Thank god.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En als Jorgensen voor 18 zou zijn vertrokken was Weghorst gekomen.
Ja hem laten spelen tegen AZ was een duur foutje. Heb overigens nooit begrepen wat Monaco in hem zag met zijn rare lijf en nog vreemdere motoriek. Die gozer is inmiddels al dik in de 20 maar oogt nog steeds niet als een kerel.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:09 schreef Oldground het volgende:
Waar blijven de hoogtepunten van de wedstrijd tegen Red Bull Salzburg trouwens? Hoorde ook al veel klachten dat de livestream geblokkeerd was buiten Nederland.
Eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:52 schreef PIETR het volgende:
Voor 15 miljoen laten gaan. Hij is onze beste speler, wordt hier met alle egards behandeld, is aanvoerder en toch sluit hij een overgang naar PSV niet uit. Gaat er misschien sportief ietsie op vooruit maar het blijft gewoon een kleurloze schijtclub, dat PSV. Pleur dan maar op ook, begin een beetje Berghuis-moe te worden.
Hij heeft z’n reactie verwijderdquote:
Az kreeg 25 voor Jahanbaksh,die topscorer was geworden en paar jaar jonger is. Statistieken van Berghuis zijn stukje minder dan Jahanbaksh zn laatste jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Daar is niets, dan ook echt niets, ten onrechte aan.
Premier League ervaring, momenteel flink aan het scoren in Zweden, ik ben fan. Mooie tweede spits achter Jørgensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft z’n reactie verwijderd
Tankovic naar Feyenoord confirmed
Waar stond dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft z’n reactie verwijderd
Tankovic naar Feyenoord confirmed
De situatie bij Berghuis is anders. Feyenoord wil natuurlijk geen speler naar PSV laten gaan. Daar gaan al wat extra miljoenen inzitten. Daarnaast heeft Berghuis gewoon hele goede statistieken, een van de beste rechtsbuitens (zo niet de beste) van de Eredivsie, is de belangrijkste speler van Feyenoord en heeft nog een tweejarig contract. Tussen de 15-20 miljoen lijkt mij een redelijke prijs.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Az kreeg 25 voor Jahanbaksh,die topscorer was geworden en paar jaar jonger is. Statistieken van Berghuis zijn stukje minder dan Jahanbaksh zn laatste jaar.
De Jong gaat bijv ook voor 15 miljoen naar Sevilla. Zou eerlijk gezegd niet weten waarom Berghuis meer waard zou zijn.
14 miljoen zou ik hem ongeveer inschatten
Berghuis postte onder die reactie van Tankovic 'Tankovic naar Feyenoord confirmed' en heeft dat later weer verwijderd?quote:
Nee. Tankovic postte gewoon waaaauw onder die foto van Berghuis en heeft dat later weer verwijderd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis postte onder die reactie van Tankovic 'Tankovic naar Feyenoord confirmed' en heeft dat later weer verwijderd?
Klopt,Feyenoord zal er wel een paar miljoen bijgooien als PSV komt. Precies daarom wordt een transfer lastig en denk ik dat ie misschien eerder naar buitenland gaat (of PSV moet echt 17 miljoen oid gaan betalen wat ik niet denk)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
De situatie bij Berghuis is anders. Feyenoord wil natuurlijk geen speler naar PSV laten gaan. Daar gaan al wat extra miljoenen inzitten. Daarnaast heeft Berghuis gewoon hele goede statistieken, een van de beste rechtsbuitens (zo niet de beste) van de Eredivsie, is de belangrijkste speler van Feyenoord en heeft nog een tweejarig contract. Tussen de 15-20 miljoen lijkt mij een redelijke prijs.
Maak er 20 mln van, dan mogen ze 'm hebben. Griezmann (nog iets ouder dan Berghuis) is voor 6x dat bedrag naar Barca verhuisd. Klinkt als een redelijke prijsverhouding.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt,Feyenoord zal er wel een paar miljoen bijgooien als PSV komt. Precies daarom wordt een transfer lastig en denk ik dat ie misschien eerder naar buitenland gaat (of PSV moet echt 17 miljoen oid gaan betalen wat ik niet denk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |