en 3 keer?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel treurig JC, 1 keer ok 2 keer is teveel
oh sorryquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel treurig JC, 1 keer ok 2 keer is teveel
Denk het. Heb nog niks gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:49 schreef aTypisch het volgende:
sinds wanneer doen nederlanders het zo goed in de tour?
nieuwe dokter?
JanCeesquote:
vrienden waarschuw je toch maar 1 keer, erna zinloosquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JanCees
Zo?
Er wordt hier karaktermoord gepleegd.
Moet je op zo'n papiertje schrijven en op die muur hangen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
Waarom komen de kersen bij de appie nog steeds uit Griekenland
WANBELEID
Heb je een punt. JC is dus vriend af bij jou?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrienden waarschuw je toch maar 1 keer, erna zinloos
Dacht dat ze rond deze tijd wel weer uit Nederland kwamenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je op zo'n papiertje schrijven en op die muur hangen.
Het is nog geen augustus.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht dat ze rond deze tijd wel weer uit Nederland kwamen
nee want ik heb hem net pas wat gezegdquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een punt. JC is dus vriend af bij jou?
Barbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet helemaal niks van kersen dus ik lul maar wat Caland.
Alsof hij daar wakker van ligt. Vanavond geeft hij zijn ziel over aan Koning Alcohol en dan kan niets hem maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:12 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees wordt hard aangepakt door de gevestigde orde.
Touché. Het comazuipen wordt weer tijdig ingezet. Om 0:57 uur verwacht ik de eerste wazige foto's van een halfvol Amstel vaasje in DE APPquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof hij daar wakker van ligt. Vanavond geeft hij zijn ziel over aan Koning Alcohol en dan kan niets hem maken.
Een kleintje. Vanavond de kroeg in en een paar pijltjes rossen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik schenk nog even een lekker bakkie in @:El-Stinho . Doe je mee?
Ontsteek je daar ook wel eens in woede als een @Lenny_Leonard die een zware meltdown te verwerken krijgt als je pijlen weer eens buiten het bord belanden?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een kleintje. Vanavond de kroeg in en een paar pijltjes rossen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tennis
Ik kijk Federer
Ok Gijpiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen tennis
Ik kijk Federer
Watquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind kersen een van de smerigste soorten fruit.
Ja dat is wel ongeveer hetzelfde inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt iets wat ik nooit eet. Een keer ziek geweest van kersen-ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |