Heb je al het verschuiven van tijden geprobeerd? en gaat het om èèn slaapje of?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Goddelijker het volgende:
Pff, even stoom afblazen!
Onze dame van 13 maanden wilt ineens niet meer slapen op de dag sinds 1-2 weken, ondanks dat ze hartstikke moe is. Krijst de hele boel bij elkaar.
En dat terwijl het 's avonds eigenlijk geen probleem is. Verlatingsangst?
Iemand een fantastische tip?
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heb je al het verschuiven van tijden geprobeerd? en gaat het om èèn slaapje of?
Nou ik dit zo lees, misschien eens proberen hoe het gaat als je haar om 12:30 ofzo in bed legt? Bij het consultatiebureau werd me ooit verteld dat kindjes soms niet meer op de ochtend willen gaan slapen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.
En ze is duidelijk moe met duimen, oogwrijven, etc.
Wij hebben doen het slaapje wat later gedaan (deden ze op het kdv ook dus dat hebben we gevolgd) slapen rond 12:30 ongeveerquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.
Ik zou toch eens proberen het wat te verschuiven naar 12.00/12.30.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is ze niet te moe? Als onze dochter zit te oogwrijven, zijn we eigenlijk te laat en is het inslapen een drama (tot nu toe lukt het nog wel, maar ze is dan gewoon heel onrustig). Als we het voor zijn, dan slaapt ze direct in en ook goed door haar slaapje heen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sacre, ik blijf jaloers hoor op zo’n goede slaper![]()
PKM, succes de komende dagen! Ik vind het ook altijd pittig zonder manlief en C is over het algemeen niet eens lastig.
Ze heeft vanmiddag lekker gepoedeld en met haar nieuwe waterspeeltafel gespeeld en ik heb er naar gekeken met mijn snothoofd. Ik ben dit weer alweer zat hoor
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, in het kader van speelgoed dat geen speelgoed is, meuk sorteren in een bakvorm: de! hele! dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een shoutout naar, ik denk, @FlyingFish, die hier eens postte hoe je memory aan kleine koters leert: inmiddels een dikke hit hier
Let me see you stripped down to the bone
Haha, hier exact hetzelfde met het drollenmollenboek!quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:45 schreef FlyingFish het volgende:
De mol die op zijn hoofd gepoept is was hier het eerste duidelijk zelf voorleesboek. Hoorden we steeds “ik? Nee. Ik doe zo *geluidje*” de rest was onverstaanbaar
Hier tot nu 3 boterhammen met beleg als ontbijt, 1 geklutst ei omelet met wat kruiden als lunch, een vrieslolly en een zakje naturel crocky chips want verkansiequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef minilot het volgende:
Eten jullie dreumesen overigens ook zo belabberd met dit warme weer? De score van vandaag tot dusver: paar stukjes watermeloen, een plakje ham en 1 ijsklontje
Zo maar eens zien of de boobs tot extra borstvoeding te porren zijn..
Ter inspiratie: wij eten salade (sla en rundvleessalade), stokbrood en chipolataworstjes. Daarvoor trotseerde ik de hitte vanochtend om bij de slager te geraken met twee kinderen. Gelukkig voor het echt heet werd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier tot nu 3 boterhammen met beleg als ontbijt, 1 geklutst ei omelet met wat kruiden als lunch, een vrieslolly en een zakje naturel crocky chips want verkansiehij drinkt heeeeeeeeel veel ijswater en nu met een fles melk op bed /vreetzakbaby
Ik eet zelf wel minder, of nou ja anders. Niet van plan te koken vanavond, gister was het al pizzadus ik zal toch iets gezonds moeten verzinnen.
Vanochtend één boterham ipv twee dus ik maakte vanmiddag een monkeyplatter met meloen, oude kaas, ham, fusilli en maïsboogjes. Dat ging goed. Verder staan nu overal bekers drinken verspreid door het huis, dat gaat ook goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef minilot het volgende:
Eten jullie dreumesen overigens ook zo belabberd met dit warme weer? De score van vandaag tot dusver: paar stukjes watermeloen, een plakje ham en 1 ijsklontje
Zo maar eens zien of de boobs tot extra borstvoeding te porren zijn..
Hier was de monkeyplatter ook ipv lunch. Niet en en. Maar sowieso weinig zorgen om tandbederf hier, een van de weinige voordelen van amper tanden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:39 schreef minilot het volgende:
Monkeyplatters vind ik een sympathiek concept, maar random gesnaai door de dag heen is niet iets dat ik onderschrijf, onder meer inzake invloed op tandbederf.. Maar op dagen als vandaag zie ik de voordelen er wel van
Maar goed, pre-dutje kreeg ik net bij Günther een paar happen witte bonen in tomatensaus met een volkoren soepstengel naar binnen, een handje kersen en 1 van 2 borsten, dus ik vind het wel primaVoor een kekke versgeblenderde smoothie van kokosmelk, bosbessen en honing haalde de dude zijn neus op (zelf ondanks kleurig rietje!) dus die lurk ik nu zelf maar helemaal op
Lekker! Ik heb soep gemaakt en daarbij koude pasta pesto en broodjes met knakworstjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ter inspiratie: wij eten salade (sla en rundvleessalade), stokbrood en chipolataworstjes. Daarvoor trotseerde ik de hitte vanochtend om bij de slager te geraken met twee kinderen. Gelukkig voor het echt heet werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |