November. Ik ben vast natuurtalent, kom ik op de volgende meet spelenquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
het was héél hoog
Gaaf Prisha, elke hoogte is een overwinning !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
7 km!![]()
Nieuw recordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog niet alles teruggelezen... alleen klote voor je Kies Dees......
I may be wrong, but it's highly unlikely.
[..]
het was héél hoog
Holy shit, je bent gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* tonja googelt preventief op oordopjesquote:Op zondag 14 juli 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
November. Ik ben vast natuurtalent, kom ik op de volgende meet spelen
[..]
het was héél hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Oogdopjesquote:
quote:
quote:
Jij wel !quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! de laatste meters moest ik nog net niet kruipen!
Uiteindelijk wel. Toen ik op de grond stond en het trillen ophield. Drie biertjes had ik nodig toen begon het stuiterenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel van genoten uiteindelijk? Of gaat het daar niet om?
Zet er maar Ikea voorquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Toen ik op de grond stond en het trillen ophield. Drie biertjes had ik nodig toen begon het stuiteren
[..]
het was héél hoog
man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoogtevrees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |