abonnement Unibet Coolblue
pi_7824369
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:14 schreef jacko het volgende:

[..]

Ok, zover ben ik nog lang niet, maar ik ben aan het leren dat IK de moeite waard ben. ALS ik dat geloof eenmaal ECHT heb..ECHT in mezelf geloof, dan weet ik dat, wat "life" me ook probeert aan te doen, ik het waard ben om hulp te vragen en te krijgen.

Weet je? Ik ga uit van het goede in de mens. En heb daar vandaag weer veel over geleerd. Wat is het geval? Mijn eerste dag via een call-center bij een helpdesk. Een ervaren iemand luistert mee. Voor mij was het een rampdag, want alles wat maar fout kon gaan ging fout, maar de ervaren persoon zei, welgemeend (want zoveel mensenkennis heb ik wel), dat ik me er goed doorheen geslagen heb en dat ik de volgende dienst wel alleen aankon. Kun je je een beetje voorstellen hoe ik me NU voel?

Nou, een beetje k*t omdat ik er met niemand IRL over praten kan, maar trots dat ik me er doorheen geslagen heb...

Life is geen bitch; life is wat je ervan maakt.. Oftewel, zie mijn .sig....


IK vind mijn leven ook geen bitch hoor...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:16:43 #202
22259 Fogerty
slapende account
pi_7824389
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:14 schreef jacko het volgende:
ALS ik dat geloof eenmaal ECHT heb..ECHT in mezelf geloof, dan weet ik dat, wat "life" me ook probeert aan te doen, ik het waard ben om hulp te vragen en te krijgen.
Of je hebt gewoon geen hulp meer nodig Dat lijkt me een nog mooier doel.
Hieperdepiep hoera!
pi_7824395
Mega megakut
en haalt het maar net!
pi_7824404
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:08 schreef SolidArt het volgende:
ben je nou aan het slijmen of wat??
Nee. Waarom zou ik dat doen? Ik ken SEMTEX enkel via dit forum en vind het gewoon knap wat ze doet. Of ben jij niet blij als je je post op tijd krijgt? Ene SEMTEX is een voorbeeld van al die mensen die dat voor elkaar krijgt. En als je dan even een beetje kijkt van hoever ze is gekomen......voor zo een vrouw kun je toch alleen respect hebben????????????
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824432
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:17 schreef jacko het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou ik dat doen? Ik ken SEMTEX enkel via dit forum en vind het gewoon knap wat ze doet. Of ben jij niet blij als je je post op tijd krijgt? Ene SEMTEX is een voorbeeld van al die mensen die dat voor elkaar krijgt. En als je dan even een beetje kijkt van hoever ze is gekomen......voor zo een vrouw kun je toch alleen respect hebben????????????


rustig maar hoor, bijna weekend...
pi_7824440
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:08 schreef racoon2002 het volgende:
Hihi sorry maar wat is kife? haha, grapje tussendoor! maar vind dat je gelijk hebt hoor! snap wat je bedoelt!
*grinnik* tja, als ik ergens fel op reageer wil ik nogal eens te snel op "invoeren" klikken...
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824464
Vandaag gesprek gehad met Riagg wat me goed deed , kamer is voor het weekend opgeruimd zodat ik ff bij kan tanken van de verfchaos , en heb stukje dvd Lord of the rings special dvd met docu gekeken , en zit nu lekker bij mijn ouders.
Ik ga vanavond denk ik opnieuw Lord of Rings kijken maar dan de geun-edite versie . En bijtanken voor morgen want dan ga ik naar verjaardag zwager en s'avonds naar de musical van de Sound of Music .
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:20:41 #208
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7824471
Voel me oke,
Dat wou ik ff kwijt!
verder aan iedereen hier, sommige mensen in het speciaal, maar die voelen zich wel aangesproken denk ik
Vanavond lekker de kroeg in ff heerlijk auwehoeren en nergens aan denken, voor zover dat mogelijk is.
Fijn avond iedereen!!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7824517
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:16 schreef Fogerty het volgende:
Of je hebt gewoon geen hulp meer nodig Dat lijkt me een nog mooier doel.
Waarom? Wat is er fijner dan mensen om je heen te hebben die je om hulp kunt vragen? En hulp kunt geven? Dat je tov. elkaar kwetsbaar genoeg op durft te stellen omdat je elkaar vertrouwd?

Een mens die geen ander voor hulp nodig heeft of denkt te hebben is ook maar eenzaam en alleen..

Ehmm, hier komen reacties op..maarre, een mens is tenslotte toch ook maar een kuddedier????

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:24:40 #210
22259 Fogerty
slapende account
pi_7824533
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:23 schreef jacko het volgende:
Waarom? Wat is er fijner dan mensen om je heen te hebben die je om hulp kunt vragen? En hulp kunt geven? Dat je tov. elkaar kwetsbaar genoeg op durft te stellen omdat je elkaar vertrouwd?
Je kunt toch ook gewoon fijne mensen om je heen hebben maar gewoon zo gelukkig zijn dat je ze niet continu om hulp hoeft te vragen?
Hieperdepiep hoera!
pi_7824539
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:18 schreef SolidArt het volgende:

[..]

rustig maar hoor, bijna weekend...


Zegge, jij vroeg of ik aan het slijmen was en ik geef gewoon antwoord.....ik ben echt wel rustig hoor...

...ok...een beetje hyper omdat vandaag zo goed ging..

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824571
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:25 schreef jacko het volgende:

[..]

Zegge, jij vroeg of ik aan het slijmen was en ik geef gewoon antwoord.....ik ben echt wel rustig hoor...

...ok...een beetje hyper omdat vandaag zo goed ging..


nofi hoor...

maar je bent hyper omdat het goed ging?

pi_7824572
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:24 schreef Fogerty het volgende:
Je kunt toch ook gewoon fijne mensen om je heen hebben maar gewoon zo gelukkig zijn dat je ze niet continu om hulp hoeft te vragen?
Dan neem je toch een bepaalde afstand en vertrouwt ze niet...ik geloof dan ook niet dat je dan gelukkig kunt zijn.
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824639
Ik denk inderdaad dat je soms moet kunnen kwetsbaar op te stellen , je krijgt er veel voor terug als je iemand net dat stukje vertrouwen geeft , alleen moet je soms goed in kunnen schatten wie je kan vertrouwen en wie niet maar al doende leert men .
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:31:52 #215
19727 yingyang
Still alive
pi_7824644
De hele dag ben ik moe geweest, ik heb op de bank geslapen vanmiddag en toen ik wakker werd schrok ik me kapot. Dat heb ik altijd als ik een middagdutje doe, dan schrik ik altijd hevig wakker.

Verder begin ik me te vervelen, zelfs op internet verveel ik me de laatste tijd.

Binnenkort krijg ik weer nieuw geld en dan ga ik eens uit in het weekend.

pi_7824656
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:26 schreef SolidArt het volgende:
nofi hoor...

maar je bent hyper omdat het goed ging?


Ok, picture this:

ik heb 2 dagen summiere training gehad en wordt meteen de dag erna voor de leeuwen geworpen. Ok, er luistert iemand mee die je advies geeft, maar JIJ moet het doen. De eerste klant en je bent al meteen de kluts kwijt....rustig wordt je geholpen door je "assistent"...aan het einde van de dag analyseer je die dag en hij laat je zien en weet je er (eerlijk) van te overtuigen dat je het WEL goed gedaan hebt..hoe zou jij je voelen?

Ik dus hyper, omdat ik het niet ken dat men mij waardeert...mijn positieve punten ziet..en dan ook nog eens weet dat hij of zij gelijk heeft...DAT inzicht maakt me hyper, ja.. (zoals je in het aantal replies in dit topic kunt zien )

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824677
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk inderdaad dat je soms moet kunnen kwetsbaar op te stellen , je krijgt er veel voor terug als je iemand net dat stukje vertrouwen geeft , alleen moet je soms goed in kunnen schatten wie je kan vertrouwen en wie niet maar al doende leert men .
Klopt...maar het is (voor iemand als mij) verbazend hoeveel mensen je eigenlijk wel kunt vertrouwen..en hoeveel je er voor terug krijgt.
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7824702
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:26 schreef SolidArt het volgende:

[..]

nofi hoor...

maar je bent hyper omdat het goed ging?


SolidArt, ik snap dat dingen voor jou makkelijker gaan of makkelijker te handlen zijn,
maar zou je ajb wel een beetje respect op willen brengen voor de mensen die zich minder 'sterk' voelen momenteel?
Dank je.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7824788
Ik heb een leuke dag gehad met LKM (op de Dapper helaas dit keer, Rip) en iedereen was aardig, ondanks de kou.
We kregen een gratis mandarijntje bij de gekochte kokosnoot, die we zojuist met z'n drietjes met allemaal een lang rietje eerst hebben leeggedronken en toen spectaculair aan gort hebben geslagen.
En LKM kreeg zomaar een haring van een hele lieve visboer, mama mocht niet betalen.
Nu de monstertjes nog naar bed zien te krijgen, ze zijn nogal hyper, om even in jacko's termen te blijven.

Btw jacko, schouderklopje voor jou, je mag tevreden zijn.

En DE, niemand kan je dwingen te gaan werken, jij weet dat het niet gaat,
dus het gaat niet.
Simpel.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7824797
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:35 schreef shmoopy het volgende:
SolidArt, ik snap dat dingen voor jou makkelijker gaan of makkelijker te handlen zijn,
maar zou je ajb wel een beetje respect op willen brengen voor de mensen die zich minder 'sterk' voelen momenteel?
Dank je.
Ach, ik vond het wel leuk om die vraag te krijgen. Kon ik ook, door een antwoord te bedenken, op een rij krijgen WAAROM ik me zo hyper en happy voel. Dus ook een (misschien) negatieve reactie kan positief zijn...ehh, vind ik..
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7825453
Nou begrijp ik waarom je je hand voor je mond moet doen als je moet niezen. Anders wordt je hele beeldscherm smerig. Deze kwam bovendien zo onverwacht dat ik niet eens de tijd had om te reageren. Ik was machteloos.

Dit weekend staat helemaal in het teken van mij en mij alleen: tijd voor wat welverdiende rust.

En het lijkt me wel leuk om eens een feestdag naar mij te vernoemen; bedenk ik me net.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7825489
he gettiederrie
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7825606
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
he gettiederrie
Nee maar het moet wel een hele gezellige feestdag worden. En het moet niet zo´n zondag zijn dat alles gesloten is want als ik op mijn feestdag zin heb om iets te kopen dan moet dat gewoon kunnen.....

.....maar jij had het over het niezen natuurlijk

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  vrijdag 10 januari 2003 @ 20:03:42 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7826632
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:35 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Jij krijgt echt een goed gevoel van je werk he?


Ja! Ik heb 2 jaar in een hulpverleningscircuit 'rondgehangen', viel toen een jaar lang in een gat omdat ik geen werk kon vinden en me los wilde maken van mijn oude omgeving en ik heb nu werk en juist dat werk is 1 van de redenen dat het beter gaat: volhouden geeft me zelfvertrouwen. Ik dacht altijd dat ik het niet kon, de meeste baantjes die ik had maakten me gek of gestrest en hield ik nooit lang vol, omdat het saaie, muffige kantoorbaantjes waren waar ik de godganse dag hetzelfde deed. Dit werk is afwisselend, interessant en het is hardstikke goed voor je social skills: mensen zien een postbode nl. als aanspreekpunt voor heeel wat 'problemen' (ze willen de weg weten, er is een brief verkeerd bezorgd, je moet eens muis het huis uit jagen , ze willen gewoon ff kletsen omdat ze eenzaam zijn, etc.) en je maakt een hoop mensen gewoon gelukkig met een brief of een pakje. Het is dankbaar werk. En ik voel me er gigantisch goed door. En ik verdien mijn eigen geld en ook dat gevoel kan niemand me meer afnemen. Ook is me heel vaak verweten dat ik nooit 'mindere' baantjes wilde, dat ik m'n neus ophaalde voor vies werk. Naar die mensen trek ik nu een hele lange neus.

Zo..he he. wat een verhaal. Oh ja, bedankt, jacko

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 10 januari 2003 @ 20:08:15 #225
22259 Fogerty
slapende account
pi_7826721
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:26 schreef jacko het volgende:
Dan neem je toch een bepaalde afstand en vertrouwt ze niet...ik geloof dan ook niet dat je dan gelukkig kunt zijn.
Ik denk dat het het mooiste is als je fijne mensen om je heen hebt als aanvulling op je geluk, niet als voorwaarde ervoor.

En vriendschap is meer dan alleen maar 'elkaar wederzijds uit de put helpen'. Mag ik toch hopen

Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')