https://www.google.com/se(...)odil+drug&aqs=chrome..quote:Op maandag 15 juli 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent, maar het klinkt debiel.
Niet gelezenquote:
Mist haar kindje en wil niet meer werken laat op de avond...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef RedFever007 het volgende:
is er iets met Eva aan de hand ofzo? Lijkt wel of ze er totaal niet bij is
viesssss Patrickquote:
Ga je ook op 28 september area 51 bestormen?quote:
Helium, schijntquote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef kree het volgende:
wat is er op de maan dan? behalve veel maanzand?
verklaar je nader?quote:
Helium is een beperkte grondstof op aarde, maar wordt gebruikt voor MRI-scanners en hardeschijven. Als 't op is is 't op. dan maar van de maan afhalen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
verklaar je nader?volgens mij weinig daar te zoeken enzo ga dan naar mars ofzo etc
Niet gelezen. @Oscar.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helium is een beperkte grondstof op aarde, maar wordt gebruikt voor MRI-scanners en hardeschijven. Als 't op is is 't op. dan maar van de maan afhalen.
Maanzaad! Toch?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef kree het volgende:
wat is er op de maan dan? behalve veel maanzand?
Ik kijk wel ffies of ik een gaatje kan vinden. Doe je mee?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ga je ook op 28 september area 51 bestormen?
eerste dier in de ruimtequote:Op maandag 15 juli 2019 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
rusland:
eerste man in de ruimte
eerste sateliet in de ruimte
eerste ruimtewandeling
rusland![]()
Ben jij een naruto runner?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:48 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik kijk wel ffies of ik een gaatje kan vinden. Doe je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |