SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel teleurstellend. Maar nooit meegemaakt dat iemand een nummertje wou doen op het toilet met jou?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom vaak genoeg dames tegen in de trein waarvan ik denk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk je even op de kaart 1960/65
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is dan wel teleurstellend. Maar nooit meegemaakt dat iemand een nummertje wou doen op het toilet met jou?
KOM DANquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?
Heb je ooit 1 lege trein coupe gezien?
Of denk je dat ze midden in een 4 zits met der panty op der enkels tussen alle andere mensen zit en dan jou een papiertje geeft ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk 1980quote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uit welk jaar komt Tot eigenlijk
Met die 60+ mensen weet je het nooit hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, die verhalen moet je niet zo veel van geloven...hoe zie je dat voor je dan?
Heb je ooit 1 lege trein coupe gezien?
Of denk je dat ze midden in een 4 zits met der panty op der enkels tussen alle andere mensen zit en dan jou een papiertje geeft ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uit welk jaar komt Tot eigenlijk
Nee, al die stoere verhalen...moet je met een kilo zout nemen. Ja je ziet wel eens wat leuks...ik bedoel mensen zitten als der dan dames zitten met een korte rok, en of lage decolleté, ja , dan zie je ze soms wel lekker hangenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die 60+ mensen weet je het nooit hoor![]()
![]()
![]()
In die nieuwe IC's heb je wel een wat ruimere toilet met bewegingsruimte.
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.quote:
Dan pleeg je zeker pagga op het toilet hequote:Op zondag 14 juli 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, al die stoere verhalen...moet je met een kilo zout nemen. Ja je ziet wel eens wat leuks...ik bedoel mensen zitten als der dan dames zitten met een korte rok, en of lage decolleté, ja , dan zie je ze soms wel lekker hangen![]()
Ik zal het onthouden, het zou me een eer zijn om de nieuwe SC te openen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.
Krijgt-ie daar geen eelt van op z'n handen?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan pleeg je zeker pagga op het toilet he![]()
![]()
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In de SC waar ik eerst altijd kwam was het traditie dat degene die het topic sluit, ook het nieuwe deel opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |