abonnement Unibet Coolblue
pi_187966850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Sorry maar bij een maand geen contact ben ik echt weg. Zelfs als ze zo druk is, als ze geen eens tijd voor jou maakt om je even een keer te appen en in plaats daarvan een maand laat wachten dan weet je genoeg.

Sowieso moet je als man ook zelf iniatief nemen.
Zowel jij als Black-Soldier hebben een punt.

Ben van mening dat je best wat langer kan wachten, er kan namelijk van alles aan de hand zijn waar jij niks van af weet. Wil je dan een goed of misschien wel fantastisch iemand mislopen omdat je ongeduldig was?
pi_187966915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zowel jij als Black-Soldier hebben een punt.

Ben van mening dat je best wat langer kan wachten, er kan namelijk van alles aan de hand zijn waar jij niks van af weet. Wil je dan een goed of misschien wel fantastisch iemand mislopen omdat je ongeduldig was?
Geef dan op z'n minst aan wat er aan de hand is.
pi_187967042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das nou precies mijn punt :P Als deze persoon zich in het eerste contact in allerlei bochten moet wringen om enigsinds leuk over te komen maakt die natuurlijk een faal op de eerste date :P
Helemaal mee eens. Toch wordt dat wringen in allerlei bochten door best veel app participanten verwacht. Geen goede openingszin? Weg, unmatch, enz. Vandaar dat voor mij een "Hoi" of "Hey" en nog iets korts (van de vrouw) volstaat en dan moet je er samen wat gezelligs van maken.
pi_187967534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch wordt dat wringen in allerlei bochten door best veel app participanten verwacht. Geen goede openingszin? Weg, unmatch, enz. Vandaar dat voor mij een "Hoi" of "Hey" en nog iets korts (van de vrouw) volstaat en dan moet je er samen wat gezelligs van maken.
Idd en het is maar de vraag hoe creatief, bijzonder en orgineel die mensen dan zijn :P
pi_187967973
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Ja duh je moet inderdaad niet de hele dag doorvragen hoe het gaat.

Maar gewoon aan het einde van de dag. Vaak vinden mensen het dan leuk om te vertellen over iets wat ze hebben meegemaakt.

Al die dingen onthoud je echt niet meer tijdens de date.
Het beste kun je die chit chat bewaren voor in het echt. Sowieso heb ik daar helemaal geen tijd voor om te antwoorden op dat iemand naar werk is gegaan en s avonds gegeten heeft en nog tv heeft gekeken. Boring. En zo denkt de ander er ook over, waarschijnlijk.

Het appen is om dates te regelen, en af en toe wat foto's of echt interessante dingen te sturen als je wat te melden hebt. Af en toe gooi ik daar een flirterige of seksueel suggestieve opmerking tussendoor om te spanning wat op te voeren. En voor de rest zorg je ervoor dat je iets afspreekt en ga je verder met je leven. Als ze jou leuker gaat vinden, zal ze toch wel aandacht zoeken via de app.

Als je gaat vragen hoe iemands dag is, dan heb je gewoon niks te bespreken en forceer je een gesprek. Dat kan prima, maar kun je het beste in het echt doen. Als je echt die saaie shit van haar wil horen, moet je je afvragen of je niet veel te diep invested zit in haar, terwijl je net aan het daten bent.
pi_187968023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das nou precies mijn punt :P Als deze persoon zich in het eerste contact in allerlei bochten moet wringen om enigsinds leuk over te komen maakt die natuurlijk een faal op de eerste date :P

Ik heb een keer een date gehad met een jongen die tijdens het appen echt verschrikkelijk grappig was, ook precies dingen zei die ik onwijs leuk vond. Op de date kwam er dus helemaal niks meer van terug. Niks niet... Ik deed nog een paar pogingen maar het leek alsof het een totaal ander persoon was :P

Ook voor de verbaal minder sterke zijn er geschikte matches.
Dat is zeker waar.

Daarom ben ik (maar dat ben ik, voordat iedereen over me heenvalt :') ) geen fan van wekenlang appen. Zsm date plannen, maar dan ook weer niet te hard gaan.
pi_187968044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:41 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het beste kun je die chit chat bewaren voor in het echt. Sowieso heb ik daar helemaal geen tijd voor om te antwoorden op dat iemand naar werk is gegaan en s avonds gegeten heeft en nog tv heeft gekeken. Boring. En zo denkt de ander er ook over, waarschijnlijk.

Het appen is om dates te regelen, en af en toe wat foto's of echt interessante dingen te sturen als je wat te melden hebt. Af en toe gooi ik daar een flirterige of seksueel suggestieve opmerking tussendoor om te spanning wat op te voeren. En voor de rest zorg je ervoor dat je iets afspreekt en ga je verder met je leven. Als ze jou leuker gaat vinden, zal ze toch wel aandacht zoeken via de app.

Als je gaat vragen hoe iemands dag is, dan heb je gewoon niks te bespreken en forceer je een gesprek. Dat kan prima, maar kun je het beste in het echt doen. Als je echt die saaie shit van haar wil horen, moet je je afvragen of je niet veel te diep invested zit in haar, terwijl je net aan het daten bent.
AMEN! Iemand die het snapt.

_O_
pi_187968049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is zeker waar.

Daarom ben ik (maar dat ben ik, voordat iedereen over me heenvalt :') ) geen fan van wekenlang appen. Zsm date plannen, maar dan ook weer niet te hard gaan.
Maar je gebruikt het appen niet om te kijken wat voor vlees je hebt gevangen? Het lijkt wel alsof ik de enige ben die dat doet :P

Bij het snel regelen van een date en daar specifiek naar toe sturen in een gesprek heb je toch nog vrijwel geen idee wat voor karakter iemand heeft?
pi_187968083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:17 schreef Solid-Snake het volgende:

Sowieso moet je als man ook zelf iniatief nemen.
True, maar initiatief nemen kan je op verschillende manieren doen. Haar aanranden is bij wijze van spreke ook initiatief. Maar dat wil niet zeggen dat het goed is.

Vragen 'Hey hoe gaat het' valt mijns inziens daar ook onder. Tuurlijk, het kan. Maar verwacht geen resultaten online :P
pi_187968099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij het snel regelen van een date en daar specifiek naar toe sturen in een gesprek heb je toch nog vrijwel geen idee wat voor karakter iemand heeft?
Een date is er toch juist om daar achter te komen? Of wil jij een relatie met een telefoonnummer?
pi_187968118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Een date is er toch juist om daar achter te komen? Of wil jij een relatie met een telefoonnummer?
Nee ik wil een date met iemand waarvan ik denk dat het karakter bij mij past.
pi_187968152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar je gebruikt het appen niet om te kijken wat voor vlees je hebt gevangen? Het lijkt wel alsof ik de enige ben die dat doet :P

Bij het snel regelen van een date en daar specifiek naar toe sturen in een gesprek heb je toch nog vrijwel geen idee wat voor karakter iemand heeft?
Appen reduceer ik tot het minimum. Maar ook echt het minimum. Wat @DaggerOne opperde, ben ik mee eens. En dat is dat je het appen moet reduceren tot het regelen van dates. Alleen appen voor logistieke zaken en het afspreken van tijd en locatie. Ik zeg ook niet dat je tussendoor niet kan appen over alles en nog wat. Dat kan wel. Maar doe dat niet tot in den treuren.

Je leert pas iemand kennen op een date. Appen zegt geen hol. Je kan niet peilen wat iemand zijn of haar karakter is via de app. Pas in het echt krijg je chemie als het klikt aan beide kanten. Op de app kan je dus totaal niet goed peilen wat voor persoon het is. Daarom, ik herhaal, app ik niet te lang en te vaak en stuur ik naar een date als we een tijdje contact hebben.

Ik ga niet, als ze een dagje niet heeft geappt, haar appen met: 'hey, hoe was je dag?'. :') Want als ze echt nog interesse heeft neemt ze weer contact op. Dus: op de app kan je totaal niet zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Daarom daten irl zsm.
pi_187968157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee ik wil een date met iemand waarvan ik denk dat het karakter bij mij past.
Ja duh. Maar hoe kom je daarachter via de app?

Talloze verhalen van mensen die op date gingen en er vervolgens achter kwamen dat het een totaal ander persoon bleek te zijn.
pi_187968171
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja duh. Maar hoe kom je daarachter via de app?

Talloze verhalen van mensen die op date gingen en er vervolgens achter kwamen dat het een totaal ander persoon bleek te zijn.
Exact. Maar dan wel maandenlang hebben geappt. |:(
pi_187968176
Hmm ben ik niet helemaal met jullie eens :P je kan op basis van online gesprekken als iemand zich niet anders voordoet echt wel een beetje inschatten hoe iemand is. Het is geen garantie dat er dan in het echt een chemie zal plaats vinden nee.
pi_187968190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm ben ik niet helemaal met jullie eens :P je kan op basis van online gesprekken als iemand zich niet anders voordoet echt wel een beetje inschatten hoe iemand is. Het is geen garantie dat er dan in het echt een chemie zal plaats vinden nee.
Hoe weet jij of iemand zich anders voordoet als je hem nog nooit hebt gezien? Wat is dan zijn echte ik, en wat is dan de fake versie? _O-
pi_187968194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe weet jij of iemand zich anders voordoet als je hem nog nooit hebt gezien? Wat is dan zijn echte ik, en wat is dan de fake versie? _O-
Ja dat weet je niet natuurlijk. Dat zeg ik ook nergens.
pi_187968198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm ben ik niet helemaal met jullie eens :P je kan op basis van online gesprekken als iemand zich niet anders voordoet echt wel een beetje inschatten hoe iemand is. Het is geen garantie dat er dan in het echt een chemie zal plaats vinden nee.
@DaggerOne was mij net iets voor.

Maar precies _O-

Misschien voert hij wel een goede act op. Weet jij veel, jij kan zijn gedrag en uitstraling niet zien.
pi_187968205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat weet je niet natuurlijk. Dat zeg ik ook nergens.
Jawel, je zegt 'als iemand zich niet anders voordoet'. Dat zeg ik dan ook, dat kun je niet weten, of dat zo is.
pi_187968207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat weet je niet natuurlijk. Dat zeg ik ook nergens.
Nee, maar je bent het niet met ons eens dat je karakter niet op de app kunt peilen, maar dan zeg je dat je kunt inschatten hoe iemand is... hoe?
pi_187968209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

@:DaggerOne was mij net iets voor.

Maar precies _O-

Misschien voert hij wel een goede act op. Weet jij veel, jij kan zijn gedrag en uitstraling niet zien.
Nee maar zeg er specifiek bij als iemand zich gedraagt zoals hij is. Je weet zonder die gesprekken ook niet of je de persoon op date te zien krijgt waarvan je de fotos hebt gezien dus dat is allemaal niet zo relevant toch
pi_187968215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:55 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jawel, je zegt 'als iemand zich niet anders voordoet'. Dat zeg ik dan ook, dat kun je niet weten, of dat zo is.
Als voorwaarde. Dus als iemand zich niet anders voordoet. Dat kun je nooit helemaal vetrouwen natuurlijk.
pi_187968217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar zeg er specifiek bij als iemand zich gedraagt zoals hij is. Je weet zonder die gesprekken ook niet of je de persoon op date te zien krijgt waarvan je de fotos hebt gezien dus dat is allemaal niet zo relevant toch
Daarom is mijn punt: zsm op date gaan. Want je weet gewoon niet hoe en wie iemand is op de app.
pi_187968224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, maar je bent het niet met ons eens dat je karakter niet op de app kunt peilen, maar dan zeg je dat je kunt inschatten hoe iemand is... hoe?
Bepaalde onderwerpen die je bespreekt, kijken hoe iemand reageert, meningen of voorkeuren. Is toch allemaal niet zo ingewikkeld? :P
pi_187968233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 14:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daarom is mijn punt: zsm op date gaan. Want je weet gewoon niet hoe en wie iemand is op de app.
Ja en dan blijkt dat ik met een pvver aan tafel zit :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')