Welk stukje?quote:
Nee, die heb ik niet gezienquote:Op zondag 14 juli 2019 02:58 schreef skysherrif het volgende:
Wacht je kan niet tegen bloed, maar keek wel dat raw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ohh..... lol!quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien
De bloedneuzen van Eleven trok ik in het begin ook heel slecht
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef skysherrif het volgende:
Ik word het meest naar bij plaatsvervangende schaamte en extreem cringy momenten in films.
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ah ja dat was wel heftig inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dus je zette de TV uit als Jigglypuff in beeld kwam?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.
Daar krijg ik buikpijn van.
Oh geloof me dat gaat nog heel wat verder dan bloed.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef skysherrif het volgende:
Dat is wel echt serieus dan dat je er niet tegen kan
Maar niet naar La La Land kijken danquote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.
Daar krijg ik buikpijn van.
Jigglypuff is geen mens.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je zette de TV uit als Jigglypuff in beeld kwam?
City of stars is zooooooooo mooiquote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet naar La La Land kijken dan
La La Land
Ja die film trekt mij ook totaal niet nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet naar La La Land kijken dan
La La Land
quote:
Enige scene waar ik wel even een beetje startled was, is dat met dat schilderijquote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Remqo het volgende:
It vond ik wel eng.
"Georgie, you want a balloon?"
quote:
Emma Stone en Ryan Gosling waren wel echt magisch samenquote:Op zondag 14 juli 2019 03:02 schreef skysherrif het volgende:
En ik word ook wel een beetje nat van ryan gosling
Lijkt op Dennis Johnsen.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:02 schreef skysherrif het volgende:
En ik word ook wel een beetje nat van ryan gosling
Flock of seagullsquote:Op zondag 14 juli 2019 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Die muziek ook weer.
Heerlijk
AND I RAN I RAN SO FAR AWAY
klopt jaquote:Op zondag 14 juli 2019 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma Stone en Ryan Gosling waren wel echt magisch samen
Ik heb liever met mosterdquote:
hm nee die moet ik nog wel kijken. Maar lijkt me idd ook mooie filmquote:Op zondag 14 juli 2019 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt ja![]()
maar heb je a star is born gezien? vond die band tussen gaga en bradley cooper beter
Het is patat, nozem.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:06 schreef skysherrif het volgende:
Op een broodje eet ik mijn kroket met mosterd en los met friet gewoon met mayo.
quote:
Schippers van de KameleonGenotquote:Op zondag 14 juli 2019 03:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nozem. Zo ben ik nog niet eerder genoemd denk ik.
Daar ga je geen spijt van krijgen, begint al meteen zo goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
A Star is born even op het lijstje films gezet wat ik nog moet kijken
Is wel goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Ahja misschien pak ik die ook nog even mee.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Italiaanse he. En enorm muzikaalquote:Op zondag 14 juli 2019 03:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen, begint al meteen zo goed.
Wist niet dat lady gaga ook zo mooi was.
We verkochten hier laatst aspergekroketten. Dat was verrassend genot ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garnalenkroket is ook genot.
Met whiskey piemelstaartsaus.
Vind haar een van de leukere top 40-artiesten. Samen met Sia en Rihanna. Als ik dan wat vrouwtjes moet opnoemen. Katy Perry is ook nog wel te doenquote:
Oeh ja garnalenkroketquote:Op zondag 14 juli 2019 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garnalenkroket is ook genot.
Met whiskey piemelstaartsaus.
Je kan er veel kanten mee op inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We verkochten hier laatst aspergekroketten. Dat was verrassend genot ook.
Hier gaan we heen JRquote:Op zondag 14 juli 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja garnalenkroketEr is hier een man in Emmen die allemaal soorten kroketten maakt, zo lekker.
[ afbeelding ]
Assortiment wisselt regelmatig. Hij maakt ze echt zelf.
Ik kots nuquote:Op zondag 14 juli 2019 03:13 schreef skysherrif het volgende:
Al gaat er niets boven een lekkere champignonkroket
Oh klinkt wel chill, zou wel alles proberen dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja garnalenkroketEr is hier een man in Emmen die allemaal soorten kroketten maakt, zo lekker.
[ afbeelding ]
Assortiment wisselt regelmatig. Hij maakt ze echt zelf.
Nog nooit gegeten, en ik ben dol op beidequote:Op zondag 14 juli 2019 03:13 schreef skysherrif het volgende:
Al gaat er niets boven een lekkere champignonkroket
Eerlijk zeggen: heb je in de begintijden van Lady Gaga wel eens gedacht dat het een transgender was?quote:
Nee. Gewoon provocatiefquote:Op zondag 14 juli 2019 03:14 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen: heb je in de begintijden van Lady Gaga wel eens gedacht dat het een transgender was?
Had het laatst nog op in een Restaurant als voorgerechtjequote:Op zondag 14 juli 2019 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, en ik ben dol op beide
quote:
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een gewone kroket met satésaus?
Gewoon wachten op kweekvlees. En dan zonder enige schuldgevoel vleesch vretenquote:Op zondag 14 juli 2019 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Vond het alleen zeer jammer dat de vegetarische champignonburger van de appie heel goor is.
Zo kan ik toch nooit vegetarisch worden.
Benieuwd wel hoe dat smaaktquote:Op zondag 14 juli 2019 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon wachten op kweekvlees. En dan zonder enige schuldgevoel vleesch vreten
Hij houdt ook niet van aardappelen. Hoe dan !! ?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemde knaap.
Ah hebben we hem weer, dr tieten zijn te klein zeker?quote:
Ze is niet eens helemaal Italiaans.quote:Haar moeder is van Frans-Canadese afkomst. De familie van haar vader komt oorspronkelijk van Sicilië.
Schijnt echt best goed te zijn wel. Maar ja zal nog even duren voor het 1: fatsoenlijk op de markt komt en 2: betaalbaar is. Want dan zal je het alsnog alleen in supermarkt hebben, en dan moet het nog op elke hoef van de straat, elke fastfoodketen, elke kiosk, elke sportvereniging. Voordat echt alles kweekvlees is zal heul lang durenquote:
In zijn algemeen? Aangezien je er zoveel mee kan doen.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van aardappelen. Hoe dan !! ?
Irritant nepwijfje manquote:Op zondag 14 juli 2019 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah hebben we hem weer, dr tieten zijn te klein zeker?
Zou wel top zijn als daardoor het dierenleed verminderd kan worden.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt echt best goed te zijn wel. Maar ja zal nog even duren voor het 1: fatsoenlijk op de markt komt en 2: betaalbaar is. Want dan zal je het alsnog alleen in supermarkt hebben, en dan moet het nog op elke hoef van de straat, elke fastfoodketen, elke kiosk, elke sportvereniging. Voordat echt alles kweekvlees is zal heul lang duren
Niet?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zijn algemeen? Aangezien je er zoveel mee kan doen.
Van gekookte aardappelen ben ik ook geen fan verder.
ja dat heb ik dus bij Taylor Swift. Wat een vermoeiend huppeltrutje is dat zegquote:
Queen Tayquote:Op zondag 14 juli 2019 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus bij Taylor Swift. Wat een vermoeiend huppeltrutje is dat zeg
Nee, gewone gekookte aardappelen vind ik maar saai. Maar wat je er verder mee kan doen is wel chill jaquote:Op zondag 14 juli 2019 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet?
Aardappelen is het meest ultieme genot. Heerlijk gekookt met jus, heerlijk gebakken als krieltjes, heerlijk gepoft met craime freche, heerlijk in de stamppot, heerlijk gefrituurd, of heerlijk met schil nog en dan kruiden, heerlijk als puree
Ja maar die heeft geen bips, dat is vrij vies voor een vrouw.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus bij Taylor Swift. Wat een vermoeiend huppeltrutje is dat zeg
De vulling van een satékroket is compleet anders dan van een vleeskroket. Niet te vergelijken.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemde knaap.
Supernasty.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van aardappelen. Hoe dan !! ?
quote:Op zondag 14 juli 2019 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet?
Aardappelen is het meest ultieme genot. Heerlijk gekookt met jus, heerlijk gebakken als krieltjes, heerlijk gepoft met craime freche, heerlijk in de stamppot, heerlijk gefrituurd, of heerlijk met schil nog en dan kruiden, heerlijk als puree
Ja verwaarloosbaar. Moet klein sneetje gemaakt worden om die kweek uit het beest te halen, maar goed. Er zal geen dier meer om vlees doodgemaakt worden in ieder gevalquote:Op zondag 14 juli 2019 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel top zijn als daardoor het dierenleed verminderd kan worden.
Gaga ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geen bips, dat is vrij vies voor een vrouw.
Bamihap met mayonaise, kost je een paar weekjes van je leven maar bohquote:Op zondag 14 juli 2019 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Een Bamihap met chilisaus is overigens ook een feestje.
Ja was leuk.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoi. Hoe was het wat je gepland had staan?
Moet je eens naar Venezuela gaan, alleen maar plastic slagschepen als kontquote:Op zondag 14 juli 2019 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaga ook niet.
En liever geen bips dan Nicki Minaj bips
Bamihappen zijn echt goor.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Een Bamihap met chilisaus is overigens ook een feestje.
Nicki Minaj mag wel op mijn gezicht zitten.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaga ook niet.
En liever geen bips dan Nicki Minaj bips
Ja, heel zuid-Amerika. Tering lelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 03:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je eens naar Venezuela gaan, alleen maar plastic slagschepen als kont
Kan dat dan niet ook uit mensen gehaald worden?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verwaarloosbaar. Moet klein sneetje gemaakt worden om die kweek uit het beest te halen, maar goed. Er zal geen dier meer om vlees doodgemaakt worden in ieder geval
Mensen kunnen geen mens etenquote:Op zondag 14 juli 2019 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat dan niet ook uit mensen gehaald worden?
Blijkbaar wel. Anders zou elke kannibaal doodneervallenquote:
De Papoea burger, de Mexicano of de de Braziliaanse zwerfkind steak.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat dan niet ook uit mensen gehaald worden?
Hmm klinkt niet heel overtuigend? (de film)quote:Op zondag 14 juli 2019 03:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel. Was met m'n broer naar men in black film geweest. Was wel aardig.
Klopt. Het was niets bijzonders en kan nooit tippen aan de originele films natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm klinkt niet heel overtuigend? (de film)
Dat zou mooi kannibalen voor ze zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders zou elke kannibaal doodneervallen
hihahoquote:Op zondag 14 juli 2019 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mooi kannibalen voor ze zijn.
quote:Op zondag 14 juli 2019 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mooi kannibalen voor ze zijn.
Lijkt me echt leuk om mijn eigen hersens op te eten.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:30 schreef skysherrif het volgende:
Oh nvm je kan alleen niet elkaars hersens opeten.
Oke dan mogen jullie mij wel kweken.
Met de beperkte herseninhoud die jij hebt zal je niet veel binnen krijgen neequote:
die grap maakte JR al zelf denk ikquote:Op zondag 14 juli 2019 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de beperkte herseninhoud die jij hebt zal je niet veel binnen krijgen nee
Oh ga je mijn grappen nu ook uitleggen?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de beperkte herseninhoud die jij hebt zal je niet veel binnen krijgen nee
ohquote:
Ga je nou je eigen grap uitmelken?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it zou er goed aan doen hetzelfde te doen.
Beter dieet bestaat er niet.
Haha omdat je hersenen ten grootte van een pinda hebt hahaquote:Op zondag 14 juli 2019 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om mijn eigen hersens op te eten.
Blijf ik nog ecto van ook.
Wanneer kom jij met een verbeterde versie van jezelf dan?quote:
Trustenquote:Op zondag 14 juli 2019 03:35 schreef skysherrif het volgende:
Het is tijd om te slapen.
Over minder dan 6 uur gaat de wekker voor weer een dagje werken.
Slaaplekker allen
Elke dag weer.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer kom jij met een verbeterde versie van jezelf dan?
Dromen over kweekhersens als avondmaalquote:Op zondag 14 juli 2019 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Dromen van kroketten met mayonaise.
Ik kon na aflevering 4 niet meer stoppen met kijken.quote:
Dat klopt, vriendelijke vriend. Iedereen is #ANONIEM gegaan en is uitgeweken naar Discord. Gelukkig zijn er nog een paar SC’s actief.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:37 schreef Remqo het volgende:
Ik ben deze postsnelheid niet meer gewend, klb is doodgemacht
Echt he, duurt lang.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig doet t weer.
[..]
Ik kon na aflevering 4 niet meer stoppen met kijken.
Eens zodra ik weet wiens kloon het isquote:Op zondag 14 juli 2019 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat @:McBrokkie stiekem best aardig kan zijn.
Ruwe bolster, blanke pit.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat @:McBrokkie stiekem best aardig kan zijn.
Cutequote:Op zondag 14 juli 2019 03:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ruwe bolster, blanke pit.
Oftewel: ontzettend grote muil, maar een piepklein hartje.
Ik kwam hier zelden, dus waarschijnlijk ken je me niet eens.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens zodra ik weet wiens kloon het is
Ohhh username wel gezienquote:Op zondag 14 juli 2019 03:57 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik kwam hier zelden, dus waarschijnlijk ken je me niet eens.
Mariocash
Dat dit zomaar kan in Nederland!quote:Op zondag 14 juli 2019 04:00 schreef I. het volgende:
Ik heb 'Mini Salami Sticks - Hot'.
En ze zijn helemaal niet hot.Gvd oplichterij.
Echt hoor. Zware tegenvaller.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kan in Nederland!
quote:Op zondag 14 juli 2019 04:00 schreef I. het volgende:
Ik heb 'Mini Salami Sticks - Hot'.
En ze zijn helemaal niet hot.Gvd oplichterij.
aaaaaaaaaahquote:Op zondag 14 juli 2019 03:57 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik kwam hier zelden, dus waarschijnlijk ken je me niet eens.
Mariocash
dit valt echt zwaar tegenquote:
vet vermoeiend moet nu altijd op noel en solo mycroften pfffquote:
EIGEN SCHULDquote:Op zondag 14 juli 2019 04:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vet vermoeiend moet nu altijd op noel en solo mycroften pfff
welkequote:Op zondag 14 juli 2019 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
EIGEN SCHULD
Trouwens, Henry v Loon heeft weer nieuw filmpje. Al gezien?
Je gaat stuk.
Zo ben ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best erg als je van beetje alles weet hoe ik het bedoel
Gewoon je huidige account niet meer gebruiken joh. Kloontje er bijpakken en opeens verdwijnen.quote:
ik ben ontzettend aan dus ik ben ontzettend eerlijk en ik moet zeggen dat ik dat oprecht jammer zou vindenquote:
henry van loon over gehandicapten dat kan niet tegenvallenquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 04:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dit valt echt zwaar tegen
sws al die dingen waar een hot variant van is, net als met doritos
tyft op man met je heet![]()
elke keer weer teleurstelling
quote:
ik heb hier zelfs een keer een topic over gemaaktquote:
Geniaal. Echt.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
henry van loon over gehandicapten dat kan niet tegenvallen
maar ben daar nu niet voor in de stemming.. moet muziek hebben g
Terechte klacht.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik heb hier zelfs een keer een topic over gemaakt
Nederlanders vinden zoetzure saus al te pittig man
Dat klinkt te simpelquote:Op zondag 14 juli 2019 04:12 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon je huidige account niet meer gebruiken joh. Kloontje er bijpakken en opeens verdwijnen.
Heeft voor mij ook gewerkt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 04:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik ben ontzettend aan dus ik ben ontzettend eerlijk en ik moet zeggen dat ik dat oprecht jammer zou vinden
Goede grap. Wel jammer dat de grap gestolen is van Javier Guzman.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
henry van loon over gehandicapten dat kan niet tegenvallen
maar ben daar nu niet voor in de stemming.. moet muziek hebben g
als je dat zou gaan doen he, dan zou er dus een modplek vrijkomen?quote:Op zondag 14 juli 2019 04:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt te simpel
[..]lief dat je dat zegt
Zwakke Nederlanders zijn datquote:Op zondag 14 juli 2019 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ah joh hequote:Op zondag 14 juli 2019 04:16 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Goede grap. Wel jammer dat de grap gestolen is van Javier Guzman.
Hij heeft die grap jaren geleden al gemaakt.
m'n hele ego naar de klote gvdquote:
Wel fijn ookquote:
Neequote:Op zondag 14 juli 2019 04:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
als je dat zou gaan doen he, dan zou er dus een modplek vrijkomen?
Al gedaanquote:Op zondag 14 juli 2019 04:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel fijn ook
[..]
Nee.
Ik moet dus aanblijven. Wie weet wie er gaan solliciteren.
Dat weet je al. Noel dus.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet dus aanblijven. Wie weet wie er gaan solliciteren.
Dat is algemeen bekendquote:
Alles om ervoor te zorgen dat je mod wordtquote:Op zondag 14 juli 2019 04:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Al gedaanoa jou als referentie gebruikt bedankt he
Kan t niet vinden iddquote:
ik ben een betere kandidaat man sorryquote:Op zondag 14 juli 2019 04:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet ook maar eens mod worden, dat wordt lachen
Ben jij bij toeval Mariocash?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:51 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dat klopt, vriendelijke vriend. Iedereen is #ANONIEM gegaan en is uitgeweken naar Discord. Gelukkig zijn er nog een paar SC’s actief.
Of sambal oelek.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Remqo, dit is echt veel leuker dan de klb sc.quote:
Aangenaamquote:Op zondag 14 juli 2019 04:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Remqo, dit is echt veel leuker dan de klb sc.
onzsc remqo, remqo onzsc
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 14 juli 2019 04:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Remqo, dit is echt veel leuker dan de klb sc.
onzsc remqo, remqo onzsc
nee, leren eten. in onze vriendengroep spelen we al jaren een kaartspelletje. Degene die verliest moet kutopdracht doen, zoals bijv een hete peter eten, trinidad huppelepup, 1 miljoen op de scoville schaal ong.. en dan gewoon die hele peper hequote:Op zondag 14 juli 2019 04:23 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Of sambal oelek.![]()
Tja, het is ook maar net wat je van huis uit gewend bent. Heb jij ook ouders van elders dan, dat je goed tegen peper kunt?
Al een keer zo'n hot ones setje gekocht?quote:Op zondag 14 juli 2019 04:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee, leren eten. in onze vriendengroep spelen we al jaren een kaartspelletje. Degene die verliest moet kutopdracht doen, zoals bijv een hete peter eten, trinidad huppelepup, 1 miljoen op de scoville schaal ong.. en dan gewoon die hele peper he
mooi man
ik heb een beetje ket in m'n neusquote:
dit klinkt geiler dan dat het isquote:
27 juli hebben we weer een illegale. Maar beetje jammer want ben in dat weekend net verhuizenquote:
dan is net waarschijnlijk dat ik niet kan sowiesoquote:Op zondag 14 juli 2019 04:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
27 juli hebben we weer een illegale. Maar beetje jammer want ben in dat weekend net verhuizen
niet in een setje maar zulke flesjes worden ook wel eens gedaan als opdracht.quote:
nou komt dat ff mooi uitquote:Op zondag 14 juli 2019 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is net waarschijnlijk dat ik niet kan sowieso
quote:Op zondag 14 juli 2019 04:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee, leren eten. in onze vriendengroep spelen we al jaren een kaartspelletje. Degene die verliest moet kutopdracht doen, zoals bijv een hete peter eten, trinidad huppelepup, 1 miljoen op de scoville schaal ong.. en dan gewoon die hele peper he
mooi man
hebben er wel een aantal gehad, weet de namen allemaal niet meerquote:Op zondag 14 juli 2019 04:32 schreef McBrokkie het volgende:
[..]![]()
Iemand in de groep al de Carolina reaper moeten eten?
slaap lekker meest favoriete mod ever ooit van de hele foksquote:
The last dab, 3.2m scoville.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet in een setje maar zulke flesjes worden ook wel eens gedaan als opdracht.
of een flinke lepel marmite
Jeetje slijmbalquote:Op zondag 14 juli 2019 04:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
slaap lekker meest favoriete mod ever ooit van de hele foks
ja ik probeer je nr te regelenquote:
Mijn vriendin is Mexicaans dus ik krijg die pittige zooi wel binnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:32 schreef McBrokkie het volgende:
[..]![]()
Iemand in de groep al de Carolina reaper moeten eten?
je schijt de volgende dag vuurquote:Op zondag 14 juli 2019 04:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Mexicaans dus ik krijg die pittige zooi wel binnen.
En er groeien een soort van aardbeien uit mn reet
De aardbeien wegschroeien is ook een oplossingquote:
Met dubbel paspoortquote:Op zondag 14 juli 2019 04:37 schreef Solotovski het volgende:
heb je mexicaanse vriendin ja remqo lekker man
nice manquote:
Blame Canadaquote:
Waarom ben jij altijd zo allejezus vroeg wakkerquote:
Ik ben nu nóg wakkerquote:Op zondag 14 juli 2019 05:06 schreef Solotovski het volgende:
Waarom ben jij altijd zo allejezus vroeg wakker
Ben uitgeweest, remember?quote:
oh ja tuurlijk weet ik dat nogquote:Op zondag 14 juli 2019 05:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben uitgeweest, remember?
Hoezo ben jij nog wakker dan?
Rook zo nog een joint en dan ga ik ook pittenquote:Op zondag 14 juli 2019 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
Ja raar hoor haha. Ben blij als ik in mijn bedje lig
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 14 juli 2019 05:12 schreef Solotovski het volgende:
Rook zo nog een joint en dan ga ik ook pitten
Lekker wezen stappen?quote:Op zondag 14 juli 2019 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
Ja raar hoor haha. Ben blij als ik in mijn bedje lig
Ja, heb echt een super toffe avond gehadquote:
AL-TIJDquote:Op zondag 14 juli 2019 05:13 schreef Solotovski het volgende:
Er zijn hier echt gewoon ALTIJD mensen he
quote:Op zondag 14 juli 2019 05:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb echt een super toffe avond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |