Jesus, dat kan ook gewoon met een pilletje hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 23:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Toen ik op de grond stond en het trillen ophield. Drie biertjes had ik nodig toen begon het stuiteren
Dat was Petzi schatquote:Op zondag 14 juli 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Van jouw Vocaroo was ik iets minder enthouisast Till ben je stiekem een man?
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik heb dat een keer gehad na een dagje dierentuin ik parkeer mijn auto stap uit hier BAM
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jesus, dat kan ook gewoon met een pilletje hoor
KOn je dat niet eerder zeggen kurvaquote:Op zondag 14 juli 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jesus, dat kan ook gewoon met een pilletje hoor
Waar ? Gemist !!!!quote:
Ik weet wel dankzij de stappenteller functie hoe ver ik kan gaan nu, rond de 1800 stappenquote:
Dat is misschien wel nog schokkender, bij mij zou je het eerder verwachten dat gebrulquote:
Ik denk dat Petzi een man is nuquote:Op zondag 14 juli 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is misschien wel nog schokkender, bij mij zou je het eerder verwachten dat gebrul
quote:
Ja dat is een goed hulpje die stappentellerquote:Op zondag 14 juli 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet wel dankzij de stappenteller functie hoe ver ik kan gaan nu, rond de 1800 stappen
Met mij zeker niet anatomisch onmogelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou dat is niet echt om te juichen meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |