abonnement Unibet Coolblue
pi_187880395
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef MaGNeT het volgende:
Trump :')

Als hij in 2011 wat geld in Bitcoin had gestoken had hij pas echt kunnen laten zien wat voor "visionair" het is.
Of als hij in 2000 wat geld in Google had gestoken. Of in 1990 in Apple. Of in 2005 in Facebook. Of in ASML bij de oprichting daarvan.

Ongelooflijk zwak argument natuurlijk.
pi_187880413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Er zijn presidenten voor minder goede redenen gestorven..
Dat geloof ik best maar de beveiliging is nu wel wat anders dan toen :P

Bitcoin is echt een minimaal dingetje van de hele finance wereld, dat is tof want we zijn nog heel vroeg, maar of het nou echt relevant is in verhouding met andere dingen waar Trump een keuze over maakt...
pi_187880447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:53 schreef Piva het volgende:

[..]

Als hij BUY BITCOIN tweet is het wachten tot hij een kogel kopt van een "loner".
Als hij de positie van de USD als wereldmunt actief zou ondermijnen zit die kans er zeker in ja.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187880458
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als je denkt dat dat de reden zou zijn overschat je de huidige relevantie van Bitcoin echt enorm.
Heeft meer te maken met de relevantie van de dollar als wereldmunt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187880464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als hij de positie van de USD als wereldmunt actief zou ondermijnen zit die kans er zeker in ja.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met de relevantie van de dollar als wereldmunt.
Maar dat staat los van BTC.
pi_187880471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

Of als hij in 2000 wat geld in Google had gestoken. Of in 1990 in Apple. Of in 2005 in Facebook. Of in ASML bij de oprichting daarvan.

Ongelooflijk zwak argument natuurlijk.
Ook dat heeft hij gemist.

pi_187880476
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik zie in Wit-Rusland wel een goeie kandidaat. De baas daar wilde niet zo lang geleden een heel mining platform gaan bouwen naast zijn kernreactoren. Bitcoin mining met kernenergie. _O_

Ik ben niet bekend met dit verhaal. De baas aka de president? Of één of andere oligarch?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187880485
quote:
Dat kan, maar achteraf roepen dat iemand op moment X in asset Y had moeten investeren is gewoon flauwekul naar mijn mening.
pi_187880507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met dit verhaal. De baas aka de president? Of één of andere oligarch?
Denk dat ie hiernaar verwijst: https://coinidol.com/belarus-mine-bitcoin/
pi_187880517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:03 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat kan, maar achteraf roepen dat iemand op moment X in asset Y had moeten investeren is gewoon flauwekul naar mijn mening.
Nobody knows more about cryptocurrencies than Trump does.
pi_187880532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat geloof ik best maar de beveiliging is nu wel wat anders dan toen :P

Bitcoin is echt een minimaal dingetje van de hele finance wereld, dat is tof want we zijn nog heel vroeg, maar of het nou echt relevant is in verhouding met andere dingen waar Trump een keuze over maakt...
De beveiliging gaat je daar niet in helpen natuurlijk.. President zijn is een "zwaar" beroep. Zoek maar eens op voor de grap hoeveel het er niet gehaald hebben..

Bitcoin is niet relevant als in totale mcap op dit moment nee. Maar jij weet ook wel op welke manier bitcoin terrein wint. Één of twee flinke parabolische bewegingen en opeens is bitcoin een blackswan en wel degelijk een gevaar voor de USD (wereldmunt).
pi_187880539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met dit verhaal. De baas aka de president? Of één of andere oligarch?
quote:
De president van Wit-Rusland, Aleksandr Loekasjenko, wil een gigantisch datacenter in het land neerzetten voor het minen van bitcoin (BTC)
https://bitcoinmagazine.n(...)tacenter-neerzetten/
pi_187880594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat is de beste manier om Wit-Rusland in één generatie van hell hole naar ontwikkeld land te brengen. Niet onmogelijk (kijk Z korea) en zeker interessant om als leider te kunnen doen.
Mining is niet de manier om een hell hole naar een ontwikkeld land te brengen. Het is wel de manier om een hell hole een hell hole te houden en mensen aan de top heel rijk te maken. Lokale bevolking gaat daar waarschijnlijk niet van meeprofiteren want het is niet een industrie wat allerlei banen met zich meebrengt. Mining is ordinair energieslurpen en daar heb je weinig mensen voor nodig. Het is niet zoals bijv. een internet datacenter.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187880633
Nu ik toch even lekker op crypto aan het schijten ben.

Dit soort tweets:

Rhythmtrader twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 12:56:11 They warn bitcoin is used by criminals, but it's actually our best tool against them.A single year, the top three banks made:$1.1B in ATM fees$2.3B in maintenance fees$5.4B in overdraft feesThey make billions from those who don't have a choice, or any money to begin with. reageer retweet
:') :') :')

En dan vergeten dat het bitcoin netwerk elk jaar 8 miljard moet betalen voor veiligheid _O- _O-
pi_187880698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:11 schreef KapBak het volgende:
Nu ik toch even lekker op crypto aan het schijten ben.

Dit soort tweets:

Rhythmtrader twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 12:56:11 They warn bitcoin is used by criminals, but it's actually our best tool against them.A single year, the top three banks made:$1.1B in ATM fees$2.3B in maintenance fees$5.4B in overdraft feesThey make billions from those who don't have a choice, or any money to begin with. reageer retweet
:') :') :')

En dan vergeten dat het bitcoin netwerk elk jaar 8 miljard moet betalen voor veiligheid _O- _O-
Bron?
Het netwerk en de manier hoe het is gebouwd zorgt voor één van de groenste grote industrieën. Miners willen zoveel mogelijk goedkope stroom, buyers of last resort ditdat. Ze zitten dus in gebieden waar de energie toch niet wordt gebruikt. Anders is de stroom er niet goedkoop.

Overigens is een decentraal netwerk onderhouden niet goedkoop, dat is ook nooit een argument. De (energie)kosten zijn ook geen tegenargument imo.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:15:39 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187880706
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:11 schreef KapBak het volgende:
Nu ik toch even lekker op crypto aan het schijten ben.

Dit soort tweets:

Rhythmtrader twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 12:56:11 They warn bitcoin is used by criminals, but it's actually our best tool against them.A single year, the top three banks made:$1.1B in ATM fees$2.3B in maintenance fees$5.4B in overdraft feesThey make billions from those who don't have a choice, or any money to begin with. reageer retweet
:') :') :')

En dan vergeten dat het bitcoin netwerk elk jaar 8 miljard moet betalen voor veiligheid _O- _O-
Ja maar Lightning, wacht gewoon even 18 maanden o|O
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187880719
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Bron?
Het netwerk en de manier hoe het is gebouwd zorgt voor één van de groenste grote industrieën. Miners willen zoveel mogelijk goedkope stroom, buyers of last resort ditdat. Ze zitten dus in gebieden waar de energie toch niet wordt gebruikt. Anders is de stroom er niet goedkoop.

Overigens is een decentraal netwerk onderhouden niet goedkoop, dat is ook nooit een argument. De (energie)kosten zijn ook geen tegenargument imo.
Hij doelt vast op de 8,5 miljard Dollar aan BTC die jaarlijks gemined wordt (bij de huidige prijs) ;)

De 3,6 miljard Dollar aan stroomkosten per jaar vind ik een groter probleem...
pi_187880736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij doelt vast op de 8,5 miljard Dollar aan BTC die jaarlijks gemined wordt (bij de huidige prijs) ;)

De 3,6 miljard Dollar aan stroomkosten per jaar vind ik een groter probleem...
Waarom vind je dat een probleem?
pi_187880738
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Bron?
Het netwerk en de manier hoe het is gebouwd zorgt voor één van de groenste grote industrieën. Miners willen zoveel mogelijk goedkope stroom, buyers of last resort ditdat. Ze zitten dus in gebieden waar de energie toch niet wordt gebruikt. Anders is de stroom er niet goedkoop.

Overigens is een decentraal netwerk onderhouden niet goedkoop, dat is ook nooit een argument. De (energie)kosten zijn ook geen tegenargument imo.
Issuance is nu iets van 22 miljoen per dag? Gooi daar de 1 miljoen aan fees bij en je zit op 8 miljard USD per jaar dat er aan Bitcoin uitgegeven moet worden om miners te betalen.

Ik zeg overigens niet dat het een probleem is, maar als je bankiers gaat verwijten dat ze fees vragen is het natuurlijk apart niet erbij te vermelden dat het bitcoin (en ethereum, en monero, en litecoin) netwerk dat ook doen :P
pi_187880754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Issuance is nu iets van 22 miljoen per dag? Gooi daar de 1 miljoen aan fees bij en je zit op 8 miljard USD per jaar dat er aan Bitcoin uitgegeven moet worden om miners te betalen.
Ah op die manier. En waarom is dat erg?
pi_187880761
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waarom vind je dat een probleem?
Omdat PoS coins dat voor een $500 per jaar aan stroomkosten kunnen doen.
pi_187880765
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ah op die manier. En waarom is dat erg?
Zie edit :)
pi_187880773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Aangezien PoS coins dat voor een $500 per jaar aan stroomkosten kunnen doen.
Dus?
pi_187880774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Issuance is nu iets van 22 miljoen per dag? Gooi daar de 1 miljoen aan fees bij en je zit op 8 miljard USD per jaar dat er aan Bitcoin uitgegeven moet worden om miners te betalen.

Ik zeg overigens niet dat het een probleem is, maar als je bankiers gaat verwijten dat ze fees vragen is het natuurlijk apart niet erbij te vermelden dat het bitcoin (en ethereum, en monero, en litecoin) netwerk dat ook doen :P
Het grote verschil: aan bitcoin doe je vrijwillig mee.

Aan het bankensysteem niet.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:19:14 #50
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187880775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Omdat PoS coins dat voor een $500 per jaar aan stroomkosten kunnen doen.
Dit. Ik kan niet wachten tot ETH overgaat op PoS, zal binnenkort wel aangekondigd gaan worden.

Casper fork ftw ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')