Waarom zou je niet meelopen als je een ticket hebt? De vraag is of het doorgaat, maar als het doorgaat zou ik niet weten waarom je niet mee zou lopen. Ik twijfel daar in elk geval niet over,. als het doorgaat doe ik mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ondanks mijn ticket denk ik ook niet dat ik nog mee loop... denk dat het niet meer gaat dit jaar ivm corona.
Ik denk dat ik niet mee loop, omdat ik denk dat het niet door gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meelopen als je een ticket hebt? De vraag is of het doorgaat, maar als het doorgaat zou ik niet weten waarom je niet mee zou lopen. Ik twijfel daar in elk geval niet over,. als het doorgaat doe ik mee.
Ik zie het wel. Het is te leuk om mee te doen, om mijn inschrijving te annuleren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mee loop, omdat ik denk dat het niet door gaat.
Als het wel door gaat loop ik wel mee, maar heel eerlijk, ik zie het niet gebeuren.
7 uur? Dan kun je net nog de laatste ploeg met 60+'ers succes wensen, de rest is al weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef wielrennerdt het volgende:
Grote kans dat dit bazenfeest niet doorgaat. Kan niet wachten om na een avond zuipen om 7 uur aan de start te staan en mensen succes te wensen om daarna te gaan slapen![]()
Klopt. Van 6 tot 7 even mensen aanmoedigen na een avond zuipenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef qltel het volgende:
[..]
7 uur? Dan kun je net nog de laatste ploeg met 60+'ers succes wensen, de rest is al weg.
Nou, doe mij maar de mensen die er om 3 uur 's nachts al staan. Dat zijn de echte bikkels.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:29 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Klopt. Van 6 tot 7 even mensen aanmoedigen na een avond zuipen![]()
man man wat mis ik die tijden. zo lachen vorig jaar
veel plezierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar de mensen die er om 3 uur 's nachts al staan. Dat zijn de echte bikkels.
Er zij ruim 50.000 inschrijvingen, maar er zullen dankzij corona ook genoeg annuleringen zijn.Loten zal dus wel niet hoeven, maar ja, of Corona al opgelost is, geen idee....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef Dries4Ever het volgende:
De spanning, bijna ondraaglijk
Mag ik wel of niet mee lopen, en gaat de mars uberhaupt door.
tjonge wat kut is dit
Schrijf dit jaar maar op je buik hoor, Duitsland en België hebben alle grote evenementen al afgelast tot eind augustus, nederland gaat deze lijn volgen. let maar opquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Er zij ruim 50.000 inschrijvingen, maar er zullen dankzij corona ook genoeg annuleringen zijn.Loten zal dus wel niet hoeven, maar ja, of Corona al opgelost is, geen idee....
Zelfs de Olympische spelen zijn afgelast, maar de Nijmeegse Vierdaagse gaat gewoon door! :pquote:Op donderdag 16 april 2020 00:57 schreef vosss het volgende:
Ow dit is nog niet officieel afgelast? Daar sta ik wel van te kijken. Ik was in de veronderstelling dat het al lang afgelast zou zijn en dat ik dat nieuws gewoon even gemist had of iets
40 kilometer, is 40.000 meter in 3 rijen lopen dan kunnen er (40.000*3)/1.5 meelopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:30 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Zelfs de Olympische spelen zijn afgelast, maar de Nijmeegse Vierdaagse gaat gewoon door! :p
Nee, die beslissing maken ze officieel pas eind Aprilquote:Op donderdag 16 april 2020 00:57 schreef vosss het volgende:
Ow dit is nog niet officieel afgelast? Daar sta ik wel van te kijken. Ik was in de veronderstelling dat het al lang afgelast zou zijn en dat ik dat nieuws gewoon even gemist had of iets
Ze willen tot mei wachten, normaal gesproken wordt dan de vergunning afgegeven door de gemeente. Wanneer die het niet afgeven want corona/covid 19 is het overmacht en zijn allerhande voorbereidingen die gedaan zijn gemakkelijker terug te draaien financieel gezien.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:57 schreef vosss het volgende:
Die gaat er niet komen.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb me niet ingeschreven omdat ik mijn geld niet kwijt wil zijn. Wacht wel op een evt na inschrijving nadat duidelijk is dat het gewoon door gaat in aangepaste vorm.
Dit. Precies de reden dat ik zonder nadenken wel gewoon m'n inschrijving betaald heb.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:29 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Die gaat er niet komen.
Als je je wel had ingeschreven had je voor 50 euro gegarandeerd een plekje gehad volgend jaar. Ga er maar vanuit dat het volgend jaar heel druk is met inschrijvingen en de nieuwe starter plekken zeer beperkt zullen zijn.
Ben benieuwd wat ze met de viavierdaagse wandelaars gaan doen qua compensatie als ze de boel afgeblazen hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit. Precies de reden dat ik zonder nadenken wel gewoon m'n inschrijving betaald heb.
Ik verwacht dat ik de kosten van het shirt en het certificaat dat ik er bij besteld heb en ook van te voren moest betalen, wel terugkrijg, die vijftig euro inschrijfkosten ben ik gewoon kwijt, daar heb ik me al op ingesteld; dat is dan m'n reservering voor volgend jaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met de viavierdaagse wandelaars gaan doen qua compensatie als ze de boel afgeblazen hebben.
Ik heb de vierdaagse vijf keer gelopen, waarvan vier keer uitgelopen. Dus tenzij ze zoals bij de 100e editie besluiten tot 100% loting zie ik het wel loslopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:29 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Die gaat er niet komen.
Als je je wel had ingeschreven had je voor 50 euro gegarandeerd een plekje gehad volgend jaar. Ga er maar vanuit dat het volgend jaar heel druk is met inschrijvingen en de nieuwe starter plekken zeer beperkt zullen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |