quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een langspeelplaat. Haha
Ga eens werken jij......quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een langspeelplaat. Haha
Maandag weer werken?quote:
Doe ik nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan mij niet meer plagen hoor
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik niet
Zou niet durven.
Na 1 uur op de werkvloer schreeuw je al weer om vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Yes sir!
Dinsdag weer.
Kijk er toch ook naar uit hoor.
Lol maken met collega's
Die kans zit er ook in jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 uur op de werkvloer schreeuw je al weer om vakantie.
Absoluut!quote:
Volgende week weer deels aan het werkquote:
Dat sowiesoquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar is toch geen belediging?
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar is toch geen belediging?
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
sorry Motorblokje
[..]
Volgende week weer deels aan het werk![]()
Beetje net als kemayu toch?quote:
Ja, dat was het! Heb je goed onthouden. Haha!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje net als kemayu toch?
Of wat het ook was
Ja vond het een leuk woordquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, dat was het! Heb je goed onthouden. Haha!
Wat je zegt ben jezelf (denk ik).quote:
quote:
Nog niets. Denk wel aan verse lekkerbek met patatquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar kan hij ook dansen ?![]()
Denk het niethij heeft nooit met je gedanst he, ook nooit aangeboden
@:skysherrif kan je dansen?
Lkkrrrrrquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog niets. Denk wel aan verse lekkerbek met patat
IF YOU WANT TO SHOOT, SHOOT. DON'T TALKquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
IF YOU WANT TO SHOOT, SHOOT. DON'T TALK
Zou meedoen !!quote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:
Mij bestquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
[..]
Mij best
Wtfquote:
Ja hup hup.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fancy moet zich maar even beschikbaar stellen vind ik
Waarom ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fancy moet zich maar even beschikbaar stellen vind ik
Die meiden zijn echt leuk met dansen!quote:
Ja das de leidsterquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die meiden zijn echt leuk met dansen!
Met name die voorste, die heeft er ook vaak grappige gezichtsuitdrukkingen bij!
Ik kijk liever naar @Limoentjuh haar K-pop video'squote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die meiden zijn echt leuk met dansen!
Met name die voorste, die heeft er ook vaak grappige gezichtsuitdrukkingen bij!
Shit......nou zit ik er mee in m'n hoofd.......voor aaaaaaltijd.....quote:
Die liedjes hoor je over 30 jaar nog in ieder Zuid Europees hotel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Shit......nou zit ik er mee in m'n hoofd.......voor aaaaaaltijd.....![]()
Straks na het werk effe een heerlijke goudgele rakker naar binnen tikken. Misschien een kapsalonntje hosselen en ff bij een maat langs. Verder in het weekend zelf lekker rustig aan. Misschien effe een hengeltje uitgooien. Maar dat weet ik nog niet zeker.quote:
We moeten het breder zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij nader inzien is deze dagbagger te klein voor Haags en ik
Lekker man!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Straks na het werk effe een heerlijke goudgele rakker naar binnen tikken. Misschien een kapsalonntje hosselen en ff bij een maat langs. Verder in het weekend zelf lekker rustig aan. Misschien effe een hengeltje uitgooien. Maar dat weet ik nog niet zeker.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Shit......nou zit ik er mee in m'n hoofd.......voor aaaaaaltijd.....![]()
Bim Bum Biddy?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]Die liedjes dan die Youtube-kanaal hebben dat stuk voor stuk heel erg!
Zo ook Theo Theo en met name Bim Bum Biddy.
Bim bum biddyquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]Die liedjes dan die Youtube-kanaal hebben dat stuk voor stuk heel erg!
Zo ook Theo Theo en met name Bim Bum Biddy.
Vissen je hobby? Eet je ze of gooi je ze terug in het water? Dat laatste vind ik altijd zonde. Want visquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Straks na het werk effe een heerlijke goudgele rakker naar binnen tikken. Misschien een kapsalonntje hosselen en ff bij een maat langs. Verder in het weekend zelf lekker rustig aan. Misschien effe een hengeltje uitgooien. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Lekker voorntjes etenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vissen je hobby? Eet je ze of gooi je ze terug in het water? Dat laatste vind ik altijd zonde. Want vis
Yes ! Wat zijn jouw plannen browski ? Naast een beetje modden dit dat ?quote:
Eigenlijk wel. Te lang niet gedaan. Moet maar eens even al mijn spullen in orde maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vissen je hobby? Eet je ze of gooi je ze terug in het water? Dat laatste vind ik altijd zonde. Want vis
Die voorntjes en brasem karper is niet te vreten, vol graat, Polen eten die beesten wel veelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes ! Wat zijn jouw plannen browski ? Naast een beetje modden dit dat ?
[..]
Eigenlijk wel. Te lang niet gedaan. Moet maar eens even al mijn spullen in orde maken.
Heb opgezocht. Zou het ook eten. Vis is vis!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die voorntjes en brasem karper is niet te vreten, vol graat, Polen eten die beesten wel veel
Is net alsof die niet doorhebben dat er graat inzit, vreten bijna alles op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die voorntjes en brasem karper is niet te vreten, vol graat, Polen eten die beesten wel veel
Oh ja en die vissen zet ik terug. Brasem en karper is niet te vreten.quote:
Ja rare jongens !quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is net alsof die niet doorhebben dat er graat inzit, vreten bijna alles op.
Geef ze aan mij!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja en die vissen zet ik terug. Brasem en karper is niet te vreten.
Paling kan wel alleen ff in bad laten liggen toch voor de zandsmaakquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:02 schreef ToT het volgende:
Wij vraten vroeger alles wat we aan vis vingen en wat een beetje fatsoenlijk qua grootte was; brasems, snoeken, paling, whatever.
Jullie weten het gewoon niet te etenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is net alsof die niet doorhebben dat er graat inzit, vreten bijna alles op.
Werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes ! Wat zijn jouw plannen browski ? Naast een beetje modden dit dat ?
[..]
Eigenlijk wel. Te lang niet gedaan. Moet maar eens even al mijn spullen in orde maken.
Sommige dingen moet je niet willen eten.quote:
Zo krijg je me nooit versierdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen eten.
Heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen eten.
Kijk nog eens goed naar mijn fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo krijg je me nooit versierd
Hoewel vis mijn favo 'vlees' is is vissen te saai voor mij. Ik heb geen geduld
Haahahaha!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar mijn foto![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je wilt wel. Dat weet je zelf net zo goed als ik.
Ooit wel, maar tering vroeg dicht altijd dus die slaan we meestal meteen al over...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hang jij nog wel eens bij de 4 jaargetijden in 038 ?
Ik hou wel van zelfverzekerde mannen iigquote:
Dat is wel bagger inderdaad. Ik ging er 'vroeger' heen voor het poolen boven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ooit wel, maar tering vroeg dicht altijd dus die slaan we meestal meteen al over...
Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik weet gewoon zeker dat ik jou een hele leuke date te bieden hebquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik hou wel van zelfverzekerde mannen iig
Kun je wel leuk zitten maar daar eten...allemaal van die wijven zooi...gewoon naar die hoerentent er naast man 3 gangen menu voor 25 ofzo ?? Paar halve liters klappen en dan door..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is wel bagger inderdaad. Ik ging er 'vroeger' heen voor het poolen boven.
Laatste keer dat ik ging chillen in Zwolle was het eten bij Las Rosas, indrinken bij de Keizer en verder naar de Docter en 't Paard in.
[..]
Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik weet gewoon zeker dat ik jou een hele leuke date te bieden heb
Ook chill,hoewel bij de Belg en die toko ernaast kan je ook prima vreterij scorenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je wel leuk zitten maar daar eten...allemaal van die wijven zooi...gewoon naar die hoerentent er naast man 3 gangen menu voor 25 ofzo ?? Paar halve liters klappen en dan door..
Ook al veel te lang al niet meer in de stad geweest trouwens....veel werken en sporten..alleen maar late diensten dus je gaat smiddags niet ff paar halve liters tikken op het terras ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook chill,hoewel bij de Belg en die toko ernaast kan je ook prima vreterij scorenOf dat restaurant naast de Febo dat op de markt uitkijkt waar die glazen engel staat. Ook een keer geweest en dat was ook dik in orde.
Och kijk dan *smelt*quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Valt hier nog iemand te bijten, of wat?"
Nee snap ik. kom af en toe nog s in Zwollywood. Maar meestal is het dan in 1 rits er door jagen en weinig tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook al veel te lang al niet meer in de stad geweest trouwens....veel werken en sporten..alleen maar late diensten dus je gaat smiddags niet ff paar halve liters tikken op het terras ofzo![]()
![]()
Dan bijt ik in die appelwangetjes hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar uit, hij bijt je zo!
Fucking 1200 geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
Gewoon 4 atten !!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier ook nog een Gladiator in de koelkast staan die hoognodig geklapt moet worden!
Alles flex?quote:
Hahaha Nice!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is wel bagger inderdaad. Ik ging er 'vroeger' heen voor het poolen boven.
Laatste keer dat ik ging chillen in Zwolle was het eten bij Las Rosas, indrinken bij de Keizer en verder naar de Docter en 't Paard in.
[..]
Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik weet gewoon zeker dat ik jou een hele leuke date te bieden heb
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar @:Limoentjuh haar K-pop video's
Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vroeg iemand precies hetzelfde net via whatsappeng..
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
Lekker vrolijk en leuk!
Zeker wetenquote:
Hahahaha!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker weten
Jij ook alles faf yu tide?
Wat vroeg je?quote:
Haha ja zoiets dacht ik al.. Uitsteken hoorquote:
Maar met een accent hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja zoiets dacht ik al.. Uitsteken hoor
IK VLIEG MET JE MEEEEquote:
Ik vind deze dansjes echt oprecht leuk!quote:
Dansende miniToTquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind deze dansjes echt oprecht leuk!En mini-ToT wordt er ook helemaal vrolijk van, hoewel hij Juf Roos leuker vindt.
Maar die Gijs gedraagt zich soms echt als een Ron Jeremy tegenover haar!
![]()
Die ja.quote:
Ha ha wacht maar tot ie straks kan staanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dansen doet hij nog niet, maar hij schiet soms wel lachend voorover in z'n stoeltje!
Hoe was je vakantie ?quote:
Staan lukt al wel als hij ergens tegenaan kan leunen of iets vast kan houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha wacht maar tot ie straks kan staan
Ahwquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Staan lukt al wel als hij ergens tegenaan kan leunen of iets vast kan houden.Hij zat net onze arme bank in elkaar te slaan toen hij er tegenaan stond! Eerst met de vuistjes, toen met de vlakke handjes!
Zoveelquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie leuke weekendplannen?
Lopen daar ook ladyboys?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weer uitgenodigd voor een Filipijns feestje.
Altijd wel gezellig, maar ook altijd wel druk.
Ik hou niet z ova ndit soort K pop, maar wat vind je hier van?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
Lekker vrolijk en leuk!
Het paard ons natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leert het paard jullie dansen of jullie het paard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]Vooral die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ben jij toch niet vies van?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ballen maar niet raken en eerst no honmo zeggen
Sla even overquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij toch niet vies van?
Bij een trio?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ballen maar niet raken en eerst no honmo zeggen
*??,,,,,,,?????quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij hebt al afgewezen, kan niet terugkrabbelen
Wat is er maandag ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig ook weer bijna maandag
Ik wacht nog ff.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ÉN het is al tijd voor bier!
[ afbeelding ]
"We mogen weer! Wat duurt dat altijd lang he, dat weekend!"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig ook weer bijna maandag
Nopequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
....die zich die reclame nog herinnert?
Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
....die zich die reclame nog herinnert?
Iets van een uitzendbureau geloof ik of zo.quote:
Randstad uitzendbureau?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets van een uitzendbureau geloof ik of zo.
Hyper onderdanig en slijmerig ventje staat met z'n baas in de lift en zegt dus wat ik hier boven typte, hopend op promotie.
Ik ken die kop wel, maar kan me de reclame niet voor de geest halen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hyper onderdanig en slijmerig ventje staat met z'n baas in de lift en zegt dus wat ik hier boven typte, hopend op promotie.
Hu????quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Want die van tempo team hebben er nooit zin in?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Want die van tempo team hebben er nooit zin in?
Hehe die kende ik al door jouquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou niet z ova ndit soort K pop, maar wat vind je hier van?
JAAAAAAAAAAAA DAAR IS ZEquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe die kende ik al door jouhad je me ooit aangeraden te luisteren. En zit ook in mijn afspeellijst. Beetje Michael Bublé stijl
Cherry blossom ending
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyyyyyy Haags strijder 💪👊
Zin om morgen te werken ?
Anaalridder las ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyyyyyy Haags strijder 💪👊
Zin om morgen te werken ?
Nee die avonden zijn alleen donderdags in de kroeg.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 juichen? Ook al is er niet veel om te juichen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nu wel. Zondag ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer ouwe ritme oppakken
Hele dag werken of is dat nooit zo in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |