Beide.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:ggmm was een beetje traag of had niet door dat hij de lapo had.
Boeiendquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel over Darkquote:
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oei. Volgende keer beter! Geen stress makker.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.
Er ging van alles door me heen op dat moment.
Ga je nog iets doen met mijn TR die ik net heb geplaatst? Werken voor je kkgeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was een beetje traag. Ik had niet direct door dat ik de lapo had en toen kreeg ik met de druk te maken dat ik een nieuwe TT moest verzinnen.
Er ging van alles door me heen op dat moment.
Mod worden. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Waarom moet ik normaal doen @:buitendam GoD
Doel je hier op Sounddragon?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen mod worden...
Heb je al gepost in F&S?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh. Wat moet ik daarover vertellen? Ik ben bij aflevering 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |