quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, Hitler en Jezus waren al bezet.
Maar verder vlijmscherp, Anne.
Steven deed zijn vader na, die was er ook nooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Berghuis was in die wedstrijden tegen psv zo verschrikkelijk slecht.....![]()
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:55 schreef H.FR het volgende:
Ik snap het gezeik op onze beste speler niet zo. Die jongen heeft inmiddels 120 potjes voor ons gespeeld en is al ruim 80 keer direct (goal/assist) betrokken geweest bij een goal. Dat zijn gewoon erg goede cijfers voor een buitenspeler. Als een concurrent dan interesse heeft moet die gewoon de hoofdprijs betalen.
Jullie hebben op dit moment een vrij matige selectie, dus ik zou maar blij zijn als Berghuis aansluit.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
Wij willen Berghuis niet. Matige speler en veelste duur.
We hebben Bruma, Lozano, Bergwijn, Gakpo, Afellay, Malen, Lammers en nog een jeugdspeler. Nee we hebben Berghuis echt nodig inderdaad...quote:Op zondag 14 juli 2019 05:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jullie hebben op dit moment een vrij matige selectie, dus ik zou maar blij zijn als Berghuis aansluit.
deze statistieken geloof ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:55 schreef H.FR het volgende:
Ik snap het gezeik op onze beste speler niet zo. Die jongen heeft inmiddels 120 potjes voor ons gespeeld en is al ruim 80 keer direct (goal/assist) betrokken geweest bij een goal. Dat zijn gewoon erg goede cijfers voor een buitenspeler. Als een concurrent dan interesse heeft moet die gewoon de hoofdprijs betalen.
Ga gewoon wegquote:Op zondag 14 juli 2019 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
deze statistieken geloof ik niet
Hij is 27. Die kan je na 2 goede seizoenen nog prima kwijt voor rond de 15mln. Maargoed, ik zou hem ook pas halen als zowel Lozano als Bergeijk weg gaan hoor. Anders is jullie bezetting wel heel ruim.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben Bruma, Lozano, Bergwijn, Gakpo, Afellay, Malen, Lammers en nog een jeugdspeler. Nee we hebben Berghuis echt nodig inderdaad...En ook al richting de 30 jaar met nul restwaarde. Zou zelfs 5 miljoen al te veel vinden eerlijk gezegd. Simpelweg vanwege zijn leeftijd en is alleen een leuk Eredivisie voetbalertje.
We hebben een verdediger nodig. Berghuis is lood om oud ijzer. Geld over de balk.
Ik heb mijn cijfers van transfermarkt.de en tel ook bekerwedstrijden en Europees mee. Maar goed, jij valt toch niet te overtuigen. Overigens vind ik wel dat je hem bij een bod van 15+mln weg moet doen hoor (20% extra indien PSV).quote:Op zondag 14 juli 2019 10:08 schreef klaasweetalles het volgende:
klaas komt de keiharde werkelijke cijfers en een analyse
[ afbeelding ]
bron
https://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2016-2017/
conclusie
seizoen 2017-2018 heeft hij naar Feyenoord begrippen gepresteerd en eindigde hij als 2e in de lijst
kampioensjaar was hij al niet doorslaggevend eindigde hij als 21e in de competitie assist en goals lijst
afgelopen seizoen was het gewoon doorsnee/ Hij eindigt als nummer 7 in de competitie assist en goals lijst . Dat vind ik niet bijzonder.
Als rechtsbuiten van Feyenoord verwacht ik gewoon meer van een speler die in de voorhoede staat.
En bovendien zie ik een dalende lijn.
Hij passeert nooit zijn man. trekt naar binnen, geeft heel vaak een pass in de voeten van de tegenstander als hij van de rechterkant naar achteren loopt en de bal naar onze linksbuiten probeert te schieten
Die actie zie ik bijna ook zelden in het betaalde voetbal........alleen berghuis doet het.
Kortom wat mij betreft inpakken en wegwezen want als centrale middenvelder verwacht ik weinig van hem.
Kan hij de concurrentie van Narsingh winnen? ik Verwacht het niet. Narsing is meer een power aanvaller net zoals bergwijn die wel op kracht vaak langs zijn man kan passeren en een voorzet kan geven.
Mijn conclusie is dat je met Berghuis nooit om de titel gaat spelen.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb mijn cijfers van transfermarkt.de en tel ook bekerwedstrijden en Europees mee. Maar goed, jij valt toch niet te overtuigen. Overigens vindt ik wel dat je hem bij een bod van 15+mln weg moet doen hoor (20% extra indien PSV).
Klopt ja. Nog nooit een titel of prijs gepakt met Feyenoord...quote:Op zondag 14 juli 2019 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat je met Berghuis nooit om de titel gaat spelen.
je kan ook niet alles op statistieken gooien.
nooit meer.....quote:Op zondag 14 juli 2019 10:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Klopt ja. Nog nooit een titel of prijs gepakt met Feyenoord...
Ga gewoon weg.
zag dit nog voorbij komen dus belangrijk is/was hij weltwitter:Squawka twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 16:19:56Only three players created 100+ chances in the 2018-19 Eredivisie season (incl. playoffs):?? Steven Berghuis (117)?? Martin Ødegaard (110)?? Hakim Ziyech (106)A trio of left-foot wands. ? https://t.co/tLsA5Bf2VA reageer retweet
Maar hij heeft een beetje een Ajaxgezicht dus volgens sommigen hier kan hij er niks van.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
zag dit nog voorbij komen dus belangrijk is/was hij weltwitter:Squawka twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 16:19:56Only three players created 100+ chances in the 2018-19 Eredivisie season (incl. playoffs):?? Steven Berghuis (117)?? Martin Ødegaard (110)?? Hakim Ziyech (106)A trio of left-foot wands. ? https://t.co/tLsA5Bf2VA reageer retweet
Dit soort getallen zeggen mij dus niet....quote:Op zondag 14 juli 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2019 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit soort getallen zeggen mij dus niet....
Je kan beter af gaan vragen waarom Feyenoord al 2 seizoenen meer dan 20 punten achterstand heeft op de nummer 1
En daar is Berghuis mede schuldig aan......Als voorhoedespeler van Feyenoord zijn die getallen gewoon normaal.
Wil jij anders de statistieken van de andere vleugelspelers van Feyenoord even posten? Puur even om te zien hoe normaal deze cijfers zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan beter af gaan vragen waarom Feyenoord al 2 seizoenen meer dan 20 punten achterstand heeft op de nummer 1
En daar is Berghuis mede schuldig aan......Als voorhoedespeler van Feyenoord zijn die getallen gewoon normaal.
Bij Feyenoord is er altijd wel een speler die deze cijfers haaltquote:Op zondag 14 juli 2019 11:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wil jij anders de statistieken van de andere vleugelspelers van Feyenoord even posten? Puur even om te zien hoe normaal deze cijfers zijn.
Op Bergwijn na allemaal geen geweldige spelers.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben Bruma, Lozano, Bergwijn, Gakpo, Afellay, Malen, Lammers en nog een jeugdspeler. Nee we hebben Berghuis echt nodig inderdaad...En ook al richting de 30 jaar met nul restwaarde. Zou zelfs 5 miljoen al te veel vinden eerlijk gezegd. Simpelweg vanwege zijn leeftijd en is alleen een leuk Eredivisie voetbalertje.
We hebben een verdediger nodig. Berghuis is lood om oud ijzer. Geld over de balk.
En dat voor iemand van Harvard.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Afellay jonguh!! Bambambamquote:Op zondag 14 juli 2019 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Op Bergwijn na allemaal geen geweldige spelers.
Zijn er grote wedstrijden in die gehandicaptencompetitie dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Berghuis de man die voornamelijk in de kleine wedstrijden scoort en aanwezig is wordt nogmaals bevestigt met deze statistiek
[ afbeelding ]
Je zegt het goed...quote:Op zondag 14 juli 2019 12:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn er grote wedstrijden in die gehandicaptencompetitie dan?
Eens. Een speler met een babystem kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt het goed...
Alleen Berghuis en een paar anderen zijn de weg kwijt...
Berghuis die zich gedraagt als een superster bij Feyenoord terwijl hij alleen in de kleine wedstrijden wat kan bijdragen aan Feyenoord
En een paar kneuzen hier die denken dat de vraagprijs van berghuis op 15 tot 20 miljoen zou moeten liggen...
Bij psv zijn ze denk ik niet gek die gaan wel net als 020 in zuidamerika voor dat soort bedragen een speler met meer potentie halen....
Idd, Ruben Schaken haalde ook consequent dit soort cijfers.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is er altijd wel een speler die deze cijfers haalt
De afgelopen 2 seizoenen was het bij Feyenoord een groot probleem met de linksbuiten en de spits dus dat berghuis deze cijfers gehaalt heeft is gewoon logische
een greep van de laaste 5-6 jaar...
[ afbeelding ]
Rubben gaf wel ontzettend veel voorzetten waaruit direct of indirect werd gescoord....vooral aan Pelle toch,...quote:Op zondag 14 juli 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, Ruben Schaken haalde ook consequent dit soort cijfers.
Laat me niet lachen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rubben gaf wel ontzettend veel voorzetten waaruit direct of indirect werd gescoord....vooral aan Pelle toch,...
het is wel zoquote:
Dat was het probleem: Theoretisch gezien KON hij het doen, maar hij DEED het vrijwel nooit.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is wel zo
Schaken was een speler die voorzetten kon geven vanaf de zijkanten...
En dat is precies het probleem wat jorgensen heeft sinds Elia en Karsdorp niet meer voor Feyenoord spelen....voorzetten vanaf de zijkanten
Berghuis heeft volgens mij nog nooit 1 fatsoenlijke voorzet gegeven vanaf de achterlijn de afgelopen 3 jaar....
Hopelijk kan narsingh dat wel
#blessquote:Op zondag 14 juli 2019 17:29 schreef De_Kraam het volgende:
Rubinho
Toch mooi Oranje gehaald met zijn enige actie die hij in huis had. #bless
Klopt. Ik zou oprecht eerder met Bannis spelen dan Vente.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe tweede spits wordt, want met Vente kun je echt het seizoen niet starten. Die is gewogen en te licht bevonden. Verder vind ik ook niet dat Jörgensen zich geen zorgen hoeft te maken om zijn plaats, die mag wat mij betreft ook de open concurrentie aangaan met een nieuweling als er zich een mooie kans aandient om een spits aan te trekken van kaliber.
Desalniettemin moet de prioriteit nu bij een LCV en een RA liggen. Hoor verder weinig, hiervoor hoorde je wel steeds duidelijke geruchten over specifieke spelers die bleken te kloppen.
Als je dan zo van de feiten bent: Karsdorp heeft 19 assists gegeven in het shirt van Feyenoord, waarvan slechts één waar Jorgensen uit scoorde..quote:Op zondag 14 juli 2019 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is wel zo
En dat is precies het probleem wat jorgensen heeft sinds Elia en Karsdorp niet meer voor Feyenoord spelen....voorzetten vanaf de zijkanten
Berghuis heeft volgens mij nog nooit 1 fatsoenlijke voorzet gegeven vanaf de achterlijn de afgelopen 3 jaar....
Die 6-2 tegen Ajax alweer vergeten? Twee keurige voorzetten van Berghuis waaruit gescoord werd.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |