SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kom maar hierquote:Op zondag 14 juli 2019 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou laat je me in de steek Motorblokje
Gaan we pilsen !!!quote:[img]ht :B :B :B :B tps://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan?
Internet is slecht hier, te traag om haags god te verslaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou laat je me in de steek Motorblokje
slechte smoes.......quote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet is slecht hier, te traag om haags god te verslaan.
Op mobiel is al helemaal ergquote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd mobielquote:
Ik wel maar vind mobiel wel het prettigstequote:Op zondag 14 juli 2019 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben niet anders dan mobiel gewend
Ja ik ook......als ik de desktopversie op m'n tablet aanzet worden de letters voor de helft kleinerquote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel maar vind mobiel wel het prettigste
Oh das kut. Ik ben mobiel sowieso een stuk sneller.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook......als ik de desktopversie op m'n tablet aanzet worden de letters voor de helft kleiner
Eerst wel altijd via de laptop maar is wel lang geleden.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel maar vind mobiel wel het prettigste
Hier ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eerst wel altijd via de laptop maar is wel lang geleden.
M'n telefoon is wel sneller dan m'n tabletquote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh das kut. Ik ben mobiel sowieso een stuk sneller.
NIet telefoon van de baas hebbenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n telefoon is wel sneller dan m'n tablet
Ik moet eerst nog aardig wat stappen terug in dat handboek ben ik bangquote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef ToT het volgende:
Tip voor als je een baby wil maken; zorg dat je de bouw-instructie goed stap voor stap volgt, anders verkloot je misschien het één en ander en krijg je dit soort resultaten:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt er hier iets niet?
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog aardig wat stappen terug in dat handboek ben ik bang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef ToT het volgende:
Tip voor als je een baby wil maken; zorg dat je de bouw-instructie goed stap voor stap volgt, anders verkloot je misschien het één en ander en krijg je dit soort resultaten:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n telefoon is wel sneller dan m'n tablet
Oh.....nog goed even doorlezen dan.......quote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja datquote:Op zondag 14 juli 2019 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een Mac Airbook Plus Pro Ultimate Edition v3.1.
Wat is dat ?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een Mac Airbook Plus Pro Ultimate Edition v3.1.
Ongetwijfeld, aangezien het een Plus Pro Ultimate Edition is!quote:
Brabantse nachten beste nachtenquote:
En ze zitten klem tussen die zuunige Zeeuwen, Limbabwe enquote:Op zondag 14 juli 2019 16:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Vergeet ook PSV niet
PLUTOquote:Op zondag 14 juli 2019 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan liever hier maar op leven:
[ afbeelding ]
uuuh wat?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom nog liever in Amst... nee laat maar
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan liever hier maar op leven:
[ afbeelding ]
Gaat ook niet meer lukken.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd komt duidelijk nooit in dts
DTs?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd komt duidelijk nooit in dts
jij was daar vroeger best actief toch? kon me herinneren dat hdero helemaal gek werd van jouquote:
Utrechtquote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In welke stad kom jij graag buiten Den Haag?
Hehehe ja mooi was dat...quote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij was daar vroeger best actief toch? kon me herinneren dat hdero helemaal gek werd van jou
Oke, dan is het goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar regelmatig vanwege werk van
Nu wel ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Fancy2 het volgende:
Toepasselijke naam want het is doooooooood nu
Nee ben ook niet zo een bijter...liever gewoonquote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word moe van jou. Blaffende honden bijten niet Geerd.
Jammer.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Fancy2 het volgende:
Toepasselijke naam want het is doooooooood nu
Leeuwarden isquote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeuwarden is iets te ver. Wel leuke stad trouwens.
In de grootste steden is dat nog een heel voorzichtige schattingquote:Op zondag 14 juli 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je er in iedere stad wel 25 van
Kon wel wat hoger inzetten iddquote:Op zondag 14 juli 2019 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de grootste steden is dat nog een heel voorzichtige schatting
Klopt ja. Slimme mensen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna iedere snackbar ook Chinees.
Nee, niks van gehoord meer.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hey aloa![]()
![]()
Gisteren geen vragen waarom je niet op het verjaardagsfeestje was?
Wat schreef je? Sorry ben ineens ziekquote:Op zondag 14 juli 2019 16:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, niks van gehoord meer.
Wel even een appje gestuurd
Voortaan maar vaker thuisblijven danquote:Op zondag 14 juli 2019 16:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, niks van gehoord meer.
Wel even een appje gestuurd
Ik woon er wel, maar heb er niets mee. Het heeft zeker wel zijn mooie plekken hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Geen fan van Brabant
Mooie provincie joh.
En hoi dame
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat schreef je? Sorry ben ineens ziek
Totdat je ineens op je eigen verjaardag alleen zit...quote:Op zondag 14 juli 2019 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voortaan maar vaker thuisblijven danals het ze toch niet opvalt
Ah oke. Ik vind Eindhoven wel echtquote:Op zondag 14 juli 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik woon er wel, maar heb er niets mee. Het heeft zeker wel zijn mooie plekken hoor
Hallo limoentje
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totdat je ineens op je eigen verjaardag alleen zit...
Maakt mij niet uitquote:Op zondag 14 juli 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totdat je ineens op je eigen verjaardag alleen zit...
Gisteren een jongen ontmoet, nummers uitgewisseld en hij wilde komende week met mij op date. Maar niets van hem gehoord vandaag, dus hij zal me al wel weer vergeten zijnquote:
Je mag mijn nummer wel !quote:Op zondag 14 juli 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gisteren een jongen ontmoet, nummers uitgewisseld en hij wilde komende week met mij op date. Maar niets van hem gehoord vandaag, dus hij zal me al wel weer vergeten zijn
Eindhoven ken ik echt totaal nietquote:Op zondag 14 juli 2019 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ah oke. Ik vind Eindhoven wel echt![]()
En zo’n Brabants accentje is zo schattig 😍
Helmond en Tilburg zijn wel echt van die tokkie stedenvooral Helmond hoor ik alleen slechte verhalen over
Is die kermis een aanrader?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eindhoven ken ik echt totaal niet
Breda vind ik wel echt een toffe stad, leuke sfeer hangt daar.
Ik haat mijn Brabantse accent, al is het wel in de mix gegooid met Rotterdams
Tilburg heb ik vroeger gewoond, zou er nog niet dood gevonden willen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |