Salvatorequote:Op maandag 15 juli 2019 11:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ullrich en Commesso voorbij zien komen ... die kwamen altijd goed de winter uit
Ploegen als Bora en Bahrein hebben alle reden om het hard te maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef VoMy het volgende:
3000 hoogtemeters maar toch vooral in de beginfase. Moeten de echte sprinters wel kunnen overleven dan.
Huhquote:Saint-Flour zal ook voor altijd verbonden zijn met Johnny Hoogerland. In 2011 was Saint-Flour finishplaats van de etappe zat de aanvalslustige Zeeuw met Thomas Voeckler, Luis Léon Sánchez en Juan Antonio Flecha in de kopgroep, toen Flecha opeens door een auto van de organisatie van de weg werd gereden. In zijn val katapulteerde de Argentijn Hoogerland richting het weiland, waar zijn val werd gebroken door prikkeldraad.
Met bebloede kuiten en een gebroken moraal bereikte Hoogerland de finish in Saint-Flour. Daar werd hij gehuldigd als strijdlustigste renner...een bijzonder schrale troost.
Flecha is wel geboren in Argentinië.quote:
Maar dan zou het een leuke koers vanuit de start worden.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ploegen als Bora en Bahrein hebben alle reden om het hard te maken.
Sonny is een lieve jongen, maar dat is natuurlijk vergeefse moeite.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ploegen als Bora en Bahrein hebben alle reden om het hard te maken.
Hoezo? Prima aankomst voor Colbrelliquote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sonny is een lieve jongen, maar dat is natuurlijk vergeefse moeite.
Gisteren was toch een doel voor De Son? Dat droomplan ging goed mis. Tijd voor eerherstel zeg ik je.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sonny is een lieve jongen, maar dat is natuurlijk vergeefse moeite.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dus-hij-is-a3967070quote:Op maandag 15 juli 2019 12:18 schreef Slobeend het volgende:
In de NRC staat een interview met Guillaume Martin. Ik wist dat hij een Mastertitel in de filosofie had maar hij heeft kennelijk ook een wielerboek geschreven (Socrate a Velo) met filosofische inslag, en zelfs een theaterstuk. De nieuwe Horillo.
Ereplaatsen. Hoeveel stijgen zijn winstkansen als je de hele ploeg op zou roken? Volgens mij is dat verwaarloosbaar.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo? Prima aankomst voor Colbrelli
Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is vast niet vertaald vanuit het Frans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |