vind je het raar? dat is wat die jongen eetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Adje aan het jammeren dat er niet genoeg groente en fruit was besteld.
Hij stond vanmiddag nog onder de douche. Hij gebruikt geen zeep. Dat llijkt me het probleem.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je stinkt als je jezelf niet wast, wat Adje dus nooit doet, hij laat zat winden begreep ik, dus dat komt zijn poriën niet uit
dat het niet weggemoffeld wordt, die wijven daar amper douchen, luchtje op, lijkt de pruikentijd wel, vieze dingen dat ze er rond lopenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij stond vanmiddag nog onder de douche. Hij gebruikt geen zeep. Dat llijkt me het probleem.
Met zeep wassen is helemaal niet goed dacht ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij stond vanmiddag nog onder de douche. Hij gebruikt geen zeep. Dat llijkt me het probleem.
eigenlijk niet, vooral niet op gevoelige delen, kan je hoop ellende van krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met zeep wassen is helemaal niet goed dacht ik
Dat, maar de geuren die via de poriën naar buiten komen zijn erger dan je denkt, ooit met een knoflook eter in de sauna gezeten? Dan weet je wat er ongewenst naar buiten komt, niets te maken met drollen op de wc . en Adje vreet ongelooflijk veel , uien, knoflook, kruiden, peper om zijn vegan eten "lekker" te houdenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
eens knoflook uit de mond kan ik me overheen zetten, maar uit je porieen is echt vreselijk!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat, maar de geuren die via de poriën naar buiten komen zijn erger dan je denkt, ooit met een knoflook eter in de sauna gezeten? Dan weet je wat er ongewenst naar buiten komt, niets te maken met drollen op de wc . en Adje vreet ongelooflijk veel , uien, knoflook, kruiden, peper om zijn vegan eten "lekker" te houden
ja...maar het ging over de invloed van achteren...begreep ik tussen de regles door....en dat hij te vervangen is voor een andere poppetje....quote:
Dat denkt Adriaan ook. Misschien niet zo goed maar je wordt er dus wel schoner van. Maar waarschijnlijk verwijdert het meer dan nodig,quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met zeep wassen is helemaal niet goed dacht ik
Jens tegen Adriaan. Ik ben blij dat je mij eten brengt. Ik ga er alleen nog uit als ik moet poepen verder zien ze me niet vandaagquote:
* gauw overgeschakeld *quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, over aftrekken, wat elke "zoon" zou moeten weten
Dat jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
De klokkenluider van de Grote Kerk in Haarlem
Wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
heheoveral teringzooi
ze jankt bijna
kom op ,trek ff van leer daar
nah, geen medelijden mee, dat kind wil ook alles, bruiningstoestand en het milukt, krijgt ze uitslag, fillers in haar lip, en die lip hangt zowat over haar neus, noem maar op, en Frennie staat voorop, broddellapje is hetquote:
Nee , ik zit er iedere keer als ik haar zie lopen met verbazing naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt niet gezond voor zo'n jong iemand.
Voor vandaag is Jens er klaar mee, met die patjakkers.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen, dat Jens naar huis wult?
Maar ziet er niet uitquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah, geen medelijden mee, dat kind wil ook alles, bruiningstoestand en het milukt, krijgt ze uitslag, fillers in haar lip, en die lip hangt zowat over haar neus, noem maar op, en Frennie staat voorop, broddellapje is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |