Alleen als ik winquote:
Gewoon.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:30 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht gisteren heey laat ik eens groenten uit pot proberen keer wat anders dan roerbak groenten...
speklapje erbij aardappeltjes...
Lekker simpel toch wat groente, maar hoe werkt dat eigenlijk?
Doet water in pot, gooit groente, wacht.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:30 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht gisteren heey laat ik eens groenten uit pot proberen keer wat anders dan roerbak groenten...
Ligt er maar net aanquote:
Koop zelden iets uit blikquote:
Ja hier ook 31. Zorg er voor dat je goed fit blijft zoals Elizabeth en Philip. Dan heb je niet zo veel zorg nodig tegen die tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou.. niet te oud hoorik wil niet dat anderen voor me moeten gaan zorgen straks.
Jij ook al 31 dan ?
Gewoon opwarmen in een pan tochquote:Op zondag 14 juli 2019 11:30 schreef Geerd het volgende:
Jij weer met je koninklijke familiequote:Op zondag 14 juli 2019 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hier ook 31. Zorg er voor dat je goed fit blijft zoals Elizabeth en Philip. Dan heb je niet zo veel zorg nodig tegen die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |