Dan nog, ik begrijp dat je het al lang en breed verteld hebt maar hoe is dit dan gebeurd? Ik zou ook mijn eigendom verdedigen ondanks alles, heb ook wel wat spul om me zelf te verdedigen maar als het fout gaat kan dat alleen maar tegen mij gebruikt worden dus dat probeer ik altijd te voorkomen...quote:Op zondag 14 juli 2019 22:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mwah, ik liep zelf ernaar toe, want mijn eigendom enzo. Maar breed ja. Maar aan ales komt een end. Het is al iets minder breed. Tnx
Dat idee heb ik ook wel eens hier maar het is dan in mijn ogen meer dat ze zo opgaan in hun gechat dat ze niet zien dat er iemand anders post.quote:
Alles met de armen en benen. Goed en lang oefenen. Het staat zo lullig met een honkbalknuppel op de foto. Tip.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog, ik begrijp dat je het al lang en breed verteld hebt maar hoe is dit dan gebeurd? Ik zou ook mijn eigendom verdedigen ondanks alles, heb ook wel wat spul om me zelf te verdedigen maar als het fout gaat kan dat alleen maar tegen mij gebruikt worden dus dat probeer ik altijd te voorkomen...
Paintert!quote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles met de armen en benen. Goed en lang oefenen. Het staat zo lullig met een honkbalknuppel op de foto. Tip.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles met de armen en benen. Goed en lang oefenen. Het staat zo lullig met een honkbalknuppel op de foto. Tip.
Kan ook bewust zijn hoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel eens hier maar het is dan in mijn ogen meer dat ze zo opgaan in hun gechat dat ze niet zien dat er iemand anders post.
Jawel hoor maar is het de moeite waardquote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel eens hier maar het is dan in mijn ogen meer dat ze zo opgaan in hun gechat dat ze niet zien dat er iemand anders post.
Klopt maar in mijn geval is het geen honkbal knuppel.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat siert je.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik probeer het zonnig te bekijken.
Nou zo zonnig ben je nietquote:Op zondag 14 juli 2019 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik probeer het zonnig te bekijken.
Heb je het nou over een vuurwapen?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn geval is het geen honkbal knuppel.Gaat iets sneller maar als er teveel zijn kan het fout gaan en dan ben ik het haasje. Dus laat ik het liever thuis.
Tisser? Als je in de tuin staat, kun je beter op een schop leunen, je weet maar nooit of je die kunt gebruiken en staat beter dan met een knuppel in de tuin.quote:
Hooivork.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tisser? Als je in de tuin staat, kun je beter op een schop leunen, je weet maar nooit of je die kunt gebruiken en staat beter dan met een knuppel in de tuin.
Ohw jah. Je wil natuurlijk niet voor een slechte hovenier aangezien wordenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tisser? Als je in de tuin staat, kun je beter op een schop leunen, je weet maar nooit of je die kunt gebruiken en staat beter dan met een knuppel in de tuin.
Ik vindt het wel een match met Petzie. Samen kleurenquote:
Mwa, als ik jullie niet kan volgen in jullie slow chat en als ie dan ook nog eens erg snel gaat kan ik jullie maar beter laten gaan. Aandacht vragen heeft dan toch geen nut en hebben jullie in mijn ogen duidelijk geen zin in. Een deel van het groepje hier is te hecht dus laat maar gaan, als ze zijn afgekoeld kan ik dan evt wel weer posten. Wel jammer dat mijn galerij en balkon post is ondergesneeuwd maar goed dat boeit de meeste van jullie waarschijnlijk toch niet.quote:
Dit riekt naar iets wat ik niet wil.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn geval is het geen honkbal knuppel.Gaat iets sneller maar als er teveel zijn kan het fout gaan en dan ben ik het haasje. Dus laat ik het liever thuis.
Die hint las ik ook.quote:
Ik heb ze zelfs gezien, maar ik was met paint bezig.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa, als ik jullie niet kan volgen in jullie slow chat en als ie dan ook nog eens erg snel gaat kan ik jullie maar beter laten gaan. Aandacht vragen heeft dan toch geen nut en hebben jullie in mijn ogen duidelijk geen zin in. Een deel van het groepje hier is te hecht dus laat maar gaan, als ze zijn afgekoeld kan ik dan evt wel weer posten. Wel jammer dat mijn galerij en balkon post is ondergesneeuwd maar goed dat boeit de meeste van jullie waarschijnlijk toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |