https://www.google.com/se(...)odil+drug&aqs=chrome..quote:Op maandag 15 juli 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent, maar het klinkt debiel.
Niet gelezenquote:
Mist haar kindje en wil niet meer werken laat op de avond...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef RedFever007 het volgende:
is er iets met Eva aan de hand ofzo? Lijkt wel of ze er totaal niet bij is
viesssss Patrickquote:
Ga je ook op 28 september area 51 bestormen?quote:
Helium, schijntquote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef kree het volgende:
wat is er op de maan dan? behalve veel maanzand?
verklaar je nader?quote:
Helium is een beperkte grondstof op aarde, maar wordt gebruikt voor MRI-scanners en hardeschijven. Als 't op is is 't op. dan maar van de maan afhalen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
verklaar je nader?volgens mij weinig daar te zoeken enzo ga dan naar mars ofzo etc
Niet gelezen. @Oscar.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helium is een beperkte grondstof op aarde, maar wordt gebruikt voor MRI-scanners en hardeschijven. Als 't op is is 't op. dan maar van de maan afhalen.
Maanzaad! Toch?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef kree het volgende:
wat is er op de maan dan? behalve veel maanzand?
Ik kijk wel ffies of ik een gaatje kan vinden. Doe je mee?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ga je ook op 28 september area 51 bestormen?
eerste dier in de ruimtequote:Op maandag 15 juli 2019 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
rusland:
eerste man in de ruimte
eerste sateliet in de ruimte
eerste ruimtewandeling
rusland![]()
Ben jij een naruto runner?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:48 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik kijk wel ffies of ik een gaatje kan vinden. Doe je mee?
haha ja weet wel wat helium is, maar dat was mijn vraag niet. Hoe haal je dat daar op de maan dan en weer terug? Als het er sowieso al is. Maar ok dat is een tweede vraagquote:Op maandag 15 juli 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helium is een beperkte grondstof op aarde, maar wordt gebruikt voor MRI-scanners en hardeschijven. Als 't op is is 't op. dan maar van de maan afhalen.
Ik ben niet afgestudeerd in helium op de maan delvenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja weet wel wat helium is, maar dat was mijn vraag niet. Hoe haal je dat daar op de maan dan en weer terug? Als het er sowieso al is. Maar ok dat is een tweede vraag
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:50 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Nog meer beelden van reuze kwallen, was Dekker niet genoeg ofzo?
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:50 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
ik ook niet daarom kletsen we maar wat, maar vanaf de maan naar aarde halen lijkt me ver ver ver toekomstmuziek welquote:Op maandag 15 juli 2019 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben niet afgestudeerd in helium op de maan delven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |