Ik denk dat ze dan heel erg veranderd...en niet ten goedequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik hoorde haar zeggen dat ze alleen bier drinkt als ze uit gaat.....dus dat wordt wat...
Ik verheug me er bijna een beetje opquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik hoorde haar zeggen dat ze alleen bier drinkt als ze uitgaat.....dus dat wordt wat...
kapot mot zequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik verheug me er bijna een beetje op
over wie hebben ze tquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel kan de afgelopen dagen niemand meer uitstaan...Maris heeft dat ook.
Maris werkt zo hard en weer commentaar op de nietsnutten... Merel kan het ook niet meer handeln,, Doet dus ook nietsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel kan de afgelopen dagen niemand meer uitstaan...Maris heeft dat ook.
En precies dat vind ik walgelijk aan deze groepquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
nah myl zal zo wel bij de baas geroepen worden
Over iedereen die niks doet, zij zijn de enigen die werken.quote:
Ja echt ..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie over BenB beddengoed, hij ligt er NB zelf onder
Mylene had toch na de laatste B&B ook netjes alle beddengoed afgehaald en in de wasautomaat gestopt. Toen was Merel nog zo pissed, want ze had ook niet het bed van Merel opgemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Mylene - zij die nooit wat doet - Heeft vanmorgen de spullen van Merel ingepakt en verstuurd en is nu de douches aan het schoonmaken, maar volgens sommigen hier zit ze de hele dag.
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En precies dat vind ik walgelijk aan deze groep
Ze doen er namelijk allemaal aan mee,
Aan de andere kant moet Mylene ook echt gaan leren om die vette bek die ze zelf ook wel degelijk heeft op de goede manier te gaan gebruiken tegen bepaalde mensen en in bepaalde situaties .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |