En mamma Louquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:41 schreef Fancy2 het volgende:
Dat heeft lang geduurd. Zeker eerst poesjes aan het zoeken
@:eNGine10
Bewuste woordkeuze?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jakomt een moment en ik heb alle katten gehad
![]()
Ja natuurlijkquote:
Maar wel grappigquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja natuurlijkdat klinkt net iets te fout en zou ook niet waar zijn.
Een gegrilde aubergine voor dit topic. Weer eens wat anders.quote:
Nee, hè eNG! Zo op fout! Een gekrompen aubergine?!quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een gegrilde aubergine voor dit topic. Weer eens wat anders.
[ afbeelding ]
Heee maatquote:
Is slechts een schijf gegrilde aubergine, geen helequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, hè eNG! Zo op fout! Een gekrompen aubergine?!![]()
Omdat ik dacht aan die ene post over aubergine en donut. Haha!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is slechts een schijf gegrilde aubergine, geen helemoest zelf ook lachen
Helemaal rond van de cervecas en paella?quote:
Niet te zuinig ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal rond van de cervecas en paella?
Aubergine? Lijkt meer op een schijf drooggekookte zoete aardappelquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een gegrilde aubergine voor dit topic. Weer eens wat anders.
[ afbeelding ]
Hoe ga ik vanavond de downtime pakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Aubergine? Lijkt meer op een schijf drooggekookte zoete aardappel
We doen alsofquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe ga ik vanavond de downtime pakken
Je kunt de downtime in de SC en de DAGBAGGER tegelijkertijd pakken. En dan zal ik hard roepen hoe kan dat was en dat je nu dubbele punten hebt gewonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe ga ik vanavond de downtime pakken
WE pakken allemaal een paar SCsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Of in iedere SC op dit forum 'downtime puntjes' posten rond 3:36
Probeer hetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef devzero het volgende:
Als ik BOLK zou roepen in de VBL SC, zou @:skysherrif me dan een note geven ;@
Dan word je post verwijdertquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef devzero het volgende:
Als ik BOLK zou roepen in de VBL SC, zou @:skysherrif me dan een note geven ;@
Traantjesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ALOA MAAT
Wat een feest der herkenning hier
Ik word er emotioneel van.
Dat nietquote:
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat nietmaar met die rel toen in dts. Een aantal ging posten daar, maar elke post werd meteen weggehaald
Topic verdween zelfs uit myatquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.
Ik wist niet of ik nou "stop volgen" had gedrukt of iets anders. Ik wist niet dat mods dat konden doen.quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.
Dat is in meer sc het geval. Helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
1 hecht kliekje ja, en als ze je niet kennen, dan wordt je afgezeken.
Dan pak ik hem wel deze keerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga niet voor de downtime mannen het spijt me.
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:17 schreef aloa het volgende:
[..]
UTO weet ik niet, maar 40+ is wel een vast kliekje idd en R&P ook. De rest weet ik niet.
Heb jij in UTO gepost?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.
Ik gun het aloa ook wel. Ik denk dat hij deze maand gaat winnen in de dagbagger .quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik hem aan iemand zou gunnen ben jij het wel waarde aloa!
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit eens ruzie in UTO (ze gunnen elkaar daar minder dan wij in DTS) en toen heeft een groepje besloten om de 40+ SC over te nemen.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik hem aan iemand zou gunnen ben jij het wel waarde aloa!
Kan hij tegen team FancySky op?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gun het aloa ook wel. Ik denk dat hij deze maand gaat winnen in de dagbagger .
Ik ben er ooit eens gelokt, maar nooit gepost met opzet. We hadden vroeger een paar UTO mensen die meededen met DTSquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig. Die @:fancy2 maakt korte metten met iedereen.
😱quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens gelokt, maar nooit gepost met opzet. We hadden vroeger een paar UTO mensen die meededen met DTS
Ja eigenlijk wel. Zou moeten proeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Aubergine? Lijkt meer op een schijf drooggekookte zoete aardappel
Dobre utro moentjequote:
Hoe gaat het meow?quote:
Heequote:
quote:
Haha 2 weken zitten erop he.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ik had je pas volgende week terug verwacht
Awhquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe scrup had hem 1e dag nog even gepost maar heb die daarna zolang moeten missen
Snel voorbij gegaanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha 2 weken zitten erop he.
Neu, tis goed zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snel voorbij gegaanBlij dat je terug bent of mocht het nog een weekje langer ?
Ja man.. volgende keer een bot instellen die hem dagelijks even voor mij post gaarne. I. kan daar vast mee helpenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja man.. volgende keer een bot instellen die hem dagelijks even voor mij post gaarne. I. kan daar vast mee helpen
Relaxenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Work work work
Leuke dingen daar gedaan of gezien. Of was het vooral meer relaxen
Lekkerquote:
En of!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nou welkom terug Haags!!
Je was gemist maar goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Hopelijk de rest ook en niet alleen jij![]()
@:fancy2 zal vast ook blij zijn dat ze haar vaste danspartner weer terug heeft
Echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En of!
Wat heb ik @:haags_kwartiertje gemist!
No offense @:eNGine10
Niet woefquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro e10
Het gaat wel, woef
Hoe gaat het met u vandaag ?
Vraag @Limoentjuh maar hoe ik elke dag met bedroefd gezicht zat omdat mijn danspartner maar niet verscheen.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vraag @:Limoentjuh maar hoe ik elke dag met bedroefd gezicht zit omdat mijn danspartner maar niet verscheen.
Echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mijn vaste fok vrienden (jullie dus) gemist.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mijn vaste fok vrienden (jullie dus) gemist.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Whoop whoop![]()
Dat wilde ik horen natuurlijk
Owquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet woefbedoelde "met jouw"... Mejouuu
Gaat wel prima
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Owik dacht we imiteren dierengeluiden. Tjilp tjilp enzo
JAAAAAAAAAAAAAA HAAHSIEquote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:LIMOENTJUH
Je had wel een sherrif en motorblok die voor je gingen vechten hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vraag @:Limoentjuh maar hoe ik elke dag met bedroefd gezicht zat omdat mijn danspartner maar niet verscheen.
Haahaaha.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je had wel een sherrif en motorblok die voor je gingen vechten he
Was ook leuk, je bent getrouwd geweest, drieling gekregen, gescheiden. Zoveel gebeurd
Wtf.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je had wel een sherrif en motorblok die voor je gingen vechten he
Was ook leuk, je bent getrouwd geweest, drieling gekregen, gescheiden. Zoveel gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |