quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee joh, kwart voor zeven zoals altijd. Maar ging gisteren om 3 uur naar bed dus heb wat opstart problemen vanmorgen... Maar zit alweer in de bus naar werk.
En jij vroeg... Geen zin om beetje uit te slapen? Mag allemaal gewoon op caturday
Nice!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stappen vanavond in Nijmegen met keiharde tekno![]()
Jij?
Morguh aloaquote:
Was het plan jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]waarom zo laat naar bed. Je zou toch voor 00:00 gaan slapen voortaan
![]()
Ik had liever wat verder geslapen maar ging nietdus om 5uur strijd opgegeven en opgestaan. Zal later nog wel proberen wat te slapen
Het weer daar al wat beter ook?
Maar na 00:00 is gewoon geen tijdstip meer om wakker te zijn als je er over 6uurtjes al uit moetquote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was het plan ja
Had een afspraakje maar zij wou duidelijk nog niet naar huis en maakte grapjes dat ik probeerde te vluchten.. Wou mezelf niet laten kennen
Middagdutjes beste dutjes
Ja wel beter inderdaad. Beetje wisselend maar in ieder geval niet meer constant grijs.
Jij nog weekend plannen?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:36 schreef eNGine10 het volgende:
@:ToT alvast goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Ja is wel een leuke dame. Nee, is een andere, was pas eerste afspraakje.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar na 00:00 is gewoon geen tijdstip meer om wakker te zijn als je er over 6uurtjes al uit moetZal wel een leuke dame zijn als je vond dat je haar even ongelijk wilde bewijzen
![]()
Zelfde als die je aan haar moeder probeerde voor te stellen?
Nee ik heb geen plannen.. afgelopen dagen telkens maar 3uurtjes per nacht ofzo gepaktdus denk vooral rustig aan doen. Zondag komen neefjes naar Amsterdam waarschijnlijk
Moet uitgerust zijn dan he
Hier ook grijs weerheerlijk gwn!
De tweede ook! Daarna niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eerste koffie van de dag is altijd genot ja
Aaahw zo liefquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is wel een leuke dame. Nee, is een andere, was pas eerste afspraakje.
En dan wat tegen mij zeggen als je zelf maar 3 uurtjes slaaptook afspraakjes?
Eerste is lekkerste.. daarna is het minder maar wel nog steeds lekkerquote:
Ik wakker.. Dan jij ook wakker!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:25 schreef Fancy2 het volgende:
Jullie moeten niet zoveel praten. Is nog vroeg
Ja was wel schattig. Handje vasthouden enzoquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw zo liefNou ja, gezelligheid kent geen tijd toch
![]()
hypocriet dat ik ben! Maar ik was niet uit vrije wil opgebleven he
Was op tijd gaan slapen maar zo vaak wakker geworden en dan uren wakker gelegen
![]()
Geen afspraakjes neeheb al iemand toch
Is gezelligquote:
GOEDEMORGEN FANCYYYYYYYquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:25 schreef Fancy2 het volgende:
Jullie moeten niet zoveel praten. Is nog vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |