abonnement Unibet Coolblue
pi_187893193
Ik ben op zoek naar een goeie beveiligingscamera (zo'n indoor). Prijs ergens tussen 40 en 60 euro.
Ik dacht aan Xiaomi omdat ze gelikte producten hebben die de specs hebben die ik wil! Alleen, Xiaomi blokkeert vaak toestellen waardoor dit dus een merk is die meteen afgeschreven is!
Cindy De Vuyst
pi_187894780
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 00:28 schreef einzeinz het volgende:
Alleen, Xiaomi blokkeert vaak toestellen waardoor dit dus een merk is die meteen afgeschreven is!
Hoe kom je aan die wijsheid?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_187895203
Daar heb je ook een Foscam voor.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_187895269
Ring
U MAD?
pi_187900252
Heb een xiaomi cam uit China, werkt prima met de mi Home app.
pi_187924828
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 04:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die wijsheid?
Zijn er dan nog merken die dat doen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 07:47 schreef halfway het volgende:
Daar heb je ook een Foscam voor.
Is Foscam goed?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ring
Is iets duurder.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:07 schreef xileS het volgende:
Heb een xiaomi cam uit China, werkt prima met de mi Home app.
Ja, geloof wel dat het goed werkt. Maar als ze je mac-adres blocken kom je niet meer zo heel ver. Lees het toch regelmatig dat ze zo'n blokkering uitvoeren.
Cindy De Vuyst
pi_187925037
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 20:41 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Zijn er dan nog merken die dat doen?
Niet dat ik weet. Jij komt ermee, dus ik vroeg me af hoe je dat bedacht had?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_187925589
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 20:41 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Zijn er dan nog merken die dat doen?
[..]

Is Foscam goed?
[..]

Is iets duurder.
[..]

Ja, geloof wel dat het goed werkt. Maar als ze je mac-adres blocken kom je niet meer zo heel ver. Lees het toch regelmatig dat ze zo'n blokkering uitvoeren.
In de cloud misschien, maar ik log rechtstreeks in in mijn modem.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_187925781
Zoek op Hikvision, die hebben er zat. Scoor een 2e hands synology en sluit daar de camera op aan. Heb je een perfect systeem.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187925842
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ring
Kut ring. Wat een tering bedrijf is dat, ben er helemaal klaar mee. Gaat mijn 3 maanden oude ring stuk. Wist het niet eens, want geen app bericht. Wist het toen er op de deur geklopt werd. Dat was 3 maanden geleden. Ik zit elke week met ze aan de telefoon, en elke keer beloven ze een nieuwe op te sturen, maar na 3 maanden heb ik nog die klote deurbel niet ontvangen. Elke keer beloftes, maar ze komen niets na. Tering bedrijf dat het is.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187926798
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 21:37 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Kut ring. Wat een tering bedrijf is dat, ben er helemaal klaar mee. Gaat mijn 3 maanden oude ring stuk. Wist het niet eens, want geen app bericht. Wist het toen er op de deur geklopt werd. Dat was 3 maanden geleden. Ik zit elke week met ze aan de telefoon, en elke keer beloven ze een nieuwe op te sturen, maar na 3 maanden heb ik nog die klote deurbel niet ontvangen. Elke keer beloftes, maar ze komen niets na. Tering bedrijf dat het is.
Heb je rechtstreeks bij Ring gekocht? Want als ik zo'n ding bij pakweg bol bestel dan regel ik dat ook via hun...
U MAD?
pi_187927051
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je rechtstreeks bij Ring gekocht? Want als ik zo'n ding bij pakweg bol bestel dan regel ik dat ook via hun...
Nee bij de hornbach, maar kon het bonnetje niet vinden
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187927066
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Nee bij de hornbach, maar kon het bonnetje niet vinden
:') moet je ook maar niet cash betalen debiel
U MAD?
pi_187927073
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:

Nee bij de hornbach, maar kon het bonnetje niet vinden
moet je ook maar niet cash betalen debiel
Heb je gelijk in, maar het was in de aanbieding.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187941352
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Jij komt ermee, dus ik vroeg me af hoe je dat bedacht had?
Zoek eens op internet ;)
Elk jaar voeren ze zo'n blokkering uit!
Cindy De Vuyst
pi_187942853
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:45 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Zoek eens op internet ;)
Elk jaar voeren ze zo'n blokkering uit!
doe me een plezier en geef me een bron.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_187943206
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

doe me een plezier en geef me een bron.
Eerste link:
https://www.reddit.com/r/(...)_working_since_15th/

Eerste Youtube link:
Cindy De Vuyst
  woensdag 31 juli 2019 @ 11:33:21 #18
418784 Teasenz
Elke dag een gezond kopje thee
pi_188219347
Ik zou voor hikvision gaan voor kwaliteit, maar het voordeel van Xiaomi is dat ze een veel betere app heb.
Teasenz.nl: Authentieke Chinese thee direct van de theetuin tot in jouw kopje.
pi_188832830
ik wil niet een nieuw topic openen hiervoor - maar ik zoek dus een cam (wireless) met SD kaartje die de boel buiten in de gaten kan houden (inc nightvision) .

Ik denk dat een 2MP camera wel goed genoeg is, maar zie door de bomen het bos niet meer (qua prijs loopt het ook zo verschrikkelijk uiteen)

Iemand suggesties ? (voorbeeld : https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN)
pi_188922938
Ik heb goede ervaring met zowel Foscam en Hiseeu, daar heb ik er nu 3 van hangen.
pi_188922947
Ik zoek nog wel een voordelige NVR die zonder XMEYE te benaderen is via een app.

iemand nog tips?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')