Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contactenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was mijn leven rest van fok! is allemaal eenzame mensen die aandacht van elkaar zoeken in een sc.
Welke pesterijen precies?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik niet meer in!
Sinds vandaag ben ik namelijk herboren.
Facts dont care about your feelingsquote:
zeker wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contacten
Moet iets tegenover staanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt krijg je 10 euro.
Gelukkig drink ik dan niet meer dusdanig dat ik moet kotsenquote:
Gewoon wedje voor 10 euro ofzo?quote:
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Stuur ff nog keer bitte.
Die gaat niet meer open hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?
Wel verleidelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?
hopelijk welquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contacten
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:13 schreef SoS87 het volgende:
Ok flatje 10 euro dat Utrecht hoger eindigt als 010
Doe dan meteen 100 euro man.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:13 schreef SoS87 het volgende:
Nooit gedacht dat ik mensen als hem zou sympathiseren jaren geledenquote:
Hoger alsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:13 schreef SoS87 het volgende:
Ja is goed, screen maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:13 schreef SoS87 het volgende:
Nee jij bent acceptabelquote:
Doe ik trouwens niet hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik mensen als hem zou sympathiseren jaren geleden
quote:
Nou ja, dat inderdaad. Ik hoop dat dat wel echt aan de andere kant van de oceaan blijft en we hier wat nuchterheid koesterenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe ik trouwens niet hoor
Maar kijk wel met veel vermaak naar van die debatten tussen hem en sjws
Oh niks hoor.. 😌quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar wat zijn de feiten dan?
Ik ga hier niet meer op in.
Ik wens u een fijne dag, tot ziens.
@moemoequote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]Al hebben wij natuurlijk een geschiedenis.
Het is te hopen dat het gegeil niet deze kant opkomt. Of songtekst spam
Sowiesoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Utrecht ineens een hype dan of zo?
wie ben jij.quote:
Wiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Flippiee wil dat niet hebben he. Die is de baas hier!
ken hem niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iemand met zeer lugubere gedachten maar verder wel aardige gozer.
Ja dat oedipuscomplex heeft hij te danken aan iets teveel Psycho te hebben gekekenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iemand met zeer lugubere gedachten maar verder wel aardige gozer.
Ja dat sla ik overquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat oedipuscomplex heeft hij te danken aan iets teveel Psycho te hebben gekeken
Bedankt broeder, ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind dat tot nu dat toe of zich voorbeeldig user toont
Absoluut.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind dat tot nu toe of zich voorbeeldig user toont
fok-it is geobsedeerd door mij al sinds de grtds jarenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Leren kennen dan, daarom zijn we hier.
Zat jij ook in grtd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fok-it is geobsedeerd door mij al sinds de grtds jaren
Ik werk voor de PvdA dus ehquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut.
Nu jij met Ben Shapiro komt ben ik trouwens erg benieuwd naar waar jij je schaart op het politieke spectrum
Frankly my dear, I don't give a damnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kwam er wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:
Oh grappigquote:
je hebt een beetje een crush op mij.quote:
Okay, this is epic.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig![]()
Had ik niet verwacht als je hem kent
Nah. Intelligentie is wel een dingetje voor mij wanneer het op daten aankomtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je hebt een beetje een crush op mij.
Wat is epic?quote:
ik downgrade wel een beetje zodat je mij kan volgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Intelligentie is wel een dingetje voor mij wanneer het op daten aankomt
Veel interesse voor de amerikaanse politiek, dus volg al die mensen ook op twitter. Heb wat dat betreft niet echt een linkse bubbel waar ik in zitquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig![]()
Had ik niet verwacht als je hem kent
Volg hem niet erg veel hoor, vind hem wel vermakelijk. Net als Milo Yiannoupoulis.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh die ken je niet?![]()
Ook van Shapiro, was een tijdje een meme.
Wie is er op de server van Twitter gaan zitten?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel interesse voor de amerikaanse politiek, dus volg al die mensen ook op twitter. Heb wat dat betreft niet echt een linkse bubbel waar ik in zit
Dat is wel beter ja. Ik zat daar vroeger wel erg in moet ik zeggen. Maar dat kwam ook omdat ik op de een of andere manier gewoon opgroeide met het idee, links is goed en rechts is fout. Alsof het een strijd van goed en kwaad was ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel interesse voor de amerikaanse politiek, dus volg al die mensen ook op twitter. Heb wat dat betreft niet echt een linkse bubbel waar ik in zit
Is het nog steeds down?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie is er op de server van Twitter gaan zitten?
Nee, voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het nog steeds down?
Merk wel dat de laatste tijd best vaak diensten down zijn zeg
Ja groeide ik wel mee op, trok juist een beetje de vvd kant op in de bovenbouw (kakkerschool) en tijdens mn studie weer verlinkstquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja. Ik zat daar vroeger wel erg in moet ik zeggen. Maar dat kwam ook omdat ik op de een of andere manier gewoon opgroeide met het idee, links is goed en rechts is fout. Alsof het een strijd van goed en kwaad was ofzo
Einde tijdperk aardbol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het nog steeds down?
Merk wel dat de laatste tijd best vaak diensten down zijn zeg
Politiek is bij uitstek het onderwerp waar je heel genuanceerd over moet doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja groeide ik wel mee op, trok juist een beetje de vvd kant op in de bovenbouw (kakkerschool) en tijdens mn studie weer verlinkst
Maar ik ben ook niet verstokt in mn links zijn. Kijk er wel open naar
Ja dat heb ik ook, misschien iets te want ik zou mezelf nu niet echt kunnen definiëren ofzo. Ook daar mag mijn kennis nog wel over bijgeschaafd worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja groeide ik wel mee op, trok juist een beetje de vvd kant op in de bovenbouw (kakkerschool) en tijdens mn studie weer verlinkst
Maar ik ben ook niet verstokt in mn links zijn. Kijk er wel open naar
Dat gaat alleen maar minder worden. Niet alleen maar politiek maar ook maatschappelijke, sociologische, raciale issues, noem het maar op. Iedereen lijkt steeds extremer te willen worden in het debat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Politiek is bij uitstek het onderwerp waar je heel genuanceerd over moet doen.
Dat zijn toch geen zaken die 'worden' maar wat gewoon altijd al zo is geweest? Al is het altijd makkelijker te uiten nu met internet op zak en zal je eerder andere meningen uitdagen door flinke stelling in te nemen. Maar vroeger waren er ook wel wat mensjes extreem in hun opvattingen op die gebiedenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar minder worden. Niet alleen maar politiek maar ook maatschappelijke, sociologische, raciale issues, noem het maar op. Iedereen lijkt steeds extremer te willen worden in het debat.
Nou ja, ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt eigenlijk. Maar dat zou natuurlijk ook goed kunnen komen door het internet en de social media waar extremisten een platform krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen zaken die 'worden' maar wat gewoon altijd al zo is geweest? Al is het altijd makkelijker te uiten nu met internet op zak en zal je eerder andere meningen uitdagen door flinke stelling in te nemen. Maar vroeger waren er ook wel wat mensjes extreem in hun opvattingen op die gebieden![]()
Maar ik probeer wel altijd beide kanten van een probleem te bekijken, immigratie is ook altijd zo'n heikel dilemma. Blij dat ik geen politicus ben.
Klopt jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stond in dat boek van die Harari ook goed beschreven @:Fok-it
Hoe er zoveel verwarring is op dat gebied.
Het is ook heel verleidelijk allemaal, dus snap wel dat mensen eraan willen toegeven zodat het lijkt of ze een sterke mening hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt eigenlijk. Maar dat zou natuurlijk ook goed kunnen komen door het internet en de social media waar extremisten een platform krijgen
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_6_7.9.ProductTitlequote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook heel verleidelijk allemaal, dus snap wel dat mensen eraan willen toegeven zodat het lijkt of ze een sterke mening hebben.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_6_7.9.ProductTitle
Dit lijkt me ook wel interessant boekie om daar meer over te lezen.
Jammer dat het niet vertaald is. Vind, hoewel mijn Engels prima is, non-fictie nooit fijn om in een andere taal te lezen.
Heb toch onbewust het gevoel dat ik dan minder mee krijgquote:
Ach je zal het soms wel eens moeten herlezen, maar dat heb ik ook met Nederlands waar ik soms vergeten ben een hele alinea daadwerkelijk op te slaanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb toch onbewust het gevoel dat ik dan minder mee krijg
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je zal het soms wel eens moeten herlezen, maar dat heb ik ook met Nederlands waar ik soms vergeten ben een hele alinea daadwerkelijk op te slaan
Voor je het weet ben je het boek gewoon aan het overpennen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het beste gewoon zijn om dingen te noteren terwijl je aan het lezen bent. Dan onthoudt je het het best mja, dat doe je ook niet snel als je voor de lol leest
Heb je Harari eindelijk al eens uit dan JR?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je het boek gewoon aan het overpennen.
Middelbare schoolpraktijken dat.
Ohja sinds een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Harari eindelijk al eens uit dan JR?
Oh ja dat heb ik ook weleens voorbij zien gekomen ja. Heb zelf Throne of Glass boeken op kobo staan. Dat schijnt ook wel aardige fantasy reeks te zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja sinds een paar weken geleden.
Heb nu het eerste boek gekocht van Wheel of Time, benieuwd of ik dat leuk ga vinden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook weleens voorbij zien gekomen ja. Heb zelf Throne of Glass boeken op kobo staan. Dat schijnt ook wel aardige fantasy reeks te zijn
Het is meer een Faceless Men volgens de beschijvingquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een White Walker.
Maar klinkt wel geinig ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer een Faceless Men volgens de beschijving
Beetje afwisselen he, is bestequote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar klinkt wel geinig ja.
Wil wel weer meer fictie lezen opzich.
Mijn vakantie is toch voorbij, heb 2 weken prima weer gehad met 32 graden. Het was goed zo.quote:
Mr Brightsidequote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Wat een bazen optreden is dit zeg
Mr Brightside
Ik ben normaal nooit van de concerten, maar hier zou ik zo hard bij willen zijn. Die hele vibe met het publiek. Bizar.quote:
Lekker manquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vakantie is toch voorbij, heb 2 weken prima weer gehad met 32 graden. Het was goed zo.
Ja van de week nog boekje van Kieft gelezen, blijf ik gewoon vermakelijk vinden ook al is het vrij simpel allemaal.quote:
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wmb is het vanaf nu gewoon 6 weken lang pleuris weer hier.
Ja, prima voor tussendoor ja. Al hoef ik ze niet allemaal te lezen. maar die van Gijp en Kieft zijn wel leuk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van de week nog boekje van Kieft gelezen, blijf ik gewoon vermakelijk vinden ook al is het vrij simpel allemaal.
Hij had wel leuke stukjes over dwangneuroses, herken ik soms wel wat van.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, prima voor tussendoor ja. Al hoef ik ze niet allemaal te lezen. maar die van Gijp en Kieft zijn wel leuk ja
Oef deze is mooi jaquote:
Lijkt me verder ook niet de meest gemakkelijke mens om mee samen te leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had wel leuke stukjes over dwangneuroses, herken ik soms wel wat van.
Genieten op WKNquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wmb is het vanaf nu gewoon 6 weken lang pleuris weer hier.
Nee hij zeikt ook wat af de hele tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me verder ook niet de meest gemakkelijke mens om mee samen te leven.
Vooral heel minachtend komt hij soms over, maar dan ook weer heel amikaal bij tijds.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij zeikt ook wat af de hele tijd
Ja en hij is vaak ook wel minachtend over zichzelf, maar als iemand tegen hem ingaat wordt hij ineens wel venijnig.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral heel minachtend komt hij soms over, maar dan ook weer heel amikaal bij tijds.
Vandaag onverwachts warm vergeleken met voorgaande dagenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen zijn in sprookjes gaan geloven door heel 2018
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en hij is vaak ook wel minachtend over zichzelf, maar als iemand tegen hem ingaat wordt hij ineens wel venijnig.
Hmm waar doet mij dit toch aan denken?
Hmm, toch had ik het aardig fris toen ik uit het vliegtuig stapte. Was wel ff wennen weer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaag onverwachts warm vergeleken met voorgaande dagen
Vind ik ook ja.quote:
Jawel man. Buiten zitten na het werkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit joh als je aan het werk bent.
Volgend jaar naar poolcirkel? Dan heb je het niet meer koud als je thuis komtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm, toch had ik het aardig fris toen ik uit het vliegtuig stapte. Was wel ff wennen weer.
Lol ja 3 weken IJsland of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgend jaar naar poolcirkel? Dan heb je het niet meer koud als je thuis komt
Noorwegen is tof ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:35 schreef I. het volgende:
In augustus naar Noorwegen, gaat ook prima weer worden.
Als je je kind zat bent pleur je dr gewoon in een hete geiserquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol ja 3 weken IJsland of zo.
Ik ga meteen boeken!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je kind zat bent pleur je dr gewoon in een hete geiser
Ben jij een beetje hetzelfde als die treinautist op fok maar dan met het weer?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:36 schreef aloa het volgende:
Noorwegen liep ook behoorlijk achter de afgelopen dagen wat temperatuur betreft.
Dat zal wel ja. 10 graden was al veel daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn ouders zitten nu daar. Die lopen met een trui aan ja.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij een beetje hetzelfde als die treinautist op fok maar dan met het weer?
Sociosquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij een beetje hetzelfde als die treinautist op fok maar dan met het weer?
Ga ook niet heel Noorwegen door.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Al is 10 dagen wel wat kort denk ik.
Toch nog een aardig stukkie wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ga ook niet heel Noorwegen door.Zuidelijke gedeelte voor nu.
[ afbeelding ]
Ik wil ooit eens naar het noordelijke deelte. Naar Tromso vliegen en dan langs de fjorden naar hammerfest of zo rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ga ook niet heel Noorwegen door.Zuidelijke gedeelte voor nu.
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stukkie wel.
Noordelijke fjorden lijken me ook echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil ooit eens naar het noordelijke deelte. Naar Tromso vliegen en dan langs de fjorden naar hammerfest of zo rijden.
He, deze is toch van Krezip??!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Even timen welke maand je gaat ja. In de winter is het te koud en je ziet geen hol omdat de zon niet meer opkomt. In de zomer zal het misschien fris zijn, maar wel veel zonquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:56 schreef I. het volgende:
[..]
Noordelijke fjorden lijken me ook echt geweldig ja.
Wel nóg even een stukje frisser daar.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He, deze is toch van Krezip??!?Origineel van the korgis vgmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is de soundtrack van het prachtige eternal sunshine of the spotless mind
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Origineel van the korgis vgm
Maar dit is de soundtrack van het prachtige eternal sunshine of the spotless mind
Da's waar. Is ook wat waard.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Even timen welke maand je gaat ja. In de winter is het te koud en je ziet geen hol omdat de zon niet meer opkomt. In de zomer zal het misschien fris zijn, maar wel veel zon
Ik vind New Balance meestal wel leuke schoenen ja, Heb zelf deze een jaartje geleden gekochtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:07 schreef skysherrif het volgende:
https://www.zalando.nl/ne(...)MEAEYASADEgKVsvD_BwE
Denk toch dat ik deze schoentjes ga bestellen vind ze echt nice
Jup, 3 t/m 12 augustus.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je gaat dus in August? Dan zal het nog best wel lekker weer zijn.
Prima, kon nog geen hand voor ogen zien, en m'n oogdruk was aan de lage kant, moest daardoor stoppen met oogdrukverlagende druppels, maar het zag er niet zorgwekkend uit iig. Volgende week weer controle.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe was je controle eigenlijk vandaag
Slaap lekker Fokkiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar eens het bedje opzoeken. Nog 1.5 dag strijden
Trusten
Ohhh die zijn ook gaaf, al vind ik ze net iets te rood om te kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind New Balance meestal wel leuke schoenen ja, Heb zelf deze een jaartje geleden gekocht
https://www.zalando.nl/ne(...)y-ne215o00g-g11.html
Ik hoop dat je over 3 weken wel wat kan zien danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, 3 t/m 12 augustus.Denk dat het dan idd wel goed te doen is daar.
[..]
Prima, kon nog geen hand voor ogen zien, en m'n oogdruk was aan de lage kant, moest daardoor stoppen met oogdrukverlagende druppels, maar het zag er niet zorgwekkend uit iig. Volgende week weer controle.
Dat klinkt wel voorzichtig positief denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, 3 t/m 12 augustus.Denk dat het dan idd wel goed te doen is daar.
[..]
Prima, kon nog geen hand voor ogen zien, en m'n oogdruk was aan de lage kant, moest daardoor stoppen met oogdrukverlagende druppels, maar het zag er niet zorgwekkend uit iig. Volgende week weer controle.
Ik zat daar even over de twijfelen, maar ik ben toch al niet zo mode bewust, dus dan maar wat opvallender dingen kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh die zijn ook gaaf, al vind ik ze net iets te rood om te kopen
Vast wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over 3 weken wel wat kan zien dan
Opzich. Kwestie van druppelen, de hele dag door.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klinkt wel voorzichtig positief denk ik
In het land der blinden is éénoog koningquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:16 schreef I. het volgende:
[..]
Vast wel.En anders heb ik m'n andere oog nog.
Daarom.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In het land der blinden is éénoog koning
Scheelt dat ik niet alleen gaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou toch niet te hard gaan racen in je rental car.
Oeiquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:20 schreef Solotovski het volgende:
Oh ja bedtijd. Wekker gaat over 4 uur en 10 min
Daarna weekend dus no spang
Wel zo gezellig om met je moeder te gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:27 schreef I. het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet alleen gaDus dan laat ik me wel rijden
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel zo gezellig om met je moeder te gaan
quote:
Mogguhquote:
Hoiquote:
Niet veel idd haha. Compleet gerelaxedquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Twee weken helemaal niets gedaan?
Weer aan het werk vandaag?quote:
Ik moet nog ff.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet veel idd haha. Compleet gerelaxed
Maar werkgenot beste genot dan?quote:
quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha heb wel afkickverschijnselen ja.
Van smash mouthquote:
Unavar en misschien salah edin oidquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk talent bij Ajax zie je het wel zitten?
Dan weet ik niet waar je het over hebt.quote:
Ik vind dit echt een beetje raar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar je het over hebt.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een beetje raar.
Nee. Je gaat zo richting de VU!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, reparateur is daar, zometeen nog maar even de slaap opzoeken
Hopen doe je maar op de wc en niet op een relatiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een betere relatie.
Flink gehoopt ja afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Je gaat zo richting de VU!
[..]
Hopen doe je maar op de wc en niet op een relatie
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopen doe je maar op de wc en niet op een relatie
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:35 schreef JJH het volgende:
Het kan niet zijn dat je dit liedje nog nooit gehoord hebt.
Mooi liedje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:35 schreef JJH het volgende:
Gewoon allemaal markeren als gelezen. Als het belangrijk is, komt toch wel terugquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo de mailbox even openen. Ik vrees er voor.
Nee hoor, mijn buurman heeft er 1.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet echt ver lopen voor een brievenbus tegenwoordig
Ik vermoed wel een aantal urgente.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon allemaal lezen. Heel belangrijk is, komt toch wel terug
Je bent sneller dan mijn edit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een aantal urgente.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent sneller dan mijn edit.
En urgent is wel lastig te negeren ja
Ik gebruik eigenlijk nooit meer een brievenbus.....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:35 schreef JJH het volgende:
Maximaal een kilometer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
rt zegt me niksquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt me niks.
[..]
Maximaal een kilometer.
Deze was beter dan jouw hele repertoirequote:
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze was beter dan jouw hele repertoire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |