Dat is in meer sc het geval. Helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
1 hecht kliekje ja, en als ze je niet kennen, dan wordt je afgezeken.
Dan pak ik hem wel deze keerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga niet voor de downtime mannen het spijt me.
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:17 schreef aloa het volgende:
[..]
UTO weet ik niet, maar 40+ is wel een vast kliekje idd en R&P ook. De rest weet ik niet.
Heb jij in UTO gepost?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.
Ik gun het aloa ook wel. Ik denk dat hij deze maand gaat winnen in de dagbagger .quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik hem aan iemand zou gunnen ben jij het wel waarde aloa!
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik hem aan iemand zou gunnen ben jij het wel waarde aloa!
Kan hij tegen team FancySky op?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gun het aloa ook wel. Ik denk dat hij deze maand gaat winnen in de dagbagger .
Ik ben er ooit eens gelokt, maar nooit gepost met opzet. We hadden vroeger een paar UTO mensen die meededen met DTSquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig. Die @:fancy2 maakt korte metten met iedereen.
😱quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens gelokt, maar nooit gepost met opzet. We hadden vroeger een paar UTO mensen die meededen met DTS
Ja eigenlijk wel. Zou moeten proeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Aubergine? Lijkt meer op een schijf drooggekookte zoete aardappel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |