er niet altijd even mooi uit. De vorige keer zaten we vrij snel op kop. Dat vinden we wel fijn”, aldus Groenewegen. ,,De finish is lichtjes omhoog. Ik hoop vroeg op kop te komen.”
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Zal de onberekenbare Trantén weer willekeurig meesprinten vandaag?
Bij uitgedunde en/of oplopende sprints doet hij mee en bij de rest niet. Dat is niet heel willekeurig toch?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Zal de onberekenbare Trantén weer willekeurig meesprinten vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |