wat is dit voor een spul?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij hebben met hardwaxolie behandeld massief eikenhout planken op de vloer, en we dweilen met hardwax cleaner van de vloerenmeneer.
Geen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Hoe zit het met de weekendplannen van de SC'ers?
Drukke boel hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
hoe gaat het met je? nu helemaal bijgetrokken van de verandering van medicatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben ook geen plannen geloof ik. Morgen kipfilet roken, zondag pulled pork maken. Dat was het. Ik heb gisteren wat meubelspul bij Ikea gekocht dus ik denk dat dat in elkaar wordt gezet.
Werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe gaat het met je? nu helemaal bijgetrokken van de verandering van medicatie?
Ardennen is wel tof.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Werkendan volgend weekend Ardennen met familie (geen zandtaartmeet
), nog 1 weekend werken en dan ben ik 5 weken vrij
Ik zal je zo een foto appenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:13 schreef Barreltje het volgende:
wat is dit voor een spul?ik ben ook op zoek naar behandeling voor m;'n eiken vloer
Alle koekjes in huis opeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:21 schreef minilot het volgende:
Zondag gaat Günther een middagje fietsen met oma dus hebben J. en ik op een weekenddag zomaar een poos het huis voor onszelf, dus één en ander laat zich wel raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |