Is niet teruggedraaid. Het is (uit mijn hoofd) twee weken geleden door de rechter goedgekeurd. 1 bedrijf verwacht voor het einde van 2020 250 mijl gebouwd te hebben. Er zijn talloze bedrijven bezig met bouwen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor het bouwen van een stukje muur. Bovendien is dat inmiddels ook alweer teruggedraaid door de rechter, dacht ik, omdat Trump middels noodtoestanden niet met geld mag schuiven.
Bron?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:30 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Is niet teruggedraaid. Het is (uit mijn hoofd) twee weken geleden door de rechter goedgekeurd. 1 bedrijf verwacht voor het einde van 2020 250 mijl gebouwd te hebben. Er zijn talloze bedrijven bezig met bouwen.
Het overgrote deel van de Amerikanen(incl. GOP) staat er niet achter volgens mij.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
Of je als Amerikaan nou vrolijk moet worden van zo'n peperdure muur, is de vraag. Maar goed, het is hun feestje.
quote:Trump administration moves to end protections for Central American asylum seekers
The Trump administration on Monday moved to end asylum protections for most Central American migrants in a major escalation of the president's battle to tamp down the number of people crossing the U.S.-Mexico border.
According to a new rule published in the Federal Register, asylum seekers who pass through another country first will be ineligible for asylum at the U.S. southern border. The rule, expected to go into effect on Tuesday, also applies to children who have crossed the border alone. The new rule will affect asylum seekers coming through Mexico from countries like Guatemala and El Salvador.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |