Kan er al jaren geen reet meer van, geen idee waarom ze hem hebben geselecteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Die Cummings kan er echt helemaal niks meer van
Echt geen idee, alles moet blijkbaar tot op de millimeter gecontroleerd worden. Dit was bij uitstek een etappe voor de Schach geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil ook best weten van de Borameneer waarom het bestaan van Schachmann ontkend lijkt te worden. Als hij zelfs vandaag niets mag, wat mag hij dan nog wel?
Voor de start had hij het wel over 3 weken knechten, die actie in de contra achter Alaphilippe gaat hem zeker niet in dank zijn afgenomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil ook best weten van de Borameneer waarom het bestaan van Schachmann ontkend lijkt te worden. Als hij zelfs vandaag niets mag, wat mag hij dan nog wel?
Forge of Empiresquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel keurig op tijd voor de Grepolis-reclame
Die is hier dan ook voornamelijk als knecht voor Sagan en Konrad/Buchmann ja, in principe geen eigen belangenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een ellende. Bedankt voor de duiding.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is hier dan ook voornamelijk als knecht voor Sagan en Konrad/Buchmann ja, in principe geen eigen belangen
Ik kijk nog niet, mountainbiken staat hier aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel keurig op tijd voor de Grepolis-reclame
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit je ochtends in teambus; zegt je teambaas "We gaan vandaag voor Sagan"
Dan lach je je toch kapot, nee?
Maar hij geeft aan dat hij net als Muhlberger best mee mag in een kopgroep.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch zou Sagan dit wel moeten overleven, maar ze hebben genoeg sterke renners in de ploeg die het ook vanuit de vlucht af kunnen maken, dan zou ik dat als 1e optie zien.. Volgens mij is morgen veel meer geschikt voor het scenario sprinten met Sagan, maar toch..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit je ochtends in teambus; zegt je teambaas "We gaan vandaag voor Sagan"
Dan lach je je toch kapot, nee?
Normaal laat Gouvenou nogal wat steken vallen, maar dit is gewoon een mooie rit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:54 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik Gouvenou was zou ik na deze Tour de handdoek in de ring gooien. Met dit peloton kun je parcoursen uittekenen wat je wil, veel zin heeft het toch niet.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit is inderdaad elke keer extreem spectaculair.
Ja het is een type rit voor Sagan, maar iedereen heeft toch wel gezien hoe Flip lachend wegrijdt op 20% op La Planche en in de rit naar Epernay gewoon 30 seconden pakt... Hoe kan je je dan bedenken dat je vandaag kans maakt op een zege?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch zou Sagan dit wel moeten overleven, maar ze hebben genoeg sterke renners in de ploeg die het ook vanuit de vlucht af kunnen maken, dan zou ik dat als 1e optie zien.. Volgens mij is morgen veel meer geschikt voor het scenario sprinten met Sagan, maar toch..
OrozGodquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Juanjo Oroz bij het olijke duo op TDP. Dit is niet leuk.
Over kleurloze renners gesproken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Juanjo Oroz bij het olijke duo op TDP. Dit is niet leuk.
Tegenwoordig de grote meneer van Lizarte.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over kleurloze renners gesproken.
Als ze niet rijden krijg je weer verontwaardiging over de passiviteit. Een paar man kregen de kans om mee te zitten. Niet gelukt dus dan dit maar. Veel logischer krijg je het niet toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja het is een type rit voor Sagan, maar iedereen heeft toch wel gezien hoe Flip lachend wegrijdt op 20% op La Planche en in de rit naar Epernay gewoon 30 seconden pakt... Hoe kan je je dan bedenken dat je vandaag kans maakt op een zege?
Dan heeft ie een goede carrièreswitch gemaakt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tegenwoordig de grote meneer van Lizarte.
Heb je gekeken? Ze reden alleen maar karretjes in de poep, dit was geen plan b. Dat Sunweb zich makkelijk laat paaien is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze niet rijden krijg je weer verontwaardiging over de passiviteit. Een paar man kregen de kans om mee te zitten. Niet gelukt dus dan dit maar. Veel logischer krijg je het niet toch?
Burghardt en Posti wel ja, nogal wiedes.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Ze reden alleen maar karretjes in de poep, dit was geen plan b.
Dat had niets te maken met avontuurlijke ploeggenoten een kans geven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Burghardt en Posti wel ja, nogal wiedes.
Thomas is van de centen, leg een streep en hij sprint ervoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zou De Gendt uiteindelijk uberhaupt voor het bergklassement gaan ipv Wellens?
Ze blokkeerden anders heel snel de weg, ze hadden toch gewoon makkelijk met Demarrekie mee kunnen springen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze niet rijden krijg je weer verontwaardiging over de passiviteit. Een paar man kregen de kans om mee te zitten. Niet gelukt dus dan dit maar. Veel logischer krijg je het niet toch?
LLS is gestoken door een wesp gisteren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Amador en LLS blijkbaar ook al op flinke achterstand, die deden dit wel eens iets beter
Deze etappe was sowieso al te zwaar voor Terpstra. Maar een type renner als hij krijgt ook maar heel weinig echte kansen in een grote ronde, daarom wilde hij ook nooit de Tour rijden. En nu is het de reden dat hij juist wel start..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het gaat hem niet worden voor de Terp
LLS zou toch wel tegen injecties moeten kunnen zou je zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LLS is gestoken door een wesp gisteren.
Als Terpstra doortrekt dan roep je om je moeder. Maar Mads zal wel geen superbenen hebben, anders overkomt je dit niet inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Wurtz daar nou niet bij komen
Heel Katusha is uit vormquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Wurtz daar nou niet bij komen
Behalve Nils Poliepquote:
Goede aankoop geweest in de FPCLquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kent zijn eigen krachten niet
Ik mis Thomas de Gendt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:29 schreef VoMy het volgende:
Naar aanleiding van de Sporza-poll, wie van de volgende 5 renners vond u de smaakmaker van de eerste week?
A) Laphilippe
B) Wout van Aert
C) Dylan Teuns
D) Xandro Meurisse
E) Tim Welles
Voor de rest ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat m niet worden voor Terpstra
Op Flip gestemd, want geen belg.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:29 schreef VoMy het volgende:
Naar aanleiding van de Sporza-poll, wie van de volgende 5 renners vond u de smaakmaker van de eerste week?
A) Laphilippe
B) Wout van Aert
C) Dylan Teuns
D) Xandro Meurisse
E) Tim Welles
Jasper Philipsenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:29 schreef VoMy het volgende:
A) Laphilippe
B) Wout van Aert
C) Dylan Teuns
D) Xandro Meurisse
E) Tim Welles
Gewoon wat startgeld geven aan Mathieuquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:54 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik Gouvenou was zou ik na deze Tour de handdoek in de ring gooien. Met dit peloton kun je parcoursen uittekenen wat je wil, veel zin heeft het toch niet.
Die heeft de uitnodiging voor volgend jaar al lang binnen. Als hij wil rijden, rijdt hij ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon wat startgeld geven aan Mathieu
Die gaat volgend jaar met name voor de OS. Denk niet dat een volledige Tour in zijn voorbereiding past.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heeft de uitnodiging voor volgend jaar al lang binnen. Als hij wil rijden, rijdt hij ook.
Gaudu is de opvolger van Bardet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
Dylan zijn bovenbenen zijn al net zo zwaar als David Gaudu.
Tour komt pas in 2021 inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar met name voor de OS. Denk niet dat een volledige Tour in zijn voorbereiding past.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
Viviani op een leegloper? Hebben ze de eerder geplaatste foto niet gezien?
twitter:wimderon twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:41:22Is dit een lekke band? #vraaghetaanmichel https://t.co/VxsbzVJSmx reageer retweet
Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga je deze ronde kapot maken.
Ik moet in de Tour met Dennis en Clarke tegen Bakelants en Pasqualon. Dat is echt g-voetbal.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
Score tijdens de Tour is wel aardig met 2 ritzeges en al legio ereplaatsen.
Maandag is geen rustdag.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Dylan heeft op de rustdag weer kans op een overwinning #werkenbijdenos
Bakelants rijdt hier nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet in de Tour met Dennis en Clarke tegen Bakelants en Pasqualon. Dat is echt g-voetbal.
Doe de groeten aan Wuyts, die dacht dat Woods bij Trek rondreed. En dat Trek nu rijdt voor Porte.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:48 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik zat bij het parcours van 2018, ik ga even in de hoek staan.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:wimderon twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:41:22Is dit een lekke band? #vraaghetaanmichel https://t.co/VxsbzVJSmx reageer retweet
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:43:23Toursprints zonder Mark Cavendish en Marcel Kittel.... maar Kittel is back... Zit vandaag bij collega’s van de Duitse tv. Bepaalt na deze Tour of hij terugkeert in het peloton, of dat hij kiest voor een rol als co-commentator (meer)... reageer retweet
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:48:47Kittel wil alleen nog maar rijden voor een goed georganiseerde ploeg, na zijn mislukte verblijf bij Katusha. Heeft gesproken met Tony Martin, beide renners hebben hetzelfde management en Kittel lijkt een overstap naar Jumbo-Visma wel te zien zitten (meer)... reageer retweet
Kittel naar Jumbotwitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:51:11Hij ziet zichzelf ook niet als een bedreiging voor Dylan Groenewegen. Hoeft niet per se meer de Tour te rijden, maar zou ook tevreden zijn met een rol in koersen als de Giro en de Ronde van Duitsland. Heeft hij zojuist verteld aan de Duitse collega’s reageer retweet
Concurrent voor Danny van Poppel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:43:23Toursprints zonder Mark Cavendish en Marcel Kittel.... maar Kittel is back... Zit vandaag bij collega’s van de Duitse tv. Bepaalt na deze Tour of hij terugkeert in het peloton, of dat hij kiest voor een rol als co-commentator (meer)... reageer retweet
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:48:47Kittel wil alleen nog maar rijden voor een goed georganiseerde ploeg, na zijn mislukte verblijf bij Katusha. Heeft gesproken met Tony Martin, beide renners hebben hetzelfde management en Kittel lijkt een overstap naar Jumbo-Visma wel te zien zitten (meer)... reageer retweet
Kittel naar Jumbotwitter:giolippens twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:51:11Hij ziet zichzelf ook niet als een bedreiging voor Dylan Groenewegen. Hoeft niet per se meer de Tour te rijden, maar zou ook tevreden zijn met een rol in koersen als de Giro en de Ronde van Duitsland. Heeft hij zojuist verteld aan de Duitse collega’s reageer retweet
Danny naar het 4e planquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Ajb niet. T is al zon verzameling ego's aan t worden, niet nog eentjequote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
en of hij bereid is in te leveren...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Gerucht van Kittel naar Jumbo ging al langer toch? Eerst afwachten wat Kittel zelf wil..
Mooi, en gelijk domoor dannie verschepen naar Strontpot Charles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Gezien zijn prestaties de laatste tijd heeft hij weinig te willen denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en of hij bereid is in te leveren...
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien zijn prestaties de laatste tijd heeft hij weinig te willen denk ik
Ik denk niet dat een renner die de laatste twee jaar heeft uitgeblonken met DNFs en alibi lekke banden veel te eisen heeft. Met een prestatiecontract zou hij al dik tevreden moeten zijn en die prestaties gaan er dik komen vrees ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en of hij bereid is in te leveren...
Die gaan bankroet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi, en gelijk domoor dannie verschepen naar Strontpot Charles.
Denk dat hij wel weet wat de opties daar zijn eventueel. Allicht afspraak maken voor opwaardering bij goede prestaties.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik betwijfel of hij voor een schamele 450k z'n nest uit wil komen...
Niet met Dannie hè. Die blijft zich gewoon richten op de klassiekers.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi, en gelijk domoor dannie verschepen naar Strontpot Charles.
Om daar te knechten voor Wout en de Teunquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Dannie hè. Die blijft zich gewoon richten op de klassiekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |